(500+)
Flera klagomål om långa eller uteblivna leveranser samt svårt att få kontakt med butiken. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.
Smidigt och lätt att beställa.
Tar lång tid för leverans
Monteringen gick inte att genomföra korrekt trots att vi följde instruktionerna noggrant. Soffan sitter inte stabilt och känns osäker att använda. Vi fick dessutom fel färg och saknade monteringsdelar. Kundtjänst svarade först – men slutade sedan helt återkoppla när vi bad om retur! Rekommenderas inte!
Omöjligt att få information om leverans
Leveranser 2-6 dagar stod det jag bad verkligen om snabb leverans men det tog 11 dagar innan den var hos dsv där vi fick hämta den
Varning! Blev lurad på mitt barnbans cykel, oseriösa, går ej att kontakta, svarar inte på mejl, kontaktar ARN
Jag gjorde beställning 6 april 2025 av en vara som fanns i lager, dom skrev att dom skickat leveranen och jag fick spåringslänk till fraktbolaget, veckorna gick och jag fick som svar när jag mejlade till dom att leverans kommer. Sen efter 3 veckor så visade sig att varan var SLUT i lager. Nu har det gått 3 månader, eftersom vi redan gjort klart en platt till växthuset efter måtten som just denna produkt har och växthus med dessa mått fins bara hos hemfint har jag snällt väntat. Nu var det 17 dagar sedan jag mejlade till dom och jag får inga svar. SJUTTON dagar, det är galet dåligt. Jag har tjatat till mig en kompensation och då fick jag med en automatiskt öppnare för 200kr istället för 400kr, så 3 månaders förseningen än så länge och enda kompensationen är 200kr. det går inte att ringa och dom svarar inte på mejl, jag vet inte ens om firman finns! Jag kommer aldrig köpa något mer här, jag kommer aldrig rekommendra någon att köpa något här. Full förståelse att dom inte kan skicka något som dom inte har i lager, full förståelse för att det kan skita sig med leverans för leverantör MEN kund vård kan dom inte, hade dom bemött detta på rätt sått så skulle jag inte vara så besviken. Gett en skärlig kompensation osv. Oerhört dåligt!
Dåligt! Det har gått två veckor sedan ordern skickades och badkaret har inte kommit fram! Ingen ytterligare information!
Jag har beställt flera cyklar men har inte fått allt jag beställde. Dessutom råkade jag beställa fel och kontaktade kundtjänst direkt. De sa först att det inte var något problem – att jag bara skulle skicka tillbaka cykeln som en retur utan kostnad. Men sedan ändrade de sig. Av de 7 varor jag fått, märks det tydligt att 4 av cyklarna är av dålig kvalitet. Kundtjänsten är värdelös och hjälper inte alls. Kommer att bifoga bilder senare .
Vet inte handlade precis
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Hemfint Kristianstad AB
Organisationsnr: 556917-7305