3.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-14
A
Anna Kult(1 omdöme)
Säljer produkter som inte finns i lager. Svarar inte på kundtjänst - har väntat en vecka trots flera mejl. Går inte att annullera order innan den skickats (vilket står att man kan i köpvillkoren) eftersom man först måste kontakta kundservice och därifrån är det knäpptyst. Välj seriösa konkurrenter för någon krona mer.
2019-02-01
M
MaKrJo(1 omdöme)
Snabb leverans trots att jag bor långt upp i norra Sverige. Beställde linserna 30/1 och fick hem dem 1/2.
YourLenses svarar:2019-02-27
Hej! Härligt att du är nöjd, tusen tack för din recension :) /Yourlenses
2019-01-31
A
AnngelicaK(3 omdömen)
Bra priser som vanligt, men jag är överraskad och besviken över leveranstiden. Beställning och betalning gjordes för 5 dagar sedan och först igår (kl 21:15) är försändelsen på väg... illa och ovanligt. Hoppas hinna får linserna innan helgen :/
YourLenses svarar:2019-02-27
Hej! Tack för din recension, vad tråkigt att leveranstiden var längre än väntat. Det är som sagt väldigt ovanligt och jag hoppas att linserna hann komma innan helgen. Om något liknande, mot förmodan, skulle hända igen får du jättegärna höra av dig till oss via formuläret på hemsidan så vi kan hjälpa dig. Ha en trevlig dag! /Yourlenses
2018-11-14
t
thomasr83(16 omdömen)
Helt ok leveranstider, kommer oftast inom en vecka. Jag har sällan mer bråttom än så och priset kompenserar mer än väl för det jämfört med att köpa linserna i butik på stan. Har aldrig haft några problem så att jag har varit tvungen att kontakta kundtjänsten, så jag vet inte hur bra den är. Men att behovet aldrig har uppstått är ju ett bra betyg i sig. Jag har beställt härifrån många gånger per år i flera år.
2018-10-11
Norrin Radd(5 omdömen)
Beställt linser och linsvätska några gånger. Inget att klaga på! Väl paketerat och snabb leverans.
2018-06-22
s
sofiaengstedt(1 omdöme)
Fick inte linserna jag beställt (beställningen gjordes i början av maj 2018) och fick inte tillbaka pengarna jag betalat. Krångligt att ha att göra med deras kundtjänst som endast går att nå via mail.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-23
3
360man(33 omdömen)
Min hittills enda beställning har levererats snabbt.
2016-03-14
Redigerades 2017-12-14
Y
Yfo(45 omdömen)
Sänker betyget rejält då det visade sig vara onödigt besvärligt att ha att göra med deras kundtjänst i reklamationsärenden. Oseriöst. ... Har beställt av YourLenses flera gånger. Brukar bli OK leveranstid på mina Oasys, brukar dock inte ha så bråttom som vissa andra som klagar i denna "tråd", misstänker jag... Gå in via Prisjakt för bästa pris.
2017-08-25
l
lilith(7 omdömen)
Jag har beställt linser många gånger de senaste åren (senast nu i veckan) och alltid fått snabb och korrekt leverans så blev lite förvånad över det låga snittbetyget. (Jag kanske har haft tur och beställt "rätt" varor.) (Är också irriterad på olika priser beroende på vilken länk man följt men det är denna leverantören verkligen inte ensam om att göra så det drar jag inte ner betyget för).
2016-10-19
Redigerades 2017-07-06
P
Petey Carcass(26 omdömen)
Uppdatering: Ändrar mitt tidigare betyg. Ifrån att ha varit blixtsnabba med att leverera så har det dom senaste gångerna jag beställt från YourLenses tagit minst en vecka innan dom ens skickat linserna. Just nu är det nästan två veckor sen jag la en order och dom har fortfarande inte skickats. Har inga planer på att beställa från dom igen. Efter att ha beställt av Lensstore tidigare så körde jag på YourLenses istället då deras priser var bättre trots att jag hade 10% rabatt på Lensstore. Leveransen gick även den AVSEVÄRT snabbare än det någonsin gjort ifrån Lensstore. Jag är extremt nöjd!
2017-07-02
D
Duzbrovskiy(1 omdöme)
Bra priser, snabb leverans, trevligt kundbemötande. Smidigt att kunna betala avgiftsfritt via faktura. Något dyra etuier men det brukar skickas med ett par utan kostnad. Jätte nöjd! Har beställt från dem i ca 3 år nu.
2017-06-29
U
Unregistered30026(172 omdömen)
Första omgången köpte jag 4 paket, ena modellen var skörare vilket innebar att 3-4 st gick sönder. Företaget kunde inte skicka nya linser och satte istället tillbaka struntsummorna på mitt konto. Resultatet blev att jag fick ett underskott av linser för ena ögat vilket tvingade mig till att beställa långt tidigare än beräknat. Jag påpekade att tidigare leverantör(LensWay) ersatte de få linser som gått sönder sen tidigare. Då svarade YourLenses med att de inte kan ta ansvar för vad andra företag gör!? D.v.s detta är ett företag som är ointresserad av att vara bäst på det de gör. När jag behövde beställa nya linser så tänkte jag ge dem en chans till men då de inte hade rätt storlek å websidan så kontaktade jag dem. De hjälpte till att lägga en order och linserna hade lämnat deras lager innan jag ens hunnit läsa igenom ordern, så snabba är de! Iallafall så blev resultatet dubbelt så dyrt för exakt likadana linser!? Jag kontaktade dem och då pratade de om att de hade erbjudande lite då och då men ändå hade de inte förmedlad detta trotts jag hade personlig kontakt med dem!? självklart skickade jag tillbaka och valde en annan leverantör där priset blev hälften så dyrt.
2017-05-11
V
VMStenberg(3 omdömen)
Beställt mina linser för två veckor sedan och ej fått de ännu. Skrivit tre mail till kundtjänst som de ej svarar på. Bett att få tillbaka mina pengar och reklamera linserna - när och OM de nu kommer. Inget svar från kundtjänst. Mina ögon gör ont nu och det påverkar spänningar i nacken och käken och ger kraftig huvudvärk. Kunder spring härifrån! Beställ från någon annan än YourLenses!
YourLenses svarar:2017-05-16
Hej! Först och främst vill vi be om ursäkt för att du inte fått någon återkoppling på dina mail. Självklart ska du få dina pengar tillbaka och returnera linserna kostnadsfritt. Vi hoppas att du har fått svar från oss under de senaste dagarna. Pga hög arbetsbelastning under de senaste veckorna har våra svarstider varit längre än vanligt. Om du inte fått svar än så gör vi allt vi kan för att svara så snabbt som möjligt. Vi ber än en gång om ursäkt för besväret detta har orsakat dig. Mvh YourLenses
2017-05-06
C
ChalleMan(42 omdömen)
Sjukt oseriöst att ha dyrare priser via hemsida och mail än om man går in via prisjakt
2017-03-06
zmmby(20 omdömen)
Bättre än Lensstore/Mister Spex. Håller sina leveranser och har bra pris. Värt att betala 5-10kr mer för ett par linser och få hem dom snabbare.
Sida 1