(37)
HM är ett skämt! Gjorde en beställning, använde min bonus på 25 kr, returnerade några plagg men bonus vad fördelat på alla plagg så jag fick typ 5 kr bonus på de plagg jag behöll. Nu är det helt sluthandlat på HM.
Den 20 jan köpte jag presentkort som aldrig dör upp. Ni skulle göra om detta till elektroniska presentkort som heller aldrig dök upp. Ni skulle sedan göra en återbetalning som heller aldrig dök upp. Sedan var det någon hos er som kom på att ni försökt göra en återbetalning till det elektroniska presentkortet vilket inte funkade. När ni väl gjorde rätt skulle ni skicka ut ett kvitto till min mail på återbetalningen vilket inte heller kom och ni undrade om jag blockerat eran mail. Varför skulle jag gjort det när jag försöker ha kontakt med er? Ni erbjuder en kompensation på 15% vid nästa köp. Jo tjena hur troligt är det att jag handlar av er igen efter detta strul. Kunde jag ge minus en miljon skulle jag göra det. Jag har all mail och chattkonversation kvar så allt detta stämmer. Nä usch och skäms på er. Tack och hej från mig.
Håller med flera andra kunder - URUSELT bonussystem. De drar av din bonus jämt på alla varor du köper och om du sedan behöver returnera ett par varor - får du inte din intjänade bonus tillbaka utan H&M tar helt sonika bara din intjänade bonus du får den inte tillagt på de varor du behåller utan den försvinner - Så otroligt dåligt system. Jag handlar ofta på andra affärer och där kan jag använda min bonus på de varor jag behåller! Aldrig stött på någon sämre affär gentemot sina kunder än H&M - så synd - ni borde kunna göra bättre! Sedan måste man ha appen för att kunna använda sin bonus samt få rabatter i butik, synd då jag inte har det på min telefon (fungerar inte på min telefon..) Dåligt - sämre - sämst - Tyvärr...annars skulle jag gärna gynna ett svenskt företag - men ni kan ju bjuda till lite och underlätta för era kunder genom att inte ta våra intjänade bonusar....
Hm bli bara sämre och sämre. Fult av er med retursystemet då man utnyttjat sin bonus. Ändra på det omgående!
Bonussystem vid retur- då snor hm mina pengar som jag tjänat in- ändra på det! Så dåligt
Jag skulle aldrig betala med Klarna🤮
krångligt att använda bonusen, måste ha telefon och app uppkopplat när man handlar, det borde kunna synas i kassan, Dåligt att poängen försvinner efter året.
Medan alla andra företag hänger med i e-handelsutvecklingen står H&M still. Märkligt. Kan inte hålla sina utlovade leveranstider. Gått 1 vecka nu och varorna har fortfarande inte skickats. Katastrof.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: H & M Hennes & Mauritz Sverige AB
Organisationsnr: 556151-2376