4.7 / 5
(100 omdömen)
5
(84)4
(11)3
(3)2
(0)1
(2)
Sorterat efter datum
2020-07-16
Jag har handlat tidigare från MjM utan problem. Den här gången chansade(!) jag på beställa en inkommande AM3 processor till ett äldre kort. Det har hela tiden kommit uppdateringar om att det dröjer och nu efter tre månader fick jag besked att prollen inte kommer in alls. Ett mkt kundvänligt upplägg..."Thumbs Up"!
2020-05-04
Köpte morderkort, CPU & minnen från MJ multimedia. Tyvärr strulade det lite mer än vad jag tänkt mig, mest pga. att Intel inte kunde leverera Xeon processorer, men supporten från MJ var riktigt bra och tillslut löste sig allt perfekt.
2020-01-02
Jag beställde ett skydd till surfplattan och lyckades beställa fel modell, superbra telefonkontakt och hjälp från supporten. Rätt modell anlände innan Jul och bytet skedde väldigt enkelt. Tack för hjälpen, skyddet fungerar jättebra.
2019-12-12
Krånglade till min order ordentligt med ändringar två gånger med tillkommande mellanskillnad 🤣 Men kontakten med kundtjänst var jättetrevlig, allting löste sig utan strul, prima liv 😁
2019-11-30
Jag valde att betala via Swish, men missade betalinformationen i beställningsbekräftelsen och när jag såg den dagen efter så hade beställningen redan blivit avbruten. Efter att jag mailat fick jag ett snabbt svar berättade vad som hade hänt och de aktiverade då beställningen igen. Tre dagar senare var varorna levererade. Fungerade väldigt smidigt. Anledningen till 9 istället för 10 stjärnor är att det var lite otydligt att betalningsinformationen stod längst ner i orderbekräftelsemailet. Jag brukar oftast inte läsa dem så noga (som i detta fallet).
2019-11-08
I bought from this store and it was good and if you get problem they are answering and fixing the problem
2019-10-08
Otroligt sjysst kille som driver detta företag. Beställde en processor som kommit ut väldigt billigt här på prisjakt, visade sig att det var hans datasystem som gjort nåt fel och att den egentligen skulle vara mycket dyrare. Istället för att makulera ordern och betala tillbaka så skickade han en processor för det priset iallafall (1000kr under det vanliga priset hos de flesta butiker). Det här är någon som verkligen bryr sig om sina kunder. Synd att man bara kan ge 5 stjärnor!
2019-10-05
Inga konstigheter.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-06-24
Bra pris, snabb leverans och snabb återkoppling när man mailar bolaget.
2019-04-20
Redigerades 2019-04-21
Runt årsskiftet 2018/2019 beställde jag ett Apple silikonskal till min iPhone X, ett skal jag ännu ej sett röken av (20 april 2019). Jag har fått regelbundna mail från MJ Multimedia att produkten är slut i lager och i varje mail finns ett nytt leveransdatum angivet. Några pengar har mig veterligen ej återbetalats. Har försökt att ringa företaget vid upprepade tillfällen men kommer då endast till en telefonsvarare där jag vid mer än ett tillfälle lämnat meddelande utan att man återkopplat. Det handlar inte om stora pengar men det är tråkigt när det blir på detta sättet och jag kommer definitivt aldrig handla hos MJ Multimedia igen. Baserat på min erfarenhet kan jag inte annat än att avråda från att köpa något från dem. 190421: blev idag, knappt ett dygn senare, uppringd av Markus som ringde för att be om ursäkt, ge en förklaring och gottgöra för förseningen. Ett väldigt trevligt och genuint samtal där jag erbjöds pengarna tillbaka eller valfri motsvarande produkt oavsett pris samt rabatt på framtida köp som kompensation. Istället för det senare får jag som kompensation ett bra skärmskydd utan extra kostnad samt pengarna tillbaka. Mitt förtroende för MJ Multimedia är återställt då jag verkligen upplevde ursäkten som genuin och Markus verkar verkligen mån om sina kunder och kundnöjdheten. Efter samtalet är min känsla att jag helt klart kan tänka mig att handla där igen.
