Fri frakt, Skickas samma dag
Kort - Faktura - Delbetalning
Två butiker i Stockholm

http://www.telefonshoppen.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 10 år sedan
Detaljerad information Telefonshoppen.se har fått betyget (9.13)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    Håller med "uppi" ang kundtjänsten. Jättebra service. Snabbt utskck och bra priser.
    19 tim sedan
  • Perfekt
    Kunnig, tillmötesgående och extremt trevlig kundtjänst. Fast jag krånglade till det både vid beställningen och betalningen hittade T-shoppen alltid en bra lösning! Bra priser och blixt snabb leverans. Detta var den absolut bästa upplevelsen på näthandeln, kan inte bli bättre!

    Rekommenderar varmt. Toppen betyg!
    3 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Rekommenderar absolut Telefonshoppen. Bra pris o snabb leverans.
  • Perfekt
    Bra priser och snabba leveranser.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd kund!!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt nöjd
  • Perfekt
    Grymma! Ringde in för att lägga en beställning då mitt internet inte ville samarbeta. Fick bra hjälp av Axel som hjälpte mig att lägga beställningen samt kunde svara på alla mina frågor! Telefonen kom fram redan dagen efter och jag är nöjd med produkten samt Telefonshoppen.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Hade problem med att betala med mitt kort på hemsidan. Använde chatten och fick snabb och bra hjälp från Joar att göra beställningen den vägen. Blev inga extra kostnader trots ändrad betalningsmetod.

    Mycket bra bemötande!
    3 mån sedan
  • Perfekt
    Både jag och min bror har beställt varsin Galaxy S7 härifrån. Supersnabb leverans och bra hemsida. Inget negativt att säga alls
    3 mån sedan
  • Detta omdöme är under utredning
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Enkel hemsida och extremt snabb leverans. Att få en vara en dag efter beställning via DHL har jag aldrig varit med om tidigare. 28 minuter mellan orderbekräftelse och leveransbekräftelse från DHL!

    Kundtjänst och support kan jag inte bedöma.
    4 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Bra internet butik med trevligt bemötande, lätt att navigera på hemsidan, snabb leverans.
  • Perfekt
    Allt perfekt - bra hemsida och leveransen, en Samsung S6, fanns hos DHLs servicepoint efter ett par dagar. Bra pris och idag kan jag bara rekommendera Telefonshopen.
    5 mån sedan
  • Mycket bra
    Köpte telefon och skal. Tyvärr fick jag felleverans av skalet. Annars är jag helnöjd. Snabb leverans, bra pris, bra chatt, lätt att returnera och snabb leverans av rätt skal. Kan bara rekommendera!
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kan inte bli bättre. Bästa internetköpet jag har gjort. Dom har tänkt på allt
  • Utmärkt
    Snabb leverans och billigt.
    7 mån sedan
  • Perfekt
    Det snabbaste butiken i Sverige, 1 dag från beställning till leverans till Simrishamn. Bra telefon, Samsung Galaxy S 5 mini till ett superbra pris. Kan rekommenderas å det varmaste!
    8 mån sedan
  • Perfekt
    Super! Snabb och smidig leverans, beställde innan kl 14 och hade mobilerna dagen efter. Rekommenderas varmt!
    9 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställde Galaxy S6, kom dagen därpå. Snabbt, smärtfritt och bra pris.
    Dock massa konstiga appar förinstallerade inte bara "vanlig" bloatware från google/samsung/microsoft utan även tyska appar ex. pizza.de, kaufDA. Vissa som inte ens går att köra för att det inte är en tysk mobil... Gick att avinstallera.
    11 mån sedan
  • Acceptabel
    Var observant vid köp hos den säljare,köpte en S5, får en förpackning med spansk(!) instruktionsbok. Det visar sig att vid enkel slagning av streckkoden så är den från Spanien, alltså import från Spanien, den är alltså inte "äkta" svensksåld, kan med andra ord bli problem med garantiärenden och reparation om sånt uppstår. Det framgår inte heller på hemsidan att det är import. Det är troligen därför Telefonshoppen har något lägre priser. Vill man ha lågt pris kan man lika gärna köpa direkt från Kina, bara ett tips.
    11 mån sedan
  • Hej, de telefoner vi säljer omfattas givetvis av garanti i Sverige. Via vår hemsida hittar du rekommenderade ombud för alla tillverkare i det fall problem uppstår. Alla telefoner vi säljer har svenskt språk och svenska menyer samt omfattas av garanti samt 3 års reklamationsrätt.

