(500+)
Superbra service och snabba på att återkoppla! Otroligt snabba på leveranser med! Beställde en bilbarnstol på morgonen och fick den dagen efter!
Otroligt bra support! Reklamerade en produkt efter drygt 2 år, fick välja om jag velade ha full ersättning eller en ny maskin! 5 av 5
5* kundtjänst - löser allt smidigt och snabbt. Tanja är en stjärna. Vi rekommenderar BabyWorld till alla vänner.
Alltid fantastisk service! Har köpt både barnvagnar och babytillbehör här och när något krånglar så är dom snabba med att hjälpa till. Rekommenderar alltid BabyWorld till vänner och bekanta!
Fick utmärkt hjälp med bilbarnstol. Fick exakt det vi behövde. Bra och snabb service. Stort tack till Babyworld Malmö.
Fantastiskt kundservice! Snabbt, tydligt och trevligt! Otroligt nöjd kund!
Jag har varit jättenöjd Vi köpte en vagn där de uppstod lite problem med en av delarna och jag fick snabb hjälp och service vilket underlättade hela processen för mig. Så allt blev löst inom en vecka
Beställde babyskydd med basenhet i november och mot slutet av december hade jag fortfarande inte mottagit den trots att den fanns på lager enligt hemsidan och beräknad leveranstid var 3-14 dagar. De hittar på ursäkt dag efter dag och påstår att kunden missförstått. I januari så bad jag de avbryta min order för de kunde inte längre uppskatta när babyskyddet skulle komma in på lager igen. Dock har jag hittills bra erfarenhet från Babyworld Västerås
Jag beställde en Trip-trapp-stol med tillbehör. 18 dagar innan julafton. Jag fick ett meddelande. 6 dagar efter beställningen återkommer BabyWord och skriver att de nyligen, alltså 6 dagar senare, fytt veta att en detalj i beställningen är försenad. Det står också i mailet "Om det är så att du har flera varor i din order och önskar leverans av dessa tidigare, vänligen kontakta oss." När jag inget hör så mailar jag igen och får svar att varan kommer att skickas som veckan innan julafton. Jag önskar de, så som man skrivit tidigare, få en delleverans, eller hämta i närmaste butik. MEN SE det gick inte då det nu var för sent. Det stod aldrig när detta skulle begäras. Nå väl den mailandet fortsätter och den 22 dec. skriver de att varorna går iväg denna vecka och man påpekar att de hållit vad de lovat. Att varorna inte når mig för än efter jul det var inget de kunde ta ansvar för. Den som svara i mailen har en arrogant och synnerlig tråkig ton. Först och sita gången jag har med dem att göra.
Vi köpte en barnvagn som det var 6 veckors leveranstid på. Babyworld säger att de har lägst-prisgaranti på produkter på sin hemsida. Vi betalade en handpenning men under leveranstiden sjönk barnvagnens pris med 1150kr på babyworlds hemsida. När vi hämtade upp vagnen igår sa personalen att de inte kunde göra något åt priset, dvs matcha det nuvarande priset. "Min chef kommer döda mig" var istället svaret. Typexempel på kortsiktigt kundperspektiv...
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.babyworld.seFullständigt firmanamn: BabyWorld AB
Organisationsnr: 556985-0281
Information hos allabolag.se