Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

1.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-12
daniel84(56 omdömen)
Vilket skämt. Beställde en soffa som förvisso kom enligt utlovad tid. Men, när soffan väl kommit, så började den ludda något så otroligt mycket direkt. Tänkte att det först hade med... "inkörningsproblem" eller vad man ska säga, alltså att den var helt ny, och att den helt enkelt bara tillfälligt fällde eftersom man satt på en splajs ny soffa. Gav det ett par veckor och den bara fortsatte fälla / ludda. Golvet blev helt luddigt också. Tänkte att så ska det ju inte vara. Försökte ringa kundtjänsten - inget telefonnummer. Alternativt fungerade det inte, minns inte. Bara det är rätt kasst. Mejlar sedan dem. Tar 1 vecka sedan får jag svar. De ber om ursäkt för vad som hänt och säger att de ska ta kontakt med fabriken för att kolla vad som är fel, för att sedan ge mig nya kuddfodral. Utan kompensation, men ändå okej tänker jag. Det går flertalet VECKOR och tillslut får jag 2 (!) nya fodral till min väldigt stora soffa med schäslong. Det ska alltså vara cirka 10 kuddfodral, totalt. Jag hör av mig igen via mejl och undrar varför de skickat 2 av 10 fodral. Går 1 vecka igen, sedan får jag ett svar - ny ursäkt - och att jag ska ta foton på de två fodralen jag fick. Sedan ska de kontakta fabriken igen och kolla vad som gick fel i ärendet. Mejlade dem nu ikväll, en söndag, och lär få svar nästa fredag. De har nämligen, lurigt nog, valt att svara på mina totalt två mejl på fredag eftermiddagar. Skönt för dem, då vinner de sig själva lite tid antar jag, om de inte jobbar helger. Nej fy fan. Aldrig mer detta företag. När jag ändå ska kasta skit på dem, kan jag säga att originalleveranstiden var helt sjukt lång (är väl förvisso hyfsat standard när det gäller soffor), men 10-12 veckor vill jag minnas. Det är ofantligt lång tid.
2019-04-13
A
Abien(1 omdöme)
Har nog mailat de 4 gånger utan svar. Det här företaget är ett skämt. Fattar inte hur de kan listade kvar på Prisjakt.
2019-02-06
E
Erkiiiii(1 omdöme)
Hörde ingenting kring leveransdatum. Fick ett spann på 2veckor. Nu har det gått 6veckor och de sa på kundtjänst att den "troligtvis" skickas denna vecka. Men här sitter jag utan besked och soffa. Jag beställde den för över en månad sedan! Katastrof... Kompensationen jag får är ett presentkort på soffadirekt på 2,5% av beloppet. Som om jag vill handla hos er igen.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-05-14
H
Henrik44(2 omdömen)
Leveranstiden hölls, soffan var rätt enkel att montera ihop, allt var helt, och framförallt prisvärt! Enda anledningen till att det inte blir full poäng 10/10 är att de anlitar DHL, som i sin tur delegerar kvällsleveranser till nåt mindre företag, som inte ens kunde hantera en pallyftare vid leverans.
2015-02-28
Redigerades 2015-03-05
d
dave70(2 omdömen)
Leverans inget problem. Problemen började när jag skulle reklamera en dragkedja som spruckit upp på en soffdyna. En solklar reklamation som nekades, på en soffa som var ca 6månader gammal. Sen blir jag riktigt irriterad när de börjar anklaga mig för att ha orsakat skadan själv, oseriöst. Fick sitta i telefonkö i timtal för att komma fram till reklamationsavdelningen, riktigt usel kundhantering inget företag jag kan rekommendera till andra.
2014-10-29
m
mammuten(16 omdömen)
Snabb frakt, bra kvalitet och extremt prisvärt!