Prisjakt
BabyWorld
  • Fri Frakt över 499:-
  • Leverans inom 0-3 arbetsdagar
  • Professionell kundservice
Vinnare 2021 - Barn & familj
4.2Utmärkt
31 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
N
Nina
1 omdöme
Utmärkt4 dagar sedan

Superbra service och snabba på att återkoppla! Otroligt snabba på leveranser med! Beställde en bilbarnstol på morgonen och fick den dagen efter!

BabyWorld svarar:2024-03-18
Hej Nina, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
e
emilljungdahl
1 omdöme
Utmärkt19 dagar sedan

Otroligt bra support! Reklamerade en produkt efter drygt 2 år, fick välja om jag velade ha full ersättning eller en ny maskin! 5 av 5

BabyWorld svarar:2024-03-01
Hej, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
V
Vedrana
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

5* kundtjänst - löser allt smidigt och snabbt. Tanja är en stjärna. Vi rekommenderar BabyWorld till alla vänner.

BabyWorld svarar:2024-02-12
Hej Vedrana, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Vi ska absolut förmedla dina fina order vidare till Tanja. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
E
Emma
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Alltid fantastisk service! Har köpt både barnvagnar och babytillbehör här och när något krånglar så är dom snabba med att hjälpa till. Rekommenderar alltid BabyWorld till vänner och bekanta!

BabyWorld svarar:2024-02-08
Hej, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
J
Jacob
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Fick utmärkt hjälp med bilbarnstol. Fick exakt det vi behövde. Bra och snabb service. Stort tack till Babyworld Malmö.

BabyWorld svarar:2024-02-07
Hej, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
K
Kim
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Fantastiskt kundservice! Snabbt, tydligt och trevligt! Otroligt nöjd kund!

BabyWorld svarar:2024-01-29
Hej, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss igen. Allt gott, BabyWorld
K
Kristina S
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Jag har varit jättenöjd Vi köpte en vagn där de uppstod lite problem med en av delarna och jag fick snabb hjälp och service vilket underlättade hela processen för mig. Så allt blev löst inom en vecka

BabyWorld svarar:2024-01-26
Hej, Tack så mycket för din fina recension, det värmer verkligen och vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva. Du är alltid varmt välkommen åter! Allt gott, BabyWorld
d
dallia
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Beställde babyskydd med basenhet i november och mot slutet av december hade jag fortfarande inte mottagit den trots att den fanns på lager enligt hemsidan och beräknad leveranstid var 3-14 dagar. De hittar på ursäkt dag efter dag och påstår att kunden missförstått. I januari så bad jag de avbryta min order för de kunde inte längre uppskatta när babyskyddet skulle komma in på lager igen. Dock har jag hittills bra erfarenhet från Babyworld Västerås

BabyWorld svarar:2024-01-08
Hej, Vi har kikat på ditt ärende och kan se att din order drabbades utav en försening från leverantören. Det är beklagligt att din order drabbats utav denna försening, givetvis är detta något vi stävar efter att det inte ske. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, BabyWorld.se
L
Usel3 månader sedan

Jag beställde en Trip-trapp-stol med tillbehör. 18 dagar innan julafton. Jag fick ett meddelande. 6 dagar efter beställningen återkommer BabyWord och skriver att de nyligen, alltså 6 dagar senare, fytt veta att en detalj i beställningen är försenad. Det står också i mailet "Om det är så att du har flera varor i din order och önskar leverans av dessa tidigare, vänligen kontakta oss." När jag inget hör så mailar jag igen och får svar att varan kommer att skickas som veckan innan julafton. Jag önskar de, så som man skrivit tidigare, få en delleverans, eller hämta i närmaste butik. MEN SE det gick inte då det nu var för sent. Det stod aldrig när detta skulle begäras. Nå väl den mailandet fortsätter och den 22 dec. skriver de att varorna går iväg denna vecka och man påpekar att de hållit vad de lovat. Att varorna inte når mig för än efter jul det var inget de kunde ta ansvar för. Den som svara i mailen har en arrogant och synnerlig tråkig ton. Först och sita gången jag har med dem att göra.

BabyWorld svarar:2024-01-02
Hej, Hemskt ledsen att höra att du inte mottagit det bemötande som vi strävar efter att ge alla våra kunder, beklagar verkligen detta. Då denna produkt var en beställningsvara så är leveranstiden något längre, 3-14 arbetsdagar kan en beställningsvara ha leveranstid på, om det sker en försening så meddelar vi detta innan den 14de arbetsdagen. Om man då önskar en delleverans så behöver man återkomma till oss i god tid för att hinna få det levererat innan jul, vi har en leveranstid på 1-2 arbetsdagar från dagen ordern skickas ifrån oss. Allt gott, BabyWorld
K
Usel3 månader sedan

Vi köpte en barnvagn som det var 6 veckors leveranstid på. Babyworld säger att de har lägst-prisgaranti på produkter på sin hemsida. Vi betalade en handpenning men under leveranstiden sjönk barnvagnens pris med 1150kr på babyworlds hemsida. När vi hämtade upp vagnen igår sa personalen att de inte kunde göra något åt priset, dvs matcha det nuvarande priset. "Min chef kommer döda mig" var istället svaret. Typexempel på kortsiktigt kundperspektiv...

BabyWorld svarar:2023-12-19
Hej, Hemskt ledsen att höra att du inte mottagit den typ av bemötande som vi strävar efter att ge alla våra kunder, beklagar verkligen detta. Vi har inte prisgaranti utan endast prismatchning innan ett köp görs. Önskar dig en fin dag!

Om butiken

BabyWorld

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.babyworld.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: BabyWorld AB

Organisationsnr: 556985-0281

Information hos allabolag.se