Prisjakt
TacNGear
  • Fri frakt över 500 kr
  • Tjäna poäng med VIP Loyalty
  • 365 dagars öppet köp
3.6Bra
21 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Rebecka0703
1 omdöme
Utmärkt7 dagar sedan

Smidig betalning och hjälpsamma vid retur och byte till annan storlek.

A
Anna
1 omdöme
Utmärkt10 dagar sedan

Supersnabb leverans och toppen kundservice, extra stjärna för butikspersonalen vid de tillfällen man svänger förbi 😃

P
Patrik
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Snabba leveranser, bra dialog.

M
Mange
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Klart bästa butiken för att komplettera sin militära uppsättning

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 4 månader sedan

Snabb leverans och bra service. Bra produktinformation och bra priser.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

När jag 2023-02-01 gjorde en beställning så stod det att varan vanligen levereras inom 1-2 veckor efter lagd order. Det har nu gått 20 veckor, och jag har ännu inte erhållit varan. Jag har inte ens erhållit någon statusuppdateringen sedan 2023-02-28, trots mina många mail till dem. Jag antar att det är dags att vända sig till kreditkortsbolaget så att jag förhoppningsvis kan få mina pengar tillbaka. Uppdatering 2023-07-11: Butiken svarade följande: "Det är såklart tråkigt att få ett helt värdelöst betyg på grund av en leverantörs oförmåga att förse oss med produkter. Men vi förstår absolut varför." Nej, ni får som ni kan se i mitt omdöme ovan lägsta betyg därför att ni vägrar att ens svara på e-post till [email protected]. Jag tolererar mycket, men inte ghosting och gaslighting från så kallad "support". Istället för att ens svara på era kunders e-post så skyller ni alltså på era valda leverantörer. För cirka en månad sedan så skickade ni ut reklam för varan som jag beställde, trots att ni fortfarande inte levererat min order lagd 2023-02-01. Så att skylla på er leverantör för produkter som ni gjorde reklam för många månader efter min order, det klingar mycket falskt. Varför gör ni reklam för produkter som ni vet att ni inte kunnat/velat leverera sedan åtminstone 2023-02-01? Uppdatering 2023-09-12: Jag försökte 2023-09-07 återigen att få hjälp från deras så kallade support ([email protected]), och fick istället genomlida ännu mer gaslighting. De är så äckliga att de i fem mail (sedan 2023-09-07) har låtsats som att två olika tal är desamma (exempelvis att 1234 vore lika med 9876, vilket självfallet är falskt). För tydlighetens skull så handlar det inte om missförstånd rörande moms (brutto versus netto). De betalade tillbaka en del av betalningen, och låtsas nu som att det är allt som de är skyldiga mig. De skyller på reserverade belopp för en transaktion från 2023-02-03, samt min bank, när problemet är att de själva valt att blott betala tillbaka en del av vad de är skyldiga mig. Det kan liknas vid att någon sålde ett par skor, lade blott en sko i paketet, och sedan skyllde på posten. De har skyllt på leverantörerna som de har valt, och deras "ordersystem". De har skyllt på "sommarpersonalen" (som de valde att anställa), för exempelvis obesvarade mail från mars månad. De har skyllt på reserverade belopp rörande transaktion mer än ett halvår gammal, och på banken. När de skyller ifrån sig på allt och alla så framstår det som rena svepskäl. När den enda gemensamma nämnaren är TacNGear, så förefaller problemet vara TacNGear och enbart TacNGear. Jag kan tyvärr inte namnge personalen ifråga, då de är helt anonyma och vägrar att uppge något som helst namn även när kunden frågar. Jag vet således inte heller om det handlar om en individ eller flera. Det har nu gått 31 veckor sedan jag lade min beställning hos TacNGear, och de har fortfarande varken levererat varan eller återbetalat vad jag betalade dem för få varan till min dörr. TacNGear verkar av allt att döma vara en oseriös aktör, och vad jag har upplevt är tillsynes deras "normala standard" oavsett vad de påstår i sitt svar nedan (från 2023-08-14).

