3.4 / 5
(13 omdömen)
5
(7)4
(1)3
(0)2
(0)1
(5)
Sorterat efter datum
2020-02-18
Fruktansvärt dålig service. Aldrig varit med om liknade. Fick fel stol levererad, ringde varje dag i över en vecka utan att någon återkom. Sedan vägrar de komma och hämta stolen de skickat fel, utan hotar med att jag måste returnera denna annars får jag en faktura på den. Pinsamt
Bilia svarar:2020-02-18
Hej Robban124, Tråkigt att du fick fel bilbarnstol levererad till dig och att återkopplingen drog ut på tiden. Jag har kikat på ditt ärende hos oss och från vad jag kan se har du i förra veckan mottagit den bilbarnstol du ursprungligen beställt och i samband med detta även fått en returfraktsedel för att kunna returnera den felaktiga bilbarnstolen till oss. Vi ber om ursäkt och hoppas att du trots detta blir nöjd med er nya bilbarnstol. Tveka inte att höra av dig till oss vid eventuella funderingar eller frågor. Med vänlig hälsning, Robin
2020-02-05
Kvalitet på produkter till bra pris.
2019-07-28
Dom gångerna jag har handlat så har det varit snabba leveranser och inget att klaga på.
Bilia svarar:2019-08-05
Hej Mazak, Härligt att du är nöjd med dina köp hos oss, varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, Robin
2019-07-18
Mycket bra webshop. Gjorde ett riktigt fynd, oslagbart pris. Fick produkterna 36 timmar senare. Toppenbra, rekommenderas.
Bilia svarar:2019-08-05
Hej Mattias, Vad roligt att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss, varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, Robin
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-10
Väntar på att min beställning ska skickas! det har nu tagit 4 dagar nu, och jag har försökt att kontakta hela tiden på chatten och mail, tydligen har chatten aldrig blivit bemannad, ingen bra start! helt enkelt förkastlig service! 🤨
Bilia svarar:2019-07-10
Hej, Beklagar att vi ej återkopplat till dig, så ska det absolut inte vara. Om du hör av dig till oss på [email protected] alternativt telefon 0771-400 000 och hänvisar till min kollega Emma så ser hon till att hjälpa dig med ditt ärende. Med vänlig hälsning, Robin
2019-07-10
Supersnabb leverans och mycket vänlig kundservice. Kommer absolut att handla hos Bilia Online igen.
Bilia svarar:2019-07-10
Hej Christoffer, Vad roligt att du är nöjd med ditt köp hos oss, varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, Robin
2018-12-03
Beställt en britax barnstol, över en vecka har gått och ingen leveransinformation. Otrevlig kundtjänst, svarar med standardsvar. Får ingen återkoppling på min fråga om min order. Dessutom har pengarna reserverats på KONTOT.
Bilia svarar:2018-12-04
Hej zalt, Tråkigt att höra att leveransen av bilbarnstolen dröjer och jag beklagar att du inte fått någon återkoppling angående statusen på din beställning, så ska det inte vara. Om du har möjlighet att skicka ditt ordernummer till mig ([email protected]) så ska jag kontrollera status på din beställning omgående. Med vänlig hälsning, Robin
2018-03-05
Bra sortering av tillbehör.Suveränt snabba leveranser.
Bilia svarar:2018-03-06
Tack för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd! Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, Robin.
2015-12-29
Riktigt bra webbshop! Bra priser och stort utbud av allt man behöver till bilen! Snabb leverans också, en dag!
2015-03-02
Lagerstatus stämmer inte. Det suger...
2014-08-15
Kanon service, beställde i onsdags kväll, idag fredag fick jag ett sms om att varorna finns att hämta i butiken. Så skall det vara.
2014-03-10
Jag beställde en bilstol Britax adventure och valde att hämta i butik. Jag får mail på att de tagit emot beställningen och att butiken ska kontakta mig när de fått stolen, jag får bekräftelsen en måndag. När jag sex dagar senare inte hör något försöker jag på telefon kontakta butiken flera gånger utan att lyckas, detta var på en lördag, enligt deras hemsida ska det vara öppet då. På måndag en vecka efter beställningen, lyckas jag få kontakt med butiken som känner till beställningen och säger att det kan ta någon vecka innan den kommer, då den inte finns i någon biliabutik överhuvudtaget, jag kollar lagerstatus på webben ,som fortfarande är "i lager" och ber därefter personen i andra änden boka av min beställning. Butiken är svår att komma i kontakt med, verkar ej gå fast det enligt hemsidan ska vara öppet. De informerar dåligt om leveranstider när man väljer att hämta upp i butik. De har en felaktig lagerstatus på webben.
2009-01-10
bra volvo affär