2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-21
p
Beställde ett Odyssey Flight Zone combi-flightcase till Pioneer DDJ-RX/SX/SX2. Kvalite’n är mycket bra,passar perfekt! Hemleverans var en överraskning! Mycket nöjd!
2019-04-16
M
Ur dåligt, jag köpte ett piano (clp 635) för ca 18000 kr, men inte fått det. Bax Music vet inte vad har hänt 😡, de skulle utreda detta för 4 dagar sedan, men inte fått svar hittills. Aldrig rekommenderar Bax Music.
2019-04-10
M
Chansade och la beställning då varorna såg ut att finnas i lager. Processen gick smidigt och fick information löpande runt beställningen och med korrekt trackinginfo. Leverans hem till dörren inom de utlovade 3 arbetsdagarna. Lite snålt med stoppning i paketet, annars hade det blivit full pott!
2019-03-14
U
Har handlat på Bax Music två gånger och har bara positiva erfarenheter. De levererar varorna snabbt och mycket väl paketerade. Priserna på gitarrtillbehör är mycket bra och när man handlar för mindre summor och produkterna kommer ifrån ett EU land utanför Sverige kan man inte klaga på fraktpris på 140 kr. Ulf Söderberg
2019-02-14
F
Är man dum nog och skiter i om man blir blåst så handla på. Vill ni ha era grejer så uppsök ett seriöst företag. Hörde jag kronofogden knacka på inom kort?
2019-01-26
j
Med en gnutta skeppsism la jag en order på en Shure SM7B då Bax var de enda som hade den i lager. Har läst alla varningar här innan. Men för mig gick det smärtfritt! Snabb leverans, på utsatt tid. Gillar att jag hade möjlighet att välja leveransdag och möjligheten att få dagen efter leverans. Mot betalning självklart. Fick snabbt bekräftelse och kollinummer efter beställningen. Inget strul. Jag är nöjd!
2018-10-04
Redigerades 2019-01-14
D
VARNING Gjorde en beställning som de själva annullerade, de tog betalt snabbt som fan av mig, men de har fortfarande inte gjort en återbetalning till mig trots att det var 3 veckor sedan de inte ville skicka mig min beställning... *Edit* Efter 1 månad får jag mail om att de har gjort en återbetalning och att det kan ta några bankdagar att få tillbaka pengarna. *Edit* Efter 3 månader har jag fortfarande inte fått tillbaka pengarna... Drar sig mot polisanmälan *edit* Efter 4 månader fick jag tillbaka mina pengar...
2018-10-15
Redigerades 2019-01-09
U
Bluffar med priserna utav bara helvete. Beställde ett par hörlurar som i slutändan visade sig vara 500kr dyrare än vad som framgick. Sedan påstår de att de inte fått någon betalning och vägrar skicka produkten. Efter 3 veckors strul skickar de slutligen iväg ordern som visar sig vara ett begagnat exemplar i trasig kartong. När jag påpekar detta slutar de svara och anser att "transaktionen är slutförd". Jag rekommenderar ingen att handla därifrån. Vill egentligen ge en stjärna men de får två enbart för att man faktiskt fick produkten till slut.
2019-01-03
x
Kan inte någon kontakta HA så att de kan åka dit och "baxa" prylarna jag beställt åt mig... (skämt) För uppenbarligen levererar de inte allt åt alla kunder. Vill du vara med på deras blåsningslotteri? Beställ hos Bax... =)
2018-12-21
K
Levererat på tre dagar precis innan jul
2018-12-21
S
Skämtföretag? Har nu väntat i 4 månader på leverans! Historien: Företaget hamnar på "Dagens deal" sidan med ett PA/högtalarsystem som tidigare kostat 7500sek, nu till priset 2100sek. Självklart spontan klickar jag på Köp-knappen och anser ha gjort en grym deal. Enda kruxet är att det blir leverans om 2 veckor. Inga problem till det priset enligt mig. Två veckor senare sker ingen leverans, så jag skriver till dem och får ett autogenererat mail som berättar att produkten är försenad från leverantör. Detta mail får jag ytterligare en gång en månad senare. Då väljer jag att bomba dem med mail tills de svarar. Jag ber dem skicka en motsvarande produkt för att lösa sin sida av överenskommelsen vi gjort när jag lagt en order på deras sida. De svarar med att erbjuda ett plastigt PA tillverkat för 12åringar. Som har ett ordinarie pris på 3000kr, men de vill också att jag ska betala mellanskillnaden från mina ursprungliga 2100sek. Inte acceptabelt, så jag förklarar att jag vill ha något som motsvarar det de annonserat på prisjakt, framförallt efter att ha väntat i sex veckor. De svarar att de ska leverera produkten i vårt köpesavtal, men att de inte kan erbjuda någon annan produkt för att de förlorar pengar på produkten till det priset och att de omöjligt kan sänka priset på någon annan produkt så mycket. Det är såklart lätt att sänka priset på en produkt för att få synas på prisjakt, och sen dra ut på leveransen till folk ger upp. Jag ger mig inte dock. Nu 4 månader senare får jag dagligen ett autogenererat mail som berättar när produkten ska levereras, i skrivande stund är det Vecka 1 2019. Blir det uppskjutet igen så är det dags att kontakta konsumentombudsmannen och se vilka rättigheter jag har. Så trött på företag som använder prisjakt till sin falska marknadsföring. Och detta är ett praktexempel.
2018-09-15
Redigerades 2018-12-09
e
De kör med falsk prissättning och när de faktiskt har det billigaste priset på prisjakt, så har de 6 månaders leveranstid.. Kom igen nu Prisjakt. Ni måste göra er av med den här oseriösa butiken.
2018-12-06
b
Lite seg med bekräftelse när de skickar, men kundtjänst gjorde sitt jobb och redde min paket från PostNord som glömde att avisera. Bra förpackning
2018-11-30
m
Bra priser och helt OK service, om man beställer sådant som finns i lager. Om man beställer sådant som inte finns i lager måste man betala i förskott, vilket jag inte är intresserad av, så då handlar jag någon annan stans.
2018-11-13
p
Bra pris, snabb leverans, bra kundsupport (sen undrar jag varför man idag behöver svensktalande support som nån gnällde över saknades, engelska funkar alldeles utmärkt). Enda minuset var att jag inte fick alla kollinummer, därav att jag ringde kundsupport som fixade det på en gång.
Sida 1