    I det fall ni önskar en retur löser vi givetvis det åt er, vi vill att alla kunder ska känna sig 100% nöjda med sitt köp hos oss!

  • Mycket bra
    Fungerade hur bra som helst, ringde in beställningen och kunde hämta min sony z5 compact samma dag. Lite grinig kille som tog emot beställningen bara ...men det kan jag leva med
    12 mån sedan
  • 2016-02-28 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Väldigt nöjd med mitt köp hos telefonshoppen!
    Köpte en iPhone 5s och jag kunde hämta den samma dag i deras butik gick väldigt snabbt och smidigt att få telefonen!
    1 år sedan
  • Hej Karl,

    Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

  • Perfekt
    Köpte en iPhone 6s och fick sms dagen efter att jag kunde hämta telefonen på Posten. Väldigt nöjd kund! :)
    1 år sedan
  • Hej Karinme,

    Kul att du är nöjd och välkommen åter!

  • Perfekt
    Köpe en galaxy S6 och endast en dag efter fick jag den !, Mycket nöjd kund, Rekommenderas starkt
    1 år sedan
  • Hej Larsson,

    Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

  • Ganska dålig
    köpte en mobil med defekt.
    ringer man de så är de otrevliga när man frågar om reparation o service.
    Skulle nog inte köpa från de igen.
    tyvärr
    1 år sedan
  • Hej Pelolyn,

    Du har 2 års Samsung garanti på din produkt.

    Vi har försökt nå dig här utan svar här då vi inte kan hitta ett sådant ärende som du beskriver.
    Om du fått en produkt som är felaktig på något vis byter vi självklart ut den direkt. Däremot om du tex tappar en telefon i marken och skärmen krossas är det inget som ingår i garanti eller som vi reparerar gratis.

    Hör gärna av dig till oss med ditt ordernummer så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga vis.
    mail: support@telefonshoppen.se

    Mvh Telefonshoppen

  • Perfekt
    Gjorde en beställning på en galaxy s6 edge fick mail bara någon timme senare att jag kunde hämta upp den i deras butik i stockholm.

    är väldigt nöjd med den snabba servicen och telefonen! samt trevlig och hjälpsam personal i butiken :)
    1 år sedan
  • Hej

    Tack för ditt omdömde!

  • Perfekt
    Fick telefonen redan dagen efter, riktigt nöjd! Kommer absolut handla hos Telefonshoppen igen!
    1 år sedan
  • Hej EbbaT

    Tack för ditt omdömde!

  • Utmärkt
    Beställde en Samsung S6 som kom dagen efter eller möjligen två dagar efter.

    Eftersom de har ett lågt betyg här, så kontaktade jag kundtjänst först och chattade ett tag med en kille där. Tycker jag fick godkända svar på mina frågor...möjligen att han blev lite syrlig när jag frågade om deras låga betyg på Prisjakt. Drar av en stjärna för det.
    1 år sedan
  • Hej Anden07

    Tack för ditt omdömde!

    Välkommen åter och God Jul!

    Mvh Telefonshoppen.se

  • Mycket bra
    Beställning
    bra, förutom de sakerna ja inte gillade
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mkt bra
  • Hej

    Tack för ditt omdöme!

  • Usel
    Jag beställde och betalade en iphone 6. Efter nästan en vecka hör de av sig och kräver ytterligare 600 kronor innan de skickar telefonen och säger att iphone höjt sina priser. Oavsett anledning tycker jag ALDRIG man kräver extra betalt för en produkt efter att en kund lagt beställning och betalt för en produkt. Då får man stå sitt kast. Otroligt oseriöst och oprofessionellt. Jag kommer aldrig handla hos dem igen och även varna andra för att handla hos dem.

