1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-01-10
S
Sthlm84(14 omdömen)
Extremt långa leveranstider (bor i centrala Stockholm). Halva försändelsen var dessutom slut när PoP väl fick iväg försändelsen. Blir inga fler onlineköp från PoP.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-01-16
i
iJohannes(8 omdömen)
Alltid varit regelbunden kund. Nu dålig erfarenhet av ett vinter-plagg som inte levde upp till våra förväntningar. Lång diskussion med PoP som överraskande inte ledde någonstans. "Tre veckors öppet köp" var svaret, hur jag en försökte få kundtjänst att förstå mitt problem. Att småbarnsföräldrar ibland handlar tidigt på på säsongen (kanske till och med 3 veckor innan ett problem uppenbarar sig) saknar man förståelse för. Märkligt. Efter trettioelfte "tre veckors öppet" skärpte jag tonen något och representanten medgav då att men inte har någon nöjd-kund policyn i överhuvudtaget. Vilket hon beklagade i nästa andetag (hur hjälper det mig?), Känns så snopet när vi handlat där så mycket. Vi kommer nu noga akta oss för PoP framöver, framförallt vinter-plaggen.