1.9 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-12-25
K
Kung-Rune(30 omdömen)
Toksnabb leverans, bra priser på det jag skulle ha. Inga problem alls.
2018-12-17
E
ErikJohanS(2 omdömen)
Gjorde en beställning 2018-11-23 och får en order bekräftelse. Vare sig på hemsida eller i mejl omnämns någon risk för extra leveranstid. Efter 6 dygn (29/11) berättar de att en byggfläkt är slut och frågar om jag vill ha resten (ingen hint om att nåt annat ska dröja). Jag svarar ja och får en ny orderbekräftelse. Efter ytterliggare 8 dygn (7/12) när jag inte hört något hör jag av mig och får då svar att de är på väg att få in varorna från leverantören. Efter ytterligare 10 dygn får jag höra av mig igen och då har de fortfarande inte fått varorna och jag annulerar beställningen! Jag rekommenderar inte att handla om ni likt jag har förväntningar på ett hyffsat snabbt och smidigt leveransflöde och bra kommunikation om eventuella avvikelser!
2018-11-21
BigR(82 omdömen)
Får några stjärnor för intressanta fysiska butiker och att jag hittade något i webbutiken som jag beställde. Webbutiken är riktigt usel och gammalmodig. Fyra dagar senare meddelar dom att artikeln är slut. Dom använder Klarna som tvingar in kunderna i en relation med sin läskiga affärsmodell. Jag tippar att den här butiken kastar in handduken inom kort.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2015-07-04
Redigerades 2018-08-27
z
zoranz(25 omdömen)
Passa dig för att handla hos Harald Nyborg. Åkte från Partille till deras butik i Alingsås för att handla några saker. Köpte bland annat en duschset med två munstycke. När jag kom hem, så jag att paketet var öppen och att det fattades 4 gummipackningar, det löste jag med att köpa nya packningar i närliggande Jula butiken. När duschsetet var monterad visade sig att den delen som reglerar i vilken munstycken vatten ska komma fungerar inte riktigt. Jag vände mig till deras kundtjänst och frågade om de kunde skicka en ny reglage så jag slapp demontera hela duschen och åka 66 km fram och tillbaka, det var ju ändå dom som sålt en felaktig produkt, men där var det helt stopp. Dom ställer sig på tvären och tycker att jag få mer eller mindre skylla mig själv och att demontera duschen och åka tillbaka till deras butik för att reklamera och att det är upp till denna butik i fall jag ska få någon ersättning för mina utlägg och resor. Handla inte på Harald Nyborg om ni inte är beredda att bli blåsta på varor som inte fungerar och en kundtjänst som är helt fyrkantig och ovillig att hjälpa till. Aldrig med Harald Nyborg.
2018-05-30
M
MartinHans41(7 omdömen)
Dålig kvalité. Inga reservdelar och egendomligt bemötande! Köpte en billig studsmatta. Fjäderskyddet har efter lite mer än ett år åldrats och faller snabbt i små bitar. Skyddet förvarades inomhus under vintern. Enligt mig är det helt enkelt inte gjort för att vara ute. Säljaren påstod först att det bara var ett års garanti! När jag tittat på hemsidan och på kvittot så var vi överens om att det var två år. Säljaren försökte då påstå att det var slitage och därmed inte var deras problem. Eftersom den är trasig runt om kan det rimligen inte vara slitage. En studsmatta ska vara gjord för att användas utomhus och rimligen för barn. Något reservskydd finns inte längre enl säljaren. Kom ut besviken med ca 280kr och en har kvar studsmattan med trasigt skydd! Företaget borde fundera på kvalitén de har på sina varor samt sin reklamation!
2018-05-15
B
Björn123(9 omdömen)
Det tog 8 dagar efter beställning innan de skickade varan trots att den skulle finnas på lager. Mejlade kundtjänst efter två dagar och de sa att den skulle skickas nästa dag, men det tog som sagt ytterligare 6 dagar. Superdålig e-handlare!
2018-05-03
moafrida(24 omdömen)
Snabb leverans
2018-05-03
t
tobmal85(2 omdömen)
Det absolut sämsta bemötandet jag har fått någonsin från en kundservice. Nonchalanta dryga och totalt oförstående. Då spelar det ingen roll om leveransen är snabb. Undvik till varje pris.
2018-04-17
w
william_fox(2 omdömen)
Vanligtvis bra produkter, men får du problem med något av det dem skickar ut så startar helvetet. I detta fall så skickar Harald Nyborg ut en defekt produkt till mig som jag reklamerar direkt och skickar tillbaka. Över 4 månader senare utan återkoppling efter att man skickade tillbaka den trasiga produkten dem skickade ut, så plötsligt vill dem inte hjälpa till att reklamera en sändning som är skickad på deras egna fraktavtal. Hade dem tagit sin ansvar så hade dem hjälpt till och insett att dem varit nonchalanta och inte hanterat reklamationen mot transportbolaget inom den tiden som transportören krävde. Nu står man här med en returnerad reklamation som harald nyborg inte hanterade förrän 4 månader efter att den skickades och då har den kommit bort hos deras transportör. Har mailat Denice hos dem som hjälper till skrämmande lite.
2018-02-19
ch4melon(10 omdömen)
Suverän leverans! Satt i soffan i lördags morse med kaffekoppen i handen, klickade hem en beställning. På söndag morgon var paketet hos närmaste ombud så jag kunde hämta ut det på måndagen.
2018-02-03
zmmby(20 omdömen)
Efter jag har väntat 7 dagar på att min order ska lämna lagret så skickar dom även fel produkter. Vilsna bönder ska inte hålla på med business. Undvik!
2018-01-02
Hyperactive(39 omdömen)
Överlägset bäst pris och snabb leverans trots att det var juletider. Kanon!
2017-12-05
a
antonalard(4 omdömen)
Webbutiken verkar inte fungera i Firefox. Det finns inget sätt att komma till kassan! När jag lagt ordern finns endast betalningssätt faktura, inga andra möjligheter ges. Tips: Koden HN391001 ger 39kr rabatt! (Dec 2017)
2017-11-26
super nöjd
2017-09-09
o
ontimer4(2 omdömen)
Köpte kettlebells från denna butik. Beställning fungeras snabbt, leveranstiden är låg men fraktsättet och kundtjänsten drar ner betyget till 2. De skickar med DHL men med leverans mitt på dagen (mellan 11 och 14) vilket för de allra flesta inte fungerar. De har också tagit bort möjligheten till att ändra leveransadress så jag kan inte rikta om leveransen till t ex jobbet. Förutom detta vägrar kundtjänsten vägrar hjälpa till med detta vilket är oerhört irriterande. Dessutom har de inte koll på avtalet med DHL så DHL ger en version om vem som ansvarar och Harald Nyborgs kundtjänst en annan. Nu är jag tvingad att ta bilen 2 mil för att hämta varorna trots att jag betalat för hemleverans. Se upp med detta för det fungerar mycket dåligt och kundtjänsten vägrar hjälpa till.
Sida 1