    Jag fick annullera min order och lägga beställning hos annan seriös återförsäljare. Teleshoppen verkar prioritera att få in extra pengar högre än kundservice och det säger en hel del om en verksamhet.
    1 år sedan
  • Hej Putte

    Vi beklagar detta, Apple höjde sina priser för alla iPhones i Sverige. Detta var tyvärr inget som vi eller någon annan kunnat förutse, pga av ett tekniskt fel i vårt system skickades denna information inte ut direkt.

    Vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper de er att få igenom er beställning till ert ursprungliga pris eller ordnar kompensation för de eventuella kostnader detta inneburit för er!

  • Usel
    Beställning Leverans
    Jag beställde en IPhone6. Enligt hemsidan så fans det i lager. Fick bekräftelse mail att köpet genomfördes och pengarna drogs från kontot. Hade chat kontakt med kundtjänst. De sa att priset hade gått upp men jag kommer att få den till gamla priset. Först sa de att leverans tiden var mellan 1-7 dagar men 2 dagar senare får jag ett samtal från de med innebörd att de kan inte leverera till original priset utan nya priset. Den här förseningen resulterade i att jag inte kunde beställa från andra butiker och nu är jag utan telefon.. MYCKET uselt.
  • Hej

    Vi beklagar detta, Apple höjde sina priser för alla iPhones i Sverige. Detta var tyvärr inget som vi eller någon annan kunnat förutse, pga av ett tekniskt fel i vårt system skickades denna information inte ut direkt.

    Vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper de er att få igenom er beställning till ert ursprungliga pris eller ordnar kompensation för de eventuella kostnader detta inneburit för er!

  • Perfekt
    Den begagnade iPhonen jag beställde (4s, 32 gb) kom inom ett par dagar. Som utlovat var den i utmärkt skick och funkar perfekt! Jag är mycket nöjd med affären, inget strul eller konstigheter överhuvudtaget. Jag rekommenderar reservationslöst detta företag och skulle inte tveka att handla av dem igen! Tack så mycket! :-)
    2 år sedan
  • Hej Jonas

    Tack för ditt omdömde!

  • Perfekt
    Jag köpte en Samsung Galaxy Note II utan dom. Väldigt billigt och absolut inget strul alls! Hämtade själv ut telefonen på strandvägen dagen efter, fint kontor och trevliga killar. Jag kan definitivt rekommendera företaget!
    3 år sedan
  • Hej Znibro, hoppas att du är nöjd med din Samsung Note 2

  • Mycket bra
    Fick inte veta innan att telefonen inte var på svenska och det var lite problem för mig som gammal tant att anpassa den. Men det gick bra till sist och telefonshoppens personal svarade snabbt på mina mail. Man blir lite irriterad när det inte fungerar direkt. I allt övrigt är jag nöjd och telefonen fungerar väldigt bra.
    3 år sedan
  • Hej Staniola, nästan alla smartphones fungerar på så vis att det första man gör vid start är att välja språk. Det är tyvärr ingenting som vi kan påverka, vi har en tjänst som kan välja till för alla produkter som löser detta. Vi gör då en grundinstallation med bl a språk, dtid, datum, operatör, montyerar tillbehör med mera.

  • Perfekt
    Supernöjd, fick hem min telefon redan dagen efter.
    FT
    3 år sedan
  • Tack Filip84, hoppas att du är nöjd med din produkt

  • Perfekt
    Har handlat från Telefonshoppen två gånger nu. Min erfarenhet är att det funkar snabbt, smidigt och dessutom är de billigast av alla de butiker jag scoutat (på iPhone 5).

    Men, det superhöga betyget motiverar jag med att ja fick fantastiskt bra och trevlig support över telefon när jag hade problem med att sätta i simkortet.

    Vissa är helt enkelt beredda att göra det där lilla extra för att få en nöjd kund, Telefonshoppen är en av dem!

