3.5 / 5
(75 omdömen)
5
(52)4
(6)3
(1)2
(3)1
(13)
Sorterat efter datum
2020-05-13
Inga problem! Beställde och varan kom efter 4-5 dagar. Ända minus är leverans via UPS så ombudet låg ca 2mil från hemmet.
2020-05-08
Snabb leverans. Trevligt och snabb kundservice.
2020-04-07
Angav "systemfel" som anledning att projektorn jag beställt helt plötsligt blev 2000:- dyrare. Trots att jag förbetalt kunde jag inte få den till det angivna priset. Avbröt order och köpte den på annat håll.
2020-03-21
Snabbt, smidigt och pålitligt.
2020-03-09
Jag fick en alldeles utmärkt och professionell support av kundsupportern Louise Schultz inför mitt köp av projektor. Köpte en 4K projektor Acer H7850BD som jag är mer än nöjd med.
2020-01-21
Redigerades 2020-01-22
Har aldrig fått så bra service. Louise är en stjärna!!
2019-12-17
Visunext SE service was very efficient and professional. The person who all along took charge of my case was very polite, helpful and also nice. VERY RECOMMENDED!
2019-11-15
Redigerades 2019-11-25
Bra råd och snabb leverans - med express.
2019-11-13
Bästa och billigaste frakt, super snabb kundtjänst, trevlig personal.
2019-10-31
Blivit rekommenderad speciell projektor och duk, vid korrekt montering - enligt Visunext anvisningar, blir det långt ifrån bra. Visar sig att vi blivit rekommenderade fel projektor trots otaliga mejl och samtal kring detta.
visunext SE svarar:2019-11-05
Om det är så att vi har gett dig fel information och det är därför ett fel har uppstått så hjälper vi självklart till att byta ut produkten. Hör av er så hjälper vi till!
2019-10-25
Enligt hemsida skulle min projektorlampa komma eft ca-4-5 dagar När det passerat nio dagar mailar jag o frågar varför inte kommer, får svar, försenad... går ett par dagar till o då får ett mail att den inte går o köpa hos dom...! Dålig kommunikation med kund! Hälsn Mats R
visunext SE svarar:2019-11-04
Hej Mats! Vi är ledsna att den här informationen inte kom fram tidigare. Anledningen till att du inte fick någon information var att vi inte hade den informationen på grund av ett missförståd. Vi förstår att du är missnöjd och det var tråkigt att vi inte hade någon annan kompatibel lampa att erbjuda just till din projektor. Annars hade jag gärna hjälp till!
2019-08-27
Redigerades 2019-08-28
För kund, besvärliga reklamationer. De följer sina uppsatta rutiner - men påverkar kund negativt och kommer således att välja ett annat företag vid nästa köp. Trevlig kundtjänst dock!
visunext SE svarar:2019-08-28
Hej! Det är tråkigt att höra att du inte är nöjd med vårt sätt att hantera reklamationer, tyvärr kan jag inte avgöra om det är så vi hanterar reklamationer eller om det är så att det tyvärr blev krångel med just din beställning utan vidare information. Vi skulle uppskatta om du ville höra av dig till oss med kritiken och ditt fall så ska vi se om vi kan hjälpa till på något sätt eller om vi kan förbättra hur vi jobbar! Med vänliga hälsningar visunext
2019-08-27
Mycket seriös hemsida. är väldigt lätt att orientera sig på sidan. bekräftelse nästan omedelbart . får svar nästan otäckt snappt. känns tryckt och säkert , sällsynt i dessa dagar
2019-07-22
Trevligt kundservice, många modeller på hemsidan, alla information tillgänglig och filtrerbar, och vanligtvis bäst pris i nätet
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-18
Snabb service via e-mail och trevligt bemötande men ta mig fan allt blev fel med min order. Först trodde dom att jag var ett företag och ville ha organisationsnummer, sen trodde dom det var en projektor jag beställt (det var en monitor) Beställ inte expressfrakt om du har bråttom. Skickas tydligen med UPS standard...
visunext SE svarar:2019-07-18
Hej! Vi ber så mycket om ursäkt för det här strulet. Det blev tyvärr många missar inom samma beställning. Vi vill klargöra att standardfrakt och expressfrakt inte är samma sak hos oss och att vi pratade om det här på email. Vi förstår att du är upprörd kring dessa missar och vi erbjöd att vi kunde skicka ut en ny monitor med expressfrakt idag så att den med största chans skulle komma innan helgen. Efter några mejlande fram och tillbaka valde du att inte lösa det på det här sättet. Vi kom även överrens om att ta bort frakten för monitorn som kommer med standardfrakt. Är det så att du på något annat håll hittar en monitor och vill skicka tillbaka den är det inget vi kommer ta extra för. Vi är glada att du tyckte om vårt bemötande på mejl
Sida 1