Prisjakt
Annons
  • Hemfint

    (500+)

  • se
1.7Dålig
85 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.
Konsumentinformation
2019-11-12

Flera klagomål om långa eller uteblivna leveranser samt svårt att få kontakt med butiken. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.

Skrivna butiksomdömen

t
torgny_wiik
1 omdöme
OK7 dagar sedan

Inköp via hemsidan OK. Kontakt med företaget besvärlig.

m
m_megos
1 omdöme
Dålig10 dagar sedan

Dåligt kvalitet jag har köpt en cykel i maj den är redan sönder fram jul lågar

A
Abdulkadir
2 omdömen
Usel15 dagar sedan

Min varor har Försent

h
Braen månad sedan

Smidigt och lätt att beställa.

g
OKen månad sedan

Tar lång tid för leverans

s
safaye_del
1 omdöme
Uselen månad sedan

Monteringen gick inte att genomföra korrekt trots att vi följde instruktionerna noggrant. Soffan sitter inte stabilt och känns osäker att använda. Vi fick dessutom fel färg och saknade monteringsdelar. Kundtjänst svarade först – men slutade sedan helt återkoppla när vi bad om retur! Rekommenderas inte!

b
UselRedigerades 2 månader sedan

Omöjligt att få information om leverans

l
Usel2 månader sedan

Leveranser 2-6 dagar stod det jag bad verkligen om snabb leverans men det tog 11 dagar innan den var hos dsv där vi fick hämta den

i
irishansson56
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Varning! Blev lurad på mitt barnbans cykel, oseriösa, går ej att kontakta, svarar inte på mejl, kontaktar ARN

a
annacollvin
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Jag gjorde beställning 6 april 2025 av en vara som fanns i lager, dom skrev att dom skickat leveranen och jag fick spåringslänk till fraktbolaget, veckorna gick och jag fick som svar när jag mejlade till dom att leverans kommer. Sen efter 3 veckor så visade sig att varan var SLUT i lager. Nu har det gått 3 månader, eftersom vi redan gjort klart en platt till växthuset efter måtten som just denna produkt har och växthus med dessa mått fins bara hos hemfint har jag snällt väntat. Nu var det 17 dagar sedan jag mejlade till dom och jag får inga svar. SJUTTON dagar, det är galet dåligt. Jag har tjatat till mig en kompensation och då fick jag med en automatiskt öppnare för 200kr istället för 400kr, så 3 månaders förseningen än så länge och enda kompensationen är 200kr. det går inte att ringa och dom svarar inte på mejl, jag vet inte ens om firman finns! Jag kommer aldrig köpa något mer här, jag kommer aldrig rekommendra någon att köpa något här. Full förståelse att dom inte kan skicka något som dom inte har i lager, full förståelse för att det kan skita sig med leverans för leverantör MEN kund vård kan dom inte, hade dom bemött detta på rätt sått så skulle jag inte vara så besviken. Gett en skärlig kompensation osv. Oerhört dåligt!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hemfint Kristianstad AB

Organisationsnr: 556917-7305