    /O
    4 år sedan
  • Hej Ospi, tack för ett positivt omdöme. Du är alltid välkommen åter hos oss

  • Perfekt
    Köpte två Samsung Galaxy Note hos dem. Bra pris....
    Mitt paket kom dagen efter beställning och det var bra packat.
    De svara snabbt på mina mail jag skicka då jag hade några frågor.
    Jag ger dem en 10:a för att det är precis vad en kund vill ha som upplevelse och bemötande när man shoppar.. Tummen upp..
    4 år sedan
  • Hej Shastar

    Vi tackar för att du tar dig tid att ge oss ett gott omdöme, hoppas att du är nöjd både med de svar du fått per mail innan köp, er telefon samt priser och annat rörande ert inköp. Välkommen åter

  • Dålig
    Ska ni handla hos dessa så var noga med att läsa all info som står på deras sida. Ibland är telefonerna inte anpassade för den Svenska marknaden och går således inte att uppdatera "over the air". Dom hänvisar till en guide på deras hemsida för att uppdatera. Frågan är ju om man vågar sig på att uppdatera telefonen via denna "guide". Det känns inte vidare seriöst tyvärr. Leveranstiderna är helt ok. Deras support är stundtals otrevliga och inte särskilt tillmötesgående. Jag skulle tänka mig för en extra gång innan jag handlade här.
    4 år sedan
  • Hej Stånktommy.

    Vi öppnar aldrig några telefoner utan levererar dem i obruten förpackning från fabrik, vi tar hem telefoner från Europa då de ligger bättre i pris. Syftet med den guide du efterfrågar är just att kunna göra uppdateringar OTC (Over the Air) i Sverige, guiden innebär inte heller någon installation av främmande mjukvara eller dylikt utan det man gör är att anpassa den till den svenska marknaden för att kunna göra uppdateringar på det sätt du önskar.

    Vi hanterar support via mail, vi antar att du kontaktat vår säljsupport vilket inte är rätt kanal för denna typ av ärenden. I det fall du upplevt dem som otrevliga beklagar vi givetvis detta men ber dig att maila vår support för att få svar på dina frågor.

  • Perfekt
    Beställde min Samsung Note på lördagsnatten och betalade med kort, skickades Måndag förmiddag, hämtade den Tisdag kl 11.00 på postutlämningen, kan det gå snabbare...? :-)
    4 år sedan
  • Hej Tino, vi uppskattar att du tar dig tid att skriva ett positivt omdöme. Vi anstränger oss varje dag för att leverera snabbt och enkelt. Hoppas att du blir nöjd med din nya telefon och välkommen åter

  • Usel
    Jag vill varna för denna leverantör som har sålt mig en Samsung Galaxy S2.

    I samband med att jag fick problem att svara i telefonen ringde jag Samsungs support som rekommenderade mig att göra en systemåterställning och om det inte fungerade kontakta återförsäljaren.

    När jag insåg att jag inte kunde uppdatera programvaran i telefonen via Samsung Kies och att telefonen stannade kvar på Android version 2.3.4 med kompileringsnummer Gingerbread.XVKI4 trots att min andra S2 (som jag hade sedan tidigare) hade uppdaterats flera gånger sedan denna version.

    Vid kontakt med Telefonshoppen fick jag en instruktion om hur jag skulle göra för att gå in och ändra salescodes för att uppdatera programvaran.

    Efter att jag gjort detta hamnade jag plötsligt på Google i Polen när jag startade internet, men det gick inte att uppdatera telefonen.

    När detta inte fungerade och jag frågade Telefonshoppen hur jag skulle gå vidare, fick jag följande svar:

    "Hej Hasse

    Vänligen starta inte fler mailtrådar än nödvändigt, vi har dessvärre inte
    möjlighet att ge användarsupport av typen "hur gör jag för att..." för
    några produkter. I vissa fall (likt detta) har vi dock publicerat guider
    för de vanliga frågor. Vi tar hem telefoner från Europa vilket innebär att
    det kan förekomma skillnader i mjukvaruversioner samt uppgradering av mjukvara. Det är med andra ord inte säkert att er modell går att
    uppdatera, vi ber dig att söka efter mer information via internet i det
    fall vår guide inte fungerar för er.

    Vänligen bevara historiken vid svar på detta meddelande
    Supportavdelningen"

    Efter detta avspisande svar läste jag köpevillkor lite mer noggrant. Under rubriken "Övrigt" nämns detta faktum med en kort mening som lyder "Vidare kan det i vissa fall förekomma skillnader rörande uppdatering av mjukvara med mera."

    Härmed friskriver de sig från ansvar för att produkten fungerar till fullo i Sverige.

