• H&M

    (37)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

HM är ett skämt! Gjorde en beställning, använde min bonus på 25 kr, returnerade några plagg men bonus vad fördelat på alla plagg så jag fick typ 5 kr bonus på de plagg jag behöll. Nu är det helt sluthandlat på HM.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Den 20 jan köpte jag presentkort som aldrig dör upp. Ni skulle göra om detta till elektroniska presentkort som heller aldrig dök upp. Ni skulle sedan göra en återbetalning som heller aldrig dök upp. Sedan var det någon hos er som kom på att ni försökt göra en återbetalning till det elektroniska presentkortet vilket inte funkade. När ni väl gjorde rätt skulle ni skicka ut ett kvitto till min mail på återbetalningen vilket inte heller kom och ni undrade om jag blockerat eran mail. Varför skulle jag gjort det när jag försöker ha kontakt med er? Ni erbjuder en kompensation på 15% vid nästa köp. Jo tjena hur troligt är det att jag handlar av er igen efter detta strul. Kunde jag ge minus en miljon skulle jag göra det. Jag har all mail och chattkonversation kvar så allt detta stämmer. Nä usch och skäms på er. Tack och hej från mig.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Håller med flera andra kunder - URUSELT bonussystem. De drar av din bonus jämt på alla varor du köper och om du sedan behöver returnera ett par varor - får du inte din intjänade bonus tillbaka utan H&M tar helt sonika bara din intjänade bonus du får den inte tillagt på de varor du behåller utan den försvinner - Så otroligt dåligt system. Jag handlar ofta på andra affärer och där kan jag använda min bonus på de varor jag behåller! Aldrig stött på någon sämre affär gentemot sina kunder än H&M - så synd - ni borde kunna göra bättre! Sedan måste man ha appen för att kunna använda sin bonus samt få rabatter i butik, synd då jag inte har det på min telefon (fungerar inte på min telefon..) Dåligt - sämre - sämst - Tyvärr...annars skulle jag gärna gynna ett svenskt företag - men ni kan ju bjuda till lite och underlätta för era kunder genom att inte ta våra intjänade bonusar....

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Hm bli bara sämre och sämre. Fult av er med retursystemet då man utnyttjat sin bonus. Ändra på det omgående!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
10 månader sedan

Bonussystem vid retur- då snor hm mina pengar som jag tjänat in- ändra på det! Så dåligt

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
10 månader sedan

Jag skulle aldrig betala med Klarna🤮

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
10 månader sedan

krångligt att använda bonusen, måste ha telefon och app uppkopplat när man handlar, det borde kunna synas i kassan, Dåligt att poängen försvinner efter året.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Medan alla andra företag hänger med i e-handelsutvecklingen står H&M still. Märkligt. Kan inte hålla sina utlovade leveranstider. Gått 1 vecka nu och varorna har fortfarande inte skickats. Katastrof.

Betyg köpupplevelse

1.3Dålig
7 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(1)
(6)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: H & M Hennes & Mauritz Sverige AB

Organisationsnr: 556151-2376