Prisjakt
Annons
  • AutoDoc

    (30)

  • de
1.6Dålig
12 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
T
Usel5 timmar sedan

Beställde delar som enligt Autodoc själva skulle passa bilen. Delarna passar inte men det är ändå jag som ska betala returkostnad trots att jag beställde det som dom skrev.

B
Berk Coban
1 omdöme
Usel8 dagar sedan

De vill inte kännas vid produkten så fort de har sålt det. De har sålt mig fel delar och det orsakade skada på bilen även fast på deras websida står att att det passar just min bil med rätt modell/år/motor osv. Oseriös företag som inte tar hand om kunden när det inte går som planerat. Giriga och oseriösa...UNDVIK AUTODOC!

n
Usel4 månader sedan

4 arbetsdagen nu och inte ens skickat än..

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

I really want to give a big WARNING about this company Autodoc and bildelaronline 24 that seem to be the same. I have never seen such bad and fraudulent behaviour from a company. After 1 month now i have not received my refund as was agreed upon by a person from autodoc. I've tried everything but just hear things like "we are sorry sir" in all different forms. I've talked to people on the phone from autodoc saying sorry for real when they see how ive been treated and promise to fix it. But nothing happens. I've tried to tell them to read my chat and mail conversations with them so they can see what their own employee has written but nothing. I'm going to follow this true because i don't want to be lied to and lied this many times. And i have a mission now to hopefully write on lots of forums warning about this company and how they fraudulent treat their costumers. Its pretty scary to talk to them by phone and i noticed in every call that it feels bad and its not how i am use to by good companies. They have lied to me numerous times and created problems from nothing. I have never encountered this type of behaviour in my life. I was told to send the invoice for my alignment to get a refund, and i did. Today i was told after almost 1 month to send in documents from the mounting the parts on the car???? That has nothing to do with a refund for a wheel alignment. Short story: Ordered 2 parts for the steering and put them on the car, went and did an alignment so the steering was straight. But then the 2 parts break on different occasions and was not noticed before i went to the car inspection. Contact autodock and it takes forever to the parts on warranty but after many calls and chats finally get the parts. After talking to autodock the person and i agrees to send an invoice for the new alignment because i told them that this time im not going to pay again, she agreed and said that i should send it when its done. After 1 month of calling them sending emails trying to get a refund they don't care. I've tried to get in contact with the person who helped me but they say that she should contact me. Today they tell me to get the refund i have to send documents from the person mounting the parts on the car, AND that me! Don't do business with this company its better to do it with other companies. BEWARE people! Upplevelsen ägde rum: 30 oktober 2023

Gästanvändare
BraRedigerades 7 månader sedan

Bra delar till bra priser

e
emilsahlberg
5 omdömen
Bra7 månader sedan

Blev nervös av alla dåliga recensioner här men köpte 4 däck som de hade till bra pris. Gick hur smidigt som helst och däcken dök upp utanför dörren 6 dagar senare. Borde vara lite snabbare frakt för varor som finns i lager kan man tycka men i övrigt mycket nöjd!

Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Aldrig mer handla från denna firma.Efter 2 år gick ac sönder ,de lämnar ingen garanti eftersom det skiljer på några dagar.Har de inte hört talas om Godwill?

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Urusel kundservice. Käpte handrengörning i hink. När ja får mom leverana så är de skodor på botten av hinken. Stora sprickor. Skulle få krediterat. Dom skiter i de bara.

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Ur usel kund hantering. Varor som blir restade talar de inte om för kunden utan kunden får vänta på ett paket som aldrig dyker upp Had de berättat att en artikel saknas så kunde man ta ställning till om man vill byta ut den artikeln eller ta bort den från ordern, det har gårr 10 dagar och ännu vet ingen vart mitt paket är någonstans. Dessutom så ljuger de och hittar på olika lösningar som inte fungerar.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Jag ville rutera min beställning och jag har skikat allt uppgifter som de bad mig om och till slut fick jag ett mail att de lagt ner mitt ärende.

Om butiken

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AUTODOC SE

Organisationsnr: HRB 247677 B