Prisjakt
Annons
Kicks
    1.3Dålig
    4 omdömen
    Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
    A
    Annelie
    1 omdöme
    Uselen månad sedan

    Fick öppnad och geggig produkt. Skrev till kundtjänst som tyckte att jag skulle ta mig tid att åka till en butik och reklamera. Finns väl en anledning till att man beställer på nätet! Och varför skicka öppnade äckliga produkter!

    A
    Anastasia
    1 omdöme
    Usel6 månader sedan

    Hemskt företag. Så overpriced och riktigt dålig kundtjänst och bemötande i butiken. Hatar att det är det enda smink kedja som finns i stan, för att annars hade jag aldrig handlat här. Bojkottar kicks framöver nu.

    Gästanvändare
    UselRedigerades ett år sedan

    Kicks är absolut ett utav de sämsta e-handelbolag när det gäller postservice. Som Guldmedlem erbjuder Kicks att deras kunder får sin order GRATIS HEMSKICKAT. Vad som i verkligheten händer är att de skickar kundes paket som Varubrev Ekonomi via PostNord. Alla vet vi att Postnord är inte att lita på. Så vad som händer är att jag måste åka iväg för att hämta mitt paket på ett utlämningsställe som JAG INTE FÅTT VÄLJA . Postnord säger att eftersom det står på paketet Varubrev så lämnar de inte paketet i brevlådan. PUNKT SLUT Här går det inte längre att diskutera med Postnord. Kicks å andra sidan skyller på Postnord och säger att om paketet inte går att levereras i brevlådan eller utanför dörren så måste kunden åka iväg för att hämta paketet. Detta oavsett hur pass stor brevlåda du har eller att brevbäraren kan lämna utan problem utan för dörren. KICKS BORDE SKÄMMAS FÖR DENNA URUSLA SERVICE. SISTA

    Gästanvändare
    UselRedigerades ett år sedan

    Handla inte online på Kicks.se otroligt dålog kundtjänst

    Gästanvändare
    UselRedigerades ett år sedan

    Beställde just ett paket som ska upphämtas i butik. Den gick helt på postnummer och jag kollade bara att det stod Västerås eftersom jag inte visste att det fanns fler, vilket det naturligtvis gör. Så jag ringer kundservice och säger vad som hänt 2 min efter att jag betalt min order. Och frågar om de bara kan justera det. Men nej det kunde de inte, jag behövde vänta till varan var färdigplockad och klar. Sen behöver den markuleras och sen kan de beställa om den. De tar jättelång tid att göra så och jag behöver vara den som hör av mig. De erbjuder sig inte att fixa ett smack. Usel kundservice, låter trevliga när de svarar men är så okunniga. Det sämsta jag varit med om :(

    Gästanvändare
    Usel2 år sedan

    Sämsta näthandelsbutik! La en order som tog med över en timma att hantera då jag gjorde en stor beställning i samband med en kampanj o varorna jag beställde fanns inte kvar online men i butik vilket kicks förbinder sig att leverera till. Värt att nämna i sammanhanget så fanns inte allt jag beställde i min närliggande butik utan jag fick efter massa om och men hitta allting i en butik i Farsta vilket jag aldrig varit hos men tänkte fine jag får ta mig dit för att få alla mina beställda varor där. Dagen därpå, när kampanjen är över så får jag ett sms av kick om att min order har makulerats eftersom butiken har inte inom 4 timmar lagt ihop min beställning- köpet makuleras automatisk enligt deras villkor. Jag ringer till kundtjänst och frågar vad är detta samt att jag har lagt ner en massa tid på att få ihop beställningen och att nu kan jag inte lägga om beställningen då kampanjpriserna är borta. Hon som jobbar på kundtjänst svarar mig att hon kan inte hjälpa mig att lägga om beställningen och jag får helt enkelt godta deras kundovänliga villkor! Har varit guldmedlem hos kicks i flera år och får denna totalt ointresse till hjälp. Idiotisk kundpolicy. Nä kick, kommer aldrig mer att handla hos er! Ni skiter fullständigt i era kunders nöjdhet och inget intresse till avhjälp när ert system drabbar kunden negativt. Ni är sämst på kundservice enligt mig!

    Gästanvändare
    Dålig2 år sedan

    Otroligt dålig kundtjänst och service. Beställde en sak enkom för att den fanns i butik för upphämtning samma dag. Efter ett tag får jag veta att den inte fanns utan skulle beställas från lagret och anlända om ett par dagar till butiken. Kontaktade kundtjänst och sa att jag ville avbryta ordern. Det gick inte utan jag skulle själv ringa (!) butiken när varan ankommit och avboka. Efter många turer erbjöd de sig motvilligt att kontakta butiken åt med g. Otrevliga och ovilliga att hjälpa. Kommer aldrig mer handla på Kicks.

    Gästanvändare
    Utmärkt2 år sedan

    Tusen tack till dej Joni på KICKS Kundservice som idag hjälpte mig att hitta ett "försvunnit" presentkort som jag skulle maila vidare som julklapp. Din fina service gör mej varm i hjärtat. Skickar dej många "goa" kramar och önskar dej ett fantastiskt 2023.

    Gästanvändare
    OKRedigerades 2 år sedan

    2016: Ibland är de snabba (paketet landar i brevlådan dagen efter) ibland inte (kan ta 3-4 arbetsdagar). Uppdatering 2019: Det har nu hänt mig fyra gånger i rad att en produkt syns som tillgänglig, men efter att beställningen har lagts så kommer det ett mejl med "tyvärr är produkten slut" (ungefär), fast den syns på hemsidan och KAN köpas på nytt, - samma dag, dagen efter och veckan efter, etc. Med samma resultat, naturligtvis (annulerad beställning). Har informerat Kicks om problemet varje gång, men problemet har inte åtgärdats... Har nu flyttat till andra butiker.

    Gästanvändare
    Usel2 år sedan

    Kicks tar överpriser på allt. Bojkottar detta företag.

    Om butiken

    Kicks

    Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

    Kundtjänst

    Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

    www.kicks.se

    Bolagsinformation

    Fullständigt firmanamn: Kicks Kosmetikkedjan AB

    Organisationsnr: 556432-9281

    Information hos allabolag.se