Hemfint
  • Brett sortiment
  • Låga priser & snabb leverans
  • Fri frakt över 999 kr
Konsumentinformation
2019-11-12

Flera klagomål om långa eller uteblivna leveranser samt svårt att få kontakt med butiken. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 dagar sedan

Order #371437 inget svar om min leverans på 12 dagar, vad jag kan se så har Tullis förrådet fortfarande inte lämnat ert lager har hantverkare som skall bygga förrådet och trotts att jag varit i kontakt med er, 4 ggr per telefon och flera ggr per mail, så får jag inga besked! Bedrövligt hantering av en kund! Jag hoppas verkligen på kompensation ifrån er då denna försening kostat mig mycket pengar samt tid. MVH/Michael Englesson 070 655 3882 P.S Vore även tacksam om någon ansvarig ringer mig Idag

Gästanvändare
Gästanvändare
OK
5 dagar sedan

Tog tid att få svar på mina frågor med i övrigt har jag inget att anmärka på

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
8 dagar sedan

Dagen då jag skulle få paketet av deras leverantör DSV kom de inte, såg senare på kvällen att de ringt och varit på plats men ingen var hemma för att motta paketet. Nu har jag tack och lov övervakningskameror så jag vet att de inte varit hemma och inga missade samtal. I ett mail fick jag att jag skulle betala 500 kr för att jag missat deras leverans. Inte första gången postleverantörer försöker köra den lögnen direkt. Sjukt missnöjd över företagets tillvägagångssätt så jag kommer inte beställa där igen.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 dagar sedan

Beställde en cykel i maj och de skickar fel cykel. En korrespondens i tre månader med en kundservice som beklagar men inte gör något! Jag har spenderat så mycket tid o energi för att de skall förstå. de har sett att jag fått fel cykel men har upprepade ggr begärt in ny info. Jag har mailat o ringt upprepade ggr men inte fått svar. de svarar inte på frågor och kan inte lämna besked utan lägger över det på mig. Man kan inte få tala med någon överordnad för att få svar. Nu efter 3! månader skall de skicka som de säger korrekt cykel! Varför inte tidigare? Nu har hela sommaren gått. Jag hoppas verkligen att de kan leverera den cykel jag beställt och betalat. Vad som kan göras bättre? -ja allt. Att svara på mail, -Att vara trevliga och tillmötesgående i telefon. Att kunna ge besked. Ja jag hoppas att det äntligen kan bli rätt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
11 dagar sedan

Beställde en dörr som skulle finnas i lagret och skulle skickas inom några dagar. Det var den 28 juni och idag 8 augusti har dörren fortfarande inte kommit och kundtjänst har inte svarat på mina mail som jag skickade för veckor sedan. Dålig stil. //Ledsen kund.

Gästanvändare
Gästanvändare
OK
13 dagar sedan

Har inte fått det jag har beställt än. Ingen snabb leverans

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
14 dagar sedan

Lägsta priset på det jag behövde nu.

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
15 dagar sedan

Det gick väldigt snabbt att betala

Betyg köpupplevelse

2.6OK
167 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(36)
(24)
(13)
(19)
(70)

Om butiken

Hemfint

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.hemfint.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hemfint Kristianstad AB

Organisationsnr: 556917-7305

Information hos allabolag.se