Prisjakt
  • YourLenses

  • nl
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Bland det sämsta jag har varit med om! Jag beställde ett 6-pack linser varav 2 var helt uttorkade och oanvändbara. Efter kontakt med kundtjänst blev jag till slut lovad kreditering av dessa 2. Veckorna går och ingenting händer så jag hör av mig igen och får besked om att Klarna har blivit meddelade om återbetalningen blir hänvisad till dem. Klarna säger att de inte har fått in något från yourlenses. Mailar yourlenses flera gånger efter det och blir fullständigt ignorerad. Inget svar på över en vecka. Och de har heller ingen kundtjänst som man kan nå på telefon, bara mail. Beställ inte härifrån!

Utmärkt
2 år sedan

Har beställt från YourLenses under flera år och det har alltid funkat bra. Snabba leveranser!

A
Arvcop

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Riktigt blufföretag Mottar följande sms från yourlenses för att man troligen är gammal trogen kund "Missa inte, 30% rabatt på allt! Erbjudandet gäller endast via yourlenses.se/30percent och t.o.m 17/12. Avreg? YLSTOP till 71550" Var nära att beställa 4 st Dailies AquaComfort Plus 90 st/box för 437kr/förp. (enligt dem ordinarie pris 624kr/förp) Gick för säkerhets skull in på prisjakt och kollade samma linser. Där fick man priset 373kr/förp i samma butik. Kontentan av detta är att ni försöker blåsa gamla kunder. Kommer aldrig mer handla hos er när ni körra dessa bluffasoner, skäms!

YourLenses svarar:2019-12-30
Hej! Tack för din recension, jättetråkigt att du känner så och det är absolut inte hur vi vill att våra kunder ska känna. Jag tar vidare din feedback till de som har hand om kampanjerna. MVH Yourlenses
D
DanWikström

4 omdömen

Usel
3 år sedan

Tyvärr så råkade jag beställa från YourLenses ännu en gång, otroligt lång leveranstid på 2 veckor fast linserna finns på lager.

YourLenses svarar:2019-10-30
Hej Dan, Vårt huvudfokus är på låga priser, men för det ska det inte ta så lång tid med leveransen. Förseningen kan bero på olika saker/födröjningar i postgången. Har du några frågor kontakta vår kundservice på [email protected] så hjälper vi dig. Trevlig dag! Mvh Teamet på Yourlenses
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Sämsta möjliga kundtjänst. Har väntat sedan juni med en reklamation. Efter att ha fått information de bett om när jag reklamerade skulle de göra en kreditering. Men istället frågar de efter mer information, och sedan mer information. Dessutom har de mage att vara otrevliga. Kommer aldrig mer att handla linser här igen!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Har nästan väntat i 4 veckor på mina linser och får inte svar av kundtjänst som man bara kan mejla till! Skriver bara tillbaka att de har hög arbetsbelastning! Försöker avbeställa men får inget svar! 😡 Var tvungen att beställa linser från ett annat företag igår då jag står utan nu sedan en vecka. Dessa levereras idag till mig. Lite skillnad på service minst sagt! Kommer aldrig beställa från YourLenses igen! Asdålig service!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Säljer produkter som inte finns i lager. Svarar inte på kundtjänst - har väntat en vecka trots flera mejl. Går inte att annullera order innan den skickats (vilket står att man kan i köpvillkoren) eftersom man först måste kontakta kundservice och därifrån är det knäpptyst. Välj seriösa konkurrenter för någon krona mer.

M
MaKrJo

1 omdöme

Utmärkt
3 år sedan

Snabb leverans trots att jag bor långt upp i norra Sverige. Beställde linserna 30/1 och fick hem dem 1/2.

YourLenses svarar:2019-02-27
Hej! Härligt att du är nöjd, tusen tack för din recension :) /Yourlenses

Om butiken

Butiken finns i Nederländerna. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lensway BV

Organisationsnr: 502060-1943