2019-01-16
Redigerades 2019-02-04
Uppdaterar denna recension p.g.a. att MJ Multimedia har varit i kontakt med mig. Efter min recension hörde Markus av sig med ett långt mail med skärmdumpar och förklaringar varför läget ser ut som det gör, och under kvällen fick jag även ett samtal av honom. Väldigt trevlig kille. Han var mån om att köpet skulle bli så bra som möjligt för mig, och förklarade samtidigt varför kampanjpriser och lagersaldon kan bli problematiska. Allting hade en logisk förklaring, och min känsla av lockpriser verkar ha varit helt fel ute. Känner spontant att man faller inför kategorin "kräsen konsument" då man vant sig vid stora aktörer med gigantiska robotlager och 1-2 dagars leveranstid. Det ger väldigt lite utrymme för "mindre aktörer" på marknaden. Däremot verkar Markus göra allt han kan för att skapa en bra butik, med bra- och konkurrensmässiga priser och är samtidigt väldigt mån om att skapa förtroende och god kundkontakt. Jag är i dagsläget jätteglad för att han tog sig tid till det här och det skänkte mig stort förtroende för butiken och hans arbete. Ifall någon skulle råka ut för liknande situation så kan det vara vettigt att ha is i magen. eller kontakta MJ Multimedia. Markus har även försökt kontakta personen som skrev tidigare inlägg för att reda ut vad som har gått fel och vad han menar med "fulavbokning". Utan telefonuppgifter får han förlita sig på prisjakts meddelandetjänst, och har tyvärr inte kunnat lösa problemet för kunden. Markus menar att han inte har råd att ha missnöjda kunder och gör allt han kan för att alla ska få det så bra som möjligt, och efter min erfarenhet kan jag inte göra något annat än att skriva under på det. Det tog lite tid för ordern att landa, inte fullt lika lång tid som första datumet, men Markus var informativ, transparent och skickade orderuppdateringar vilket kändes personligt och gav mig högt förtroende för både orderns status och butiken. ------ Har beställt en WD Black 1TB NVMe SSD för ett riktigt bra pris, 1910kr (inte oskäligt med tanke på att övriga sidor haft den för ~2200kr), avsatt leveransdatum var tidigt januari, men så fort beställningen blev lagd fick jag ett personligt meddelande om att varan först kommer in i slutet av Februari, Därefter blir jag erbjuden en betydligt sämre SSD (Intel 660p) med löften om att han kan fixa ner priset till mig även om produkten är dyrare (2479kr). Påläst teknikentusiast som jag är meddelar jag att jag hellre väntar på min WD Black, Jag får meddelande om att min produkt kan komma in i mitten av februari, men att det kan dröja mycket längre än så. Några dagar senare dyker Intel 600p upp för 1539kr, tveklöst billigast på prisjakt, men inte i lager. Kommer samma sak att ske? Det känns så. Man får tråkigt nog en känsla av att MJ Multimedia sysslar med lockpriser i hopp om att kunder beställer fler saker för att sedan ange orimmliga leveranstider på lockvaran som ingen i slutändan orkar vänta på. Jag kan såklart ha fel, men jag kan tycka att nedsatta priser bör ackomenderas av ett vettigt lager av produkten. Hur som helst måste lagerstatus & erbjudanden åtgärdas för att återinföra mitt kundförtroende. Jag kommer att uppdatera recensionen beroende på hur ordern fortlöper, och hoppas såklart att detta bara är en känsla och en serie av olyckliga händelser. alla 89 tidigare recensioner bevittnar om en bra butik.
2018-11-28
Fulavbokar order som redan är betalda. Tack men nej tack.
MJ Multimedia svarar:2018-12-03
Hej! I detta fall har du som jag beskrev när vi pratades vid beställt en produkt som vid beställningsögonblicket var slutsåld. Kort därefter fick vi besked av vår leverantör att den tyvärr utgått och att vi på grund av det ej kunde få tag på fler genom dem (ingen annan av våra leverantörer har den heller). På grund av detta har vi varit tvungna att meddela dig att produkten utgått samt återbetala pengarna (som du fick tillbaka på ditt konto några timmar efter att du lagt beställningen). Detta är ingen fulavbokning och det är jättetråkigt att du känner så och att vi ej kunnat få tag på fler av den utgångna produkten du beställt! Med vänlig hälsning Markus
2018-11-25
Bara god erfarenhet av mitt köp; välordnad hemsida, billig produkt & levererades som överenskommet!
2018-04-08
It's the fist time I buy an item with MJ Multimedia. It was very good experience, with a convenient Swish payment and fast shipping. At last, I received my item 1,5 day after I placed the order. Also the prices are very competitive (even including the shipping costs) .
Sida 1