TacNGear svarar:2023-08-14
Uppdaterat svar 2023-08-14 Hej, Jag vill till dig och alla andra TacNGear kunder be så hemskt mycket om ursäkt för vad ni upplevt under ett antal veckor under sommaren! Idag måndagen den 14 august var majoriteten av vår ordinarie personal tillbaka efter semestern och upptäckte att sommarpersonalen i stort sett ignorerat både mail och chatt. Det kommer förmodligen ta oss en vecka att komma ikapp, men vi kommer göra allt vi kan för att ta hand om dina och alla andras önskemål och behov. Vad du och andra har upplevt är helt oacceptabelt och inte vår normala standard! Vi ber åter igen så mycket om ursäkt! Ursprungligt svar 2023-08-12 Hej Amn, Vi beklagar att du inte fått dina varor. Tyvärr kan vi inte härifrån identifiera dig för att kunna ge närmare feedback på din order. Vissa leverantörer har ibland mycket lång leveranstid och vid dessa fall kan vi tyvärr inte påverka detta. Det är såklart tråkigt att få ett helt värdelöst betyg på grund av en leverantörs oförmåga att förse oss med produkter. Men vi förstår absolut varför. Kontakta oss gärna igen antingen via chatten på vår site, [email protected] eller genom att ringa oss på 010-330 04 30.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Exceptionell service och bra produkter.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Snabb leverens. Skorna kom dagen efter beställning. Smidigt!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Beställde onsdag kväll och fick leveransen på fredag. Mycket nöjd.

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Jag tror att jag blivit lurad av denna butik. Beställde en vara för 4 månader sedan och den har ännu inte kommit. Butiken svarar inte på Mail och har inte gett någon förklaring till varför min vara inte har levererats. Om du vill slippa krångla med ARN och din bank för att få pengarna tillbaka för en vara som de inte levererar så välj en annan butik. Ev tidigare positiva omdömmen verkar dom helt ha övergett, för nu bryr dom sig inte längre i sina kunder Uppdatering 13/8 Butiken har fortfarande inte besvärat sig med att svara på något av de 5 mail jag skickat, ett av dom är från 6/6 dvs 10 veckor sedan. Det är viktigare att inte få dåliga recensioner än att hjälpa kunden. De skriver tex här att det kan vara längre svarstider under semetsertider så beställer du från den här butiken kan du förvänta dig att det går under jorden i 10 veckor och säger ingenting om din order och svarar inte på mail, chatt eller i telefon. I deras svar nedan påstår dom att de är transparenta, om dom med det menar att det är helt tyst så stämmer det, som sagt så har butiken inte sagt något om min order, inte berättat att de har problem med leverantören, eller sagt att det är försenat, ingenting. Betyget uselt är bättre än vad de förtjänar. synd att det inte går att sätta ett lägre betyg.

TacNGear svarar:2023-08-14
Uppdaterat svar 2023-08-14 Hej Pekkari, Jag vill till dig och alla andra TacNGear kunder be så hemskt mycket om ursäkt för vad ni upplevt under ett antal veckor under sommaren! Idag måndagen den 14 august var majoriteten av vår ordinarie personal tillbaka efter semestern och upptäckte att sommarpersonalen i stort sett ignorerat både mail och chatt. Det kommer förmodligen ta oss en vecka att komma ikapp, men vi kommer göra allt vi kan för att ta hand om dina och alla andras önskemål och behov. Vad du och andra har upplevt är helt oacceptabelt och inte vår normala standard! Vi ber åter igen så mycket om ursäkt! Ursprungligt svar 2023-08-12 Hej Pekkari, Vi beklagar verkligen att du fått vänta så länge på en order. Vi är transparenta och lurar aldrig någon kund. Vissa leverantörer kan helt enkelt inte leverera. Det är därför vi just nu avslutar en handfull varumärken där vi helt enkelt står utan leveranser. Vill du avbryta en order och få pengarna tillbaka så gör vi alltid det utan krångel. Vill du ha hjälp att hitta en motsvarande produkt, som vi faktiskt har för omgående leverans så hjälper vi även till med det såklart. Tyvärr så kan vi inte härleda din order från ditt betyg då du bara angivit dig som "Pekkari". Det är alltid lite längre svarstider under semestertider men du ska ändå får svar på framför allt mail. Återkom till oss igen så att vi får hjälpa dig!

Om butiken

TacNGear

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

tacngear.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: TacNGear AB

Organisationsnr: 556821-9132

Information hos allabolag.se