• Batterioutlet

    (22)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Ej fått ngn vara, de svarar varken på mail, telefon eller på deras fb. Jag vill nu ångra mitt köp men svårt när man inte får tag på företaget. Undvik.

t
toka57

1 omdöme

Usel
4 månader sedan

2022-01-28 Bluff Snabb leverans, jovisst ! Betalade direkt, efter mer än en vecka ingen leverans,, kontaktade dom via mejl, inget svar. Kontaktade dom en gång till om att jag gärna vill ha ett svar, fick då detta svar. "Hej, Vi har skickat ditt paket men tyvärr så gör postNord av med ca 1 000 000 brev/paket om året och tyvärr verkar det som att ditt är ett av dem. Det som brukar hända när det blir såhär är att vi kontaktar PostNord och söker ditt paket samt ber dem att skicka det till dig omgående, om de kan lokalisera ditt paket så kommer du att få leverans inom kort om inte de kan lokalisera paketet så brukar det kunna ta ett bra tag innan vi eller du får paketet tillhanda. Om du inte har fått paketet i slutet av nästa vecka så hör gärna av dig till oss så kommer vi att skicka nytt/nya brev/paket till dig, håll gärna koll på din brevlåda i det närmaste, skulle du få det andra brevet/paketet så är vi tacksamma om du kan skicka tillbaka det till oss eller kontakta oss om du vill behålla det brevet/paketet också" Nu har en månad gått och ingen leverans, inget svar på mejl där jag frågar vad som händer i ärendet, visst är det billigt men ändå dyrt för ingenting. Riktigt uselt ! Uppdatering 2022-03-30 Fick till slut svar(2022-02-23) att dom ska skicka varan när den kommer in på deras lager igen. Tror jag på det ? Svar: Nej Firman har tydligen funnits ett tag och i min värld verkar det konstigt. Dom hade kunnat fått en framtida kund i mig, nu tappar dom en kund istället. Lämnar nu detta bakom mig, jag köpte produkten i annan nätbutik Rekommendation från mig är att undvika denna firma.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Uselt, låtsas ej få returer, undvik detta blufföretag!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Fick ingen leverans och de skyller på Postnord. De verkar ha satt detta i system.

Batterioutlet svarar:2021-12-13
Hej, Vi beklagar om det har blivit något fel vid hanteringen på din beställning, Det jag kan se så har vi skickat din leverans den 11/11. Om det inte har kommit fram så är du välkommen att kontakta kundtjänst så löser vi det. Mvh Mikael
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
8 månader sedan

Trevligt bemötande. Snabb leverans. Perfekt !

h
henke s

1 omdöme

Usel
ett år sedan

Uselt blufföretag! Veckorna går och jag har fortfarande inte fått min batteriorder, trots att leveranstiden skulle vara 2 arbetsdagar... De svarar inte heller på mina mail. Trist att bli blåst på pengar av detta oseriösa företag. 😠 Håll er borta!

jay-jay
jay-jay

59 omdömen

Dålig
2 år sedan

Önskar att jag hade kollat betygen här innan. Fick ingen orderbekräftelse men beställningen kom in till Klarna dock. Går ej att kontakta. Svarar inte på mail. Efter en vecka så får jag nog förlika mig med att inget kommer. * Varan "försvann i posten". Inte omöjligt iofs men det var ju inte helt oväntat att jag inte skulle få paketet. Ändrar däremot betyget från usel till dålig för de skötte trots allt min avbeställning ganska snyggt utan krångel.

s
s3b

5 omdömen

Usel
2 år sedan

Under all kritik - håll er borta! Priset kanske kan locka - men ett lyckat köp är långt ifrån bara ett lågt pris! -skickar fel produkt -produktbeskrivning på hemsidan är felaktig -vill inte sänka priset på den felaktiga produkten (batteri med ~20% lägre kapacitet än vad som angivits vid beställningstillfället och utan NFC-funktion) -påstår att de skickat mail med info till mig och att mitt spam-filter tog dessa mail. -kan inte vidarebefordra eller ange exakt datum och tid för det "försvunna" mailet. -när jag vill reklamera produkten, får jag inte någon retursedel. -dröjer ut på tiden, skickar mail som ser ut att de inte fått mina tidigare svar. -blir snart ett mail till konsumentverket. -UNDVIK TILL VARJE PRIS!

Betyg köpupplevelse

1.8Dålig
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(0)
(5)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Star Brands AB

Organisationsnr: 556553-8054