BabyWorld
Vinnare 2021 - Barn & familj
  • Alltid Fri Frakt
  • Leverans inom 0-3 arbetsdagar
  • Professionell kundservice
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 dagar sedan

De säljer nappar utan originalförpackning. Jag fick napparna levererade i plastpåse. Går inte att veta när napparna är tillverkade eller att de uppfyller säkerhetsstandarden då det inte finns någon förpackning. Fick svar att de köper napparna i storpack utan att de har individuella förpackningar!? Fick slänga alla nappar jag köpt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
21 dagar sedan

Uppdatering: Hade problem med garantidel som tog lång tid att få, verkar dock ha varit en enskild butik som felat och ej följt upp. Efter kontakt med feedback mailen så ordnades både garantidel och en värdecheck som kompensation för att det dröjt. Stort plus för hur trevlig och engagerade babyworlds chefer är på att lösa problem när de uppmärksammas om det.

BabyWorld svarar:2022-07-29
Hej! Stort tack för din feedback gällande ditt reklamationsärende. Vi beklagar verkligen att du fått den upplevelsen hos oss och vi skulle uppskatta om vi kunde få mer information gällande detta så att vi kan ta saken vidare. Vi strävar ständigt efter att bli bättre och jobbar hela tiden med att utveckla vår verksamhet just för att våra kunder ska vara nöjda med oss och vår service. Din åsikt och återkoppling är därför väldigt värdefull för oss. Du får därför väldigt gärna skicka ett mail till [email protected] och beskriva mer i detalj vad som hänt så att vi kan följa upp detta och återkomma till dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, BabyWorld.se
Utmärkt
18 dagar sedan

Beställde en mimos kudde och fodral. När varan levererades saknades fodralet. Då jag inte hade tagit kort på paketet vägrade de skicka ett nytt fodral eftersom alla varor hade blivit skannade innan packning och vikten var densamma hos den och på posten. Jag ska nu alltså betala för en vara jag inte fått. Är endast 150:- men ändå. Blev efter omdömet kontaktad av BabyWorld som bad om ursäkt och skickade ett nytt kuddfodral. Är nu mycket nöjd med köpet.

BabyWorld svarar:2022-08-09
Hej! Stort tack för din feedback gällande ditt reklamationsärende. Vi beklagar verkligen att du fått den upplevelsen hos oss och vi skulle uppskatta om vi kunde få mer information gällande detta så att vi kan ta saken vidare. Vi strävar ständigt efter att bli bättre och jobbar hela tiden med att utveckla vår verksamhet just för att våra kunder ska vara nöjda med oss och vår service. Din åsikt och återkoppling är därför väldigt värdefull för oss. Du får därför väldigt gärna skicka ett mail till [email protected] och beskriva mer i detalj vad som hänt så att vi kan följa upp detta och återkomma till dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, BabyWorld.se
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Snabb leverans bra utbud😊

BabyWorld svarar:2022-07-15
Hej! Tack för ditt fina omdöme gällande din köpupplevelse hos oss! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid skriva detta. :) Varmt välkommen att fortsätta handla hos oss! Med vänliga hälsningar, BabyWorld
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Snabb leverans! Utmärkt.

BabyWorld svarar:2022-07-15
Hej! Tack för ditt fina omdöme gällande din köpupplevelse hos oss! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid skriva detta. :) Varmt välkommen att fortsätta handla hos oss! Med vänliga hälsningar, BabyWorld
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Så bra bemötande och suverän service 🙌 återkommer garanterat 👍

BabyWorld svarar:2022-06-03
Hej! Tack för ditt fina omdöme gällande din köpupplevelse hos oss! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid skriva detta. :) Varmt välkommen att fortsätta handla hos oss! Med vänliga hälsningar, BabyWorld
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Vi köpte vår barnvagn på babyworld i Uppsala. Fick extremt bra, proffesionell vägledning och bemötande av Liz! Hon har mycket kunskap inom området och förstår ens behov utan att lura på en massa man inte behöver. Mvh Jocke och Erika ;)

BabyWorld svarar:2022-05-16
Hej! Tusen tack för ett väldigt fint omdöme, roligt att höra att ni är nöjda med den service ni fått av Liz i vår Uppsala-butik i samband med ert barnvagnsköp. Vi uppskattar verkligen att ni tog er tid att skriva detta omdöme och önskar er varmt välkommen att fortsätta handla hos oss! Med vänliga hälsningar, BabyWorld
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Vi var in och köpte barnvagn på BabyWorld i Uppsala. Vi fick ett fantastiskt bemötande och professionell hjälp av Liz!

BabyWorld svarar:2022-05-16
Hej! Tusen tack för ett väldigt fint omdöme, roligt att höra att du är nöjd med den service du fått av Liz i vår Uppsala-butik. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva detta omdöme och önskar dig varmt välkommen att fortsätta handla hos oss! Med vänliga hälsningar, BabyWorld

Betyg köpupplevelse

4.8Utmärkt
153 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(147)
(0)
(0)
(2)
(4)

Om butiken

BabyWorld

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.babyworld.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: BabyWorld AB

Organisationsnr: 556985-0281

Information hos allabolag.se