1.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-15
A
Worst store ever. Ordered two items, and SOMEHOW I joined their membership program, which has deducted 89 SEK for consecutive months. After contacting their customer support, they did NOTHING to reinstate the charges. Absolutely terrible service, and I'm shocked they're allowed to operate in this manner. Severely dissatisfied, and I urge everyone to look everywhere when choosing to shop product they carry. At the very least, hoping those can learn from my terrible experience.
2019-04-08
M
SJUKASTE! Här köper man något för 50 kr, och därefter drar de 89 kr i månaden i 2 år! (medlemskapsavgift som jag dumt nog inte sett) Är inte de dessutom olagligt i Sverige, så därför registreras företaget utomlands?? FY!
2019-04-05
T
Kritisk VARNING! köpte varor för 36:-. 1157:- bort från kortet
2019-03-19
M
Det står klart och tydligt på deras medlemsvillkor, vilket ALLA borde läsa. Första månaden är gratis, därefter en månadsavgift på 89 kr. Har fungerat toppen för mig i ett par år. Jag har avslutat mitt abonnemang flera ggr utan problem. Kraftigt nedsatta varor, snabb leverans. Aldrig några problem.
2019-03-18
S
Har väntat på TVÅ beställningar i 20 dagar och de har fortfarande inte kommit fram.
2019-03-05
a
Amen va fan, jag blir förbannad på dessa orättvisa omdömen! Det står klart och tydligt ÖVERALLT att man går med på abonnemang om man betalar MEDLEMSPRISER på varorna, annars finns alternativet att betala ordinarie pris och inte bli medlem, men det är ett tydligen ingen som vill göra! Giriga j.... Sen att man inte har koll på sitt konto på flera år... Det är väl inte luxplus fel, man har ett ansvar att kolla sitt eget konto och dessutom kolla vad man kryssar för när man handlar online, för man måste GÅ MED PÅ MEDLEMSKAPET innan man betalar! Det är hur tydligt som helst. Dessutom bjuder luxplus på första månaden, så man har en hel månad på sig att både handla kraftigt nedsatta varor till medlemspris, och avsluta abonnemanget. Jag har själv avslutat mitt abonnemang två gånger och inte haft något problem med det, jag har också fått ett nytt paket skickat direkt utan problem när det andra försvann på posten, utan extra kostnad, har också fått en ny vara utan extra kostnad när posten slagit sönder den andra. Jag tycker att luxplus priser är så pass mycket lägre att det är värt avgiften, det är också gratis frakt vilket gör att en beställning spar man in de 89 kronorna direkt på. Om man inte gillar det så kan man köpa det till det dubbla priset någon annanstans, eller kryssa i luxplus ordinarie pris innan man beställer. Luxplus har sjukt låga priser, snabb leverans, gratis frakt, snabb och hjälpsam kundservice, allt för 89 kr i månaden. Och därför får de högt betyg av mig. Det finns även rengöringsmedel och tandvård och mat produkter m.m, till bra pris, så jag köper mycket av mina varor därifrån. Man kan inte bli medlem utan att gå med på det! Verkar som att många blir till sig av girighet när de ser de billiga priserna och bryr sig inte vad de kryssar i. Säkert jättenöjda med priset och varorna i början, tills de upptäcker att "ojdå, jag har gått med på ett medlemskap, men jag ville bara ha billiga varor, buhu". Vad är det som gör luxplus annorlunda mot andra medlemskap? Jag har varit medlem på många olika saker, och på luxplus får jag vad jag själv vill ha åtminstone. Var medlem i en bokklubb, 300 kr i månaden med frakt, och fick skit i varje paket.
2019-02-24
H
NI ÄR SÄMST! Vilket skämt! Ni har dragig 89 kr i månaden från mig bara för att jag handlade hos er en gång. Ni prenumererar kunder i smyg och tjänar pengar på det. Det är fullt! ert affärside kommer inte hålla så länge till. Hoppas ni konkar snart! Effing tards!
2019-02-19
M
Beställde från luxplus, dagen efter mejlade dom mig och sa att priset var för lågt satt och att jag inte skulle få alla mina varor. Därefter slutar som svara när jag ber dom avbeställa hela ordern, dom skickar den ändå dagen efter och skriver att jag måste vänta 1-2 månader på att få tillbaka mina pengar = man vet att dom aldrig kommer ge mig något. - Kass service & outbildad personal på mailen - Dåligt kundbemötande, vill bara äta dina pengar men inte ge kunden något tillbaka - Anmälda till hallå konsument för bedrägeri, avtalsbrott och för att vara ett jävla SKITFÖRETAG! Nu måste jag kämpa för att få mina pengar tillbaka BESTÄLL INTE! hoppas dom går i konkurs,
2019-02-12
G
Spärra kort omedelbar efter leverans. Dem befinner sig tydligen inte i Sverige eftersom detta är olagligt att lura till sig abonnemang i Sverige. Det måste vara tydligt inskriven vid beställningen att man godkänner abonnemang som kostar 89 kr per månad. Föresten är det rimlig att ha abonnemang på skönhetsprodukter?
2019-02-08
B
Verkligen VARNING! Jag fattar inte själv hur jag kunnat undgå det men de har dragit 89 kr/mån i över ett år för att jag köpte för 178 kr i dec 2017..... Ett riktigt lurendrejeri! Om man vet om sidan och går in direkt på startsidan så ser man att det är ngn form av kostsam prenumeration men när man googlar produkten, som jag gjorde, då hamnar man rakt in på den och ser därmed inte infon om medlemskapet. Sen dras det inte 89 kr samma datum utan varierar många dagar och det är ett belopp som lätt kan slinka förbi... Det är dessutom ett "tyst medlemskap". Det kommer inga mail typ "det var länge sen du handlade hos oss" eller "x% rabatt vid ett köp idag" osv. Det gör inget väsen av sig eller påminner dig om att du är medlem. Så lotionet jag köpte för 178 kr kostade i slutändan 1500 kr.... Men om du är vaksam och handlar och säger upp medlemskapet direkt så funkar det, förutsatt de inte har ngn form av "scam" för det oxå... Att sätta en stjärna är ju för mkt men det är det lägsta betyg här, hade helst sett en överkryssad stjärna som alternativ.
2019-01-30
J
Handlar man så blir man medlem för 89 kr i månaden, detta ser man ej om man kommer från prisjakt direkt till produkten man vill köpa. Det kommer ett mail men informationen står ej i mailet utan bara klickbara länkar till informationen. Detta är inte ett seriöst sätt att sälja produkter på. Handlar ofta på nätet för att spara tid och hinner inte att lägga tid på en massa text om dyra extraavgifter som ligger dolt utöver köpesumman. SVINERI
2019-01-24
S
Varning! Undvik detta företag! Som de andra nämner. Medlemskap i finstilt. Startar upp autogiro automatiskt om du handlar hos dem.
2019-01-23
s
Jag förstår inte att så många av er kan missa att det kostar 89 kr i månaden? Det syns hur tydligt som helst! Jag tycker luxplus är helt suveränt. Enda minuset är att man inte kan betala med faktura och att det tar så lång tid för dom att få in saker i lager igen.
2019-01-14
c
WARNING This "company" charges 89kr per month for "membership". Don't buy from them.
2018-12-20
p
Avråder kraftigt från att ha med det här företaget att göra. Dom skickar och tar betalt för saker jag inte beställt och dom tycker att jag ska stå för returfrakten och sedan behöva vänta tre veckor innan dom funderar på om dom ska betala tillbaka pengarna.
Sida 1