Kategorier
Prisjakt
J
Jonas

2 omdömen

Usel
4 månader sedan
Vid beställning hade de varan i lager, sen får jag mail om att den är ej finns i lager. Får välja mellan att vänta eller en annan produkt. Den andra produkten är i min mening sämre och något dyrare. De ska, trotts att det är de som lurat mig genom falsk lagerstatus, ha betalt för mellanskillnaden. Riktigt dålig kundservice, köp någon annan stans och stötta inte dessa skojare .
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Falsk lagerstatus, och order som annulleras direkt sen släng tid för återbetalning. Undvik denna sida
o
oscarwww

11 omdömen

Utmärkt
7 månader sedan
Snabb leverans, bra förpackat
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
8 månader sedan
Bästa butiken! Trevlig, hjälpsam och kunnig personal. Inga problem med mina leveranser, de kom snabbt allihopa. Mycket prisvärt!
O
Oberg

28 omdömen

Utmärkt
ett år sedan
Beställde en Ifö stol 2019 men den var halvt kass i spolknappen. Fick ingen ny knapp och nu är knappen halt kass och jag måste köpa en ny "reservdel". Skicka ut hela produkter eller skicka ut reservdel för f*n. Uppdatering. Företaget hade fått mitt mail i skräpposten och jag var sur där och då men företaget har varit behjälplig i att göra kunden nöjd och de visar vilja att hjälpa kunden så det uppskattas, bra kundservice.
D
Daniel E

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Beställde varor med 2-5 dagars leveranstid. Nu 23 dagar senare inga varor ingen återkoppling. Svara inte på e-post eller telefon. Se upp! Billigt är inte alltid bäst.
K
Klas R

1 omdöme

Usel
ett år sedan
La en beställning på en kap och ger såg, fick tillbaka att den var slut och dom visste inte när den skulle komma in så min beställning togs bort, lätt att ligga som billigast i listan när man inte kan få någon produkt från dom
p
pepesson

3 omdömen

Usel
ett år sedan
Vill varna för detta företag. Lade en order på en vara som skulle levereras normalt inom 2 till 5 vardagar. Femton dagar senare (11 vardagar) har jag ännu inte fått min vara. Jag har heller inte fått något e-mail, sms eller telefonsamtal som förklarar varför varan uteblivit eller försenats. Vid kontakt med kundservice bryts först mitt samtal då jag står i telefonkö. Vid nästa försök kommer jag till sist fram, kundservice säger då att de ska skicka min vara i slutet av denna vecka, vilket innebär att jag då som bäst har varan i början av nästa vecka. Uruselt, hade jag fått veta att det skulle dröja närmare en månad att erhålla min redan betalda vara hade jag givetvis vänt mig till något konkurerande företag som kunnat leverera min vara i rimlig tid. Nu har hela källarprojektet stannat av, och mina inbokade hantverkare som skulle ta vid efter mig, måste bokas om till våren. Undvik detta företag.
Betyg köpupplevelse
2.9OK
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(0)
(0)
(3)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SveaWebPay faktura
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.velltra.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Velltra AB

Organisationsnr: 556597-9712

Information hos allabolag.se