Snabba & trygga leveranser
Fri frakt hem till dörren
Nätbutik med showroom

http://www.passionhome.se

Betalningsalternativ

Swish
Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 5 år sedan
(data från 2018-09-23)
Detaljerad information Passion Home har fått betyget (8.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Good selection products. Quick and proficient online email and phone customer support.
    I ordered Hans 200 Våningssängar from passionhome.se online.

    http://www.passionhome.se/shop/vaningssangar/hans-200-vanster/?attribute_pa_madrasser=2-st-15-cm-med-fjadrar-1-st-gastbadd-8-cm-skumgummi&attribute_pa_stege=vanster-sida
  • Usel
    2 mån sedan
    Skadad del av möbel. Osmidig kundservice. Det har varit krångligt och tagit ca. ett halvår att få allt löst.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Köpte en våningssäng med extra enkelsäng under. Alltså 3 bäddar på ytan för en! På så sätt fick vi bättre plats med andra saker när barnen skulle dela rum i vårat nya boende. Sängen är jättefin och väldigt praktisk. Inte särskilt svår att bygga. Och kontakten med kundservice har fungerat bra!
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Hej
    Beställde idag en Juliet 200. Fick bra respons av kundservice. Frågade om leverans tid och pris. Bra bemötande.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Hej ! Vi är jätte nöjd av varas bäddsoffan som vi köpte i Passion Home. Soffan är unik ! Jätte bra kvalitet,snygg och bekvämt ,personalen i butiken var jätte trevlig, hjälpsam och proffsig. Vi kan varma rekomendera Passion Home som har alltid jätte bra priserna.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Kanonbra Soffa! Rekommenderar Starkt!
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Vi köpte en barnsäng från Passion Home. Vi och våran dotter är mycket nöjda med sängen. Dessutom fick vi bra och snabb hjälp från butiken som hjälpte oss att välja den rätt produkt som passade till oss. Våran säng heter Inger och den har utmärkt kvalite och var väldigt lätt att montera. Vi rekommenderar Passion Home till alla.
  • Bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Fina möbler och snabbleverans.
  • Bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Very good price
    Very good and nice furniture
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Fina möbler, vältillverkad. Bra kontakt med butikens kundcenter, svarar snabbt på frågor. Rekommenderar!
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag är mycket nöjd med mitt val o köp av mediamöbeln Cadiz Tv-bänk: 160 , Vitrinskåp Höger: 60 samt Hylla: 150 det var helt enligt mina förväntningar från Passion Home i Solna.

    1/ Mycket stilfull och snygg samt praktisk vitrinskåp med glashyllor samt en soft belysning ( led belysning)
    2/ TV-bänken med bra förvaring med låda och två skåp sant fack för Mediaspelare , Audio system, CD/DVD spelare m.m
    3/ Hyllan med den snygga svarta backgrund

    Hela möbelpaketet är sober med valnöt och den svarta fronten

    När det gäller försäljning och leverans från Passion Home så fungerade alt som överenskommelse snabbt och enkelt

    Tacksam kunde från Kungsbacka
  • 2017-09-24 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vad är det här för dumheter till Företag. Skyltar med "Fri frakt" och sen gäller det inte 95% av Sverige. Istället är det ovanligt dyr frakt som kostar som om man själv beställer från utlandet. Kan inte vara godkänt att skriva sådär.
  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vid första anblick ser sidan snygg ut, de har många produkter på sin sida om än ofta bristfällig information om ex mått.
    Eller lagerstatus för den delen.
    Jag lade en order på deras sida, en uppsättning möbler för nära 10k.
    jag fick efter ordern lades en automatiserad bekräftelse.

    Det stod Smidig leverans och fri frakt vilket senare visat sig vara en osanning med modifikation.

    Jag väntar och väntar, efter två veckor ringer jag dom då jag inte ett konfirmations mail eller någon annan information.

    Jag möts av en "snäsig" otrevlig stockholmare, från början till slut var samtalet ett enda långt försvarstal från dennes sida, där jag fick vet hur fel jag hade och hur rätt dom hade. Samt att om jag inte tycker om deras service eller produkter kan jag vända mig någon annanstans.
    Vilket framöver troligtvis med 100% sannolikhet blir fallet.
    Det är enklare och trevligare att ha att göra med lokala företag än detta företag.
    Jag har aldrig blivit ombedd att söka mig någon annanstans när jag gått på ett lokalt etablerad företag. Fast jag har beslutsångest och vrider och prutar på varenda pryl innan jag bestämmer mig.

    Jag går nedan igenom några saker de lovar på varje produkts presentation.

    Leveranstid?
    Minst 2 veckor upp till 5 veckor. 1 vecka om de har den i lager. men vad har dom i lager?
    Efter två veckor har dom inte ens produkten i sverige, Jag har inte ens ett preliminärt datum när varan levereras.
    Fri frakt?
    Stämmer inte, de levererar mot en avgift för stora summor med det billigaste alternativet utan hemleverans till 99% av Sverige. Jag som bor i ett större samhälle i norra Sverige, får fri hemleverans av de flesta företag utan problem. köpt tvättmaskin, frysbox, ventilationsanläggning, 300l vv beredare, 1,5ton plankor och plåt... inga problem. Att påstå att man har fri frakt när man inte levererar fritt till 99% av sveriges yta. Är i bästa fall lögn.
    Smidig leverans?
    Orsaken jag beställer varan är att jag vill ha den hemlevererad och priset.
    Men med Passionhome måste jag hämta ut varan på bussgods, och kosta på hemleverans själv.
    Och omvänt vid garanti ärende blir det samma sak.

    Jag kan inte rekommendera Passionhome, jag känner mig lurad som kund. Och otrevligt behandlad av deras kundtjänst.