(500+)
Flera klagomål om långa eller uteblivna leveranser samt svårt att få kontakt med butiken. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.
Order #371437 inget svar om min leverans på 12 dagar, vad jag kan se så har Tullis förrådet fortfarande inte lämnat ert lager har hantverkare som skall bygga förrådet och trotts att jag varit i kontakt med er, 4 ggr per telefon och flera ggr per mail, så får jag inga besked! Bedrövligt hantering av en kund! Jag hoppas verkligen på kompensation ifrån er då denna försening kostat mig mycket pengar samt tid. MVH/Michael Englesson 070 655 3882 P.S Vore även tacksam om någon ansvarig ringer mig Idag
Tog tid att få svar på mina frågor med i övrigt har jag inget att anmärka på
Dagen då jag skulle få paketet av deras leverantör DSV kom de inte, såg senare på kvällen att de ringt och varit på plats men ingen var hemma för att motta paketet. Nu har jag tack och lov övervakningskameror så jag vet att de inte varit hemma och inga missade samtal. I ett mail fick jag att jag skulle betala 500 kr för att jag missat deras leverans. Inte första gången postleverantörer försöker köra den lögnen direkt. Sjukt missnöjd över företagets tillvägagångssätt så jag kommer inte beställa där igen.
Beställde en cykel i maj och de skickar fel cykel. En korrespondens i tre månader med en kundservice som beklagar men inte gör något! Jag har spenderat så mycket tid o energi för att de skall förstå. de har sett att jag fått fel cykel men har upprepade ggr begärt in ny info. Jag har mailat o ringt upprepade ggr men inte fått svar. de svarar inte på frågor och kan inte lämna besked utan lägger över det på mig. Man kan inte få tala med någon överordnad för att få svar. Nu efter 3! månader skall de skicka som de säger korrekt cykel! Varför inte tidigare? Nu har hela sommaren gått. Jag hoppas verkligen att de kan leverera den cykel jag beställt och betalat. Vad som kan göras bättre? -ja allt. Att svara på mail, -Att vara trevliga och tillmötesgående i telefon. Att kunna ge besked. Ja jag hoppas att det äntligen kan bli rätt!
Beställde en dörr som skulle finnas i lagret och skulle skickas inom några dagar. Det var den 28 juni och idag 8 augusti har dörren fortfarande inte kommit och kundtjänst har inte svarat på mina mail som jag skickade för veckor sedan. Dålig stil. //Ledsen kund.
Har inte fått det jag har beställt än. Ingen snabb leverans
Lägsta priset på det jag behövde nu.
Det gick väldigt snabbt att betala
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.hemfint.seFullständigt firmanamn: Hemfint Kristianstad AB
Organisationsnr: 556917-7305
Information hos allabolag.se