    Jag inser att jag lurats och att jag betalat för en produkt som inte borde säljas i Sverige. Då jag har handlat i god tro gentemot en svensk leverantör och med kontor på Östermalm i Stockholm, har jag nu ställt frågan till Samsung om de kan hjälpa mig på något sätt eftersom Telefonshoppen är ointresserade av kunden.

    Jag avråder starkt från denna återförsäljare och konstaterar att både jag som kund och Samsung har drabbats, trots en i övrigt alldeles utmärkt produkt.
    4 år sedan
  • Hej Hasse, vi beklagar att du haft problem i samband med uppdatering av er telefon. Vi har dessvärre inte möjlighet att ge användarsupport av typen "hur gör jag för att...". När det gäller uppdatering av mjukvara i Samsung Galaxy SII har vi publicerat en guide för luppdatering av mjukvara.

    Vi beklagar givetvis att du känner dig missnöjd och det är verkligen inte vår önskan. Som webkund är det dock viktigt att du läser information samt kontrollerar vilken typ av support som ingår i köpet innan du beställer en produkt.

    Vi har endast tagit emot er order och levererat er beställda produkt enligt gällande villkor och på utsatt leveransdatum, detta brukar normalt sett ge upphov till ett mycket bra betyg.

    Du är välkommen att kontakta vår support för att få ytterligare hjälp i ditt ärende.

  • Utmärkt
    Ett mycket positivt och trevligt bemötande och servicenivå i absolut toppklass.
    5 år sedan
  • Hej Kjell, tack för ett positivt omdöme. Vi hoppas att du är nöjd med din telefon/surfplatta

  • Perfekt
    Behövde 10 Ipad2 dagarna före jul. Ringde på torsdag 22/12 förmiddag och 4 timmar senare kunde jag dela ut Ipads till personalen i julklapp.
    5 år sedan
  • Tack för ett positivt omdöme, vi uppskattar detta. Vi levererar alltid varor i lager så snabbt vi kan, hoppas att er personal blev glada över sin julklapp. Välkommen åter!

  • Perfekt
    Snabb och bra bemötande
    5 år sedan
  • Hej formula11

    Tack för ett postivt omdöme och välkommen åter!

  • Perfekt
    Vi behövde fyra telefoner snabbt, och efter lite personlig service både över telefon och email hade vi dem i handen 2 timmar efter lagt order!
    5 år sedan
  • Hej Laslou

    Tack för ett postivt omdöme, välkommen åter!

  • Perfekt
    Den 21 oktober 2011 var jag och hämtade mitt efterlängtade ex av Samsung Galaxy S2 vit för endast 4240kr minus den rabattkod jag fick automatiskt när jag registrerade mej kvällen innan som kund. Utmärkt pris i jämförelse med andra butiken i dagsläget (datumet ovan!)

    "Nej - egentligen är det inte tänkt att man ska komma dit och betala men man kan beställa via nätet och hämta upp den på deras kontor i centrala Sthlm. Men jag var angelägen och ville ha min vita skönhet omedel bums pga att jag tog ledigt från mitt jobb just denna dag för att uträtta en del viktiga saker. Dessutom ville jag möta nån mellan fyra ögon då denna butik verkade att vara "okänd" och utan tillräckligt många bedömningar på prisjakt etc.

    Företaget visade sej dock vara stabilt med lång erfarenhet av handel och försäljning - men tidigare med inriktning mot stora företag etc.

    Toppen att de visade en sån flexibilitet. Att jag bara kunde åka dit och casha den över disk.

    Om ni bor i Stockholm precis som jag eller har vägarna förbi så går det säkert bra att komma förbi och hämta luren på bokad tid. Utmärkt lösning och snabba ryck.

    Det finns inget i mitt ärende som tyder på att ni inte skulle kunna lita på detta företag. Misstag kan hända även på IKEA eller Mc Donalds - jag såg att någon här var missnöjd - men jag ger högsta betyg.

    Jag har nu några veckor senare haft luren ett tag och jag virrade bort mej i menyerna och trodde det var en bugg där. Jag tog kontakt igen via mail och fick omedelbar respons. "Alltid redo" verkar passa in på denna butik/detta företag, även om jag löste problemet enkelt på egen hand när jag väl insett mitt misstag.

