1.8 / 5
(3 omdömen)
Sorterat efter datum
2020-06-26
Redigerades 2020-06-28
Riktigt dåligt kundupplevense vid retur. Du är helt ansvarigt själv för att betala och ordna med frakten och du har fullt ansvar för varan, kommer varan bort med posten så står du för allt, detta bolag har inga avtal med tranportbolag vid retur, du är alltså ansvarig. Du får betala 110 kr eller 193 kr spårbart med PostNord för att returnera ett par skor till dom. Paket är tunga och ej hållbara. Från deras hemsida: "ÅNGERRÄTT Du har full retur- och bytesrätt inom 14 dagar från att du hämtat ut ditt paket, förutsatt att du inte använt varan, inte sprättat en förpackning och att alla eventuella lappar sitter kvar och att den returneras i oskadat skick. Vid retur eller byte av varor betalar du själv returfraktkostnaden och kan därmed ej returnera varan mot postförskott."
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-14
Snabb leverans av lite mer extrem utrustning.
2013-07-30
beställde en ryggsäck på internetbutiken 7 juli. Åker på semester utan ryggsäcken den 15 juli. Kommer hem från semestern med förhoppningen att den nu ligger och väntar på posten men icke. Ringer butiken runt den 22-23 juli för att fråga vad som hänt. Tjejen på äventyrsbutiken ber att få återkomma när hon kollat upp vad som hänt. Ingen ringer. Jag ringer igen till butiken den 30 juli och en tjej svarar som ber att få återkomma. Trots det får butiken två stjärnor eftersom dom åtminstone svarar när man ringer.