    Håll tajt kontakt med dem när ni bokar en vara och ta er sen dit och plocka upp den på utsatt tid.

    Det ska säkert i de allra flesta fall funka fint. Om de har någon annan produkt jag vill köpa till rätt pris kommer jag inte att tveka att handla den där igen..

    (Tillägg - Min Galaxy S2 vit äger)

    Mvh joje
    5 år sedan
  • Usel
    I tisdags förra veckan beställde jag en Samsung Galaxy S2 från detta företag. Det fanns då 4 telefoner i lager kunde jag se på hemsidan. Dagen efter åkte jag således dit för att hämta min telefon men fick då som svar att telefonen var slut i lager och att det skulle ta 2-5 dgr för att få hem nya. Väldigt konstigt tyckte jag med tanke på att den fanns i lager när jag beställde. Det ska också nämnas att det enl hemsidan fanns en telefon på lager även på morgonen (???).

    Eftersom jag är i stort behov av telefonen ringde jag upp företaget på torsdagen för att kolla upp närmare om de visste vilken dag telefonen skulle komma in och jag får då reda på att den faktiskt skulle komma in dagen efter.
    Kanon. Jag informerar om min beställning, vad jag heter osv och talar om att jag då kommer in dagen därpå och hämtar den.
    Men när jag åker dit på fredagen så får jag informationen om att telefonen fortfarande inte finns i lager! Försäljaren hade ingen förklaring till detta så jag har alltså fått åka dit i onödan...för andra gången! Och ingen kompensation kunde tydligen utgå enl försäljaren. Det enda man kunde göra var att göra retur på varan. Han tyckte bara det som hänt var tråkigt...inte ens en ursäkt fick man.
    Skrämmande dålig service. Helt otroligt. Jag är en prylnisse om ofta handlar saker på nätet och det har faktiskt funkat klockrent varje gång.
    Men den här gången fick jag en helt otroligt dålig service. Anledningen till att jag beställde telefonen från detta företaget var ju att jag kunde åka dit och hämta varan direkt efter betalning. Men det sket ju sig ganska duktigt tyvärr.
    Först igår, en vecka efter beställningen, kunde jag hämta ut telefonen. Den leveranstiden är ju egentligen helt okej..MEN hade jag vetat om det från början så hade jag såklart inte beställt den.

    Otroligt klantigt skött..ska aldrig mer handla från det här företaget.
    5 år sedan
  • Hej AKSthlm

    Vi beklagar givetvis att du drabbats av detta, som vi sa per telefon så hade vårt lager inte uppdaterats korrekt i samband med en systemuppdatering. Vi hanterar en stor mängd beställningar och får in leveranser löpande nästan varje dag.

    Via "mina sidor" kan du kontrollera status för alla beställningar vilket framgår av orderbekräftelse samt står angivet på sidan. Det går även bra att kontakta oss via mail för att kontrollera status på sin beställning, allt detta enbart i syfte att ge er som kund information om er beställning samt ett klartecken när er vara finns redo för utlämning.

    Vi tycker självklart att det är tråkigt att du inte vänder dig till oss innan du skriver ett sådant omdöme, vi hoppas att du är nöjd med din telefon i slutändan samt önskar dig välkommen åter och ber dig att kontrollerar status för din beställning innan du beger dig till utlämningen nästa gång.

  • Perfekt
    Trevlig och serviceinriktad personal. Bra och snabb service och även leverans. Så många olika betalalternativ är mycket positivt.Bra priser. Är helnöjd, kommer att handla fler gånger, kan verkligen rekommendera.
    5 år sedan
  • Hej Smulan

    Tack för ett bra omdöme, vi hoppas att du fortfarande är nöjd med din beställning och önskar dig välkommen åter!

  • Perfekt
    Helnöjd hitills, snabba svar från deras support, snabb leverans och bra betalalternativ.
    5 år sedan
  • Hej Necromania

    Tack för ett bra omdöme, vi hoppas att du fortfarande är lika nöjd med din beställning från oss!

  • Perfekt
    Toppen! Hade bäst pris på Ipad, hämtade den samma dag,
    5 år sedan
  • Hej Chrissan1

    Tack för ett trevligt omdöme, hoppas att du är nöjd med din iPad