Prisjakt

Omdömen(12)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan*
Via butik
Beställde grejorna från dom då dom har dom bästa priserna och snabbaste leveranserna. Sen att dom är trevliga och hjälpsamma gör ju inget heller 😃
*Redigerades 6 månader sedan
Utmärkt
6 månader sedan*
Via butik
Grym service och hög nivå på kunskap.
*Redigerades 6 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan*
Via butik
Bra Bemötandet & Service från personalen. Dom kan sin grej om produkterna dom som säljer, Allt i sortimentet hos DJI finns i butiken. Ligger bra till i Stockholm Östermalmstorg.
*Redigerades 7 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan
Trevlig butik och trevligt bemötande, använder min utrustning i arbetet och där är snabb service ett måste och jag har fått det, ett stort plus är att det är en officiell dji butik vid tex skada. Jag tycker en förbättring kan göras med svarstider i telefon.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan*
Via butik
Servicen va riktigt bra! Fick alll info jag behövde för att säkert kunna flyga för första gången!
*Redigerades 7 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Bra
ett år sedan*
Jag köpte en dji mavic 2 pro från DJI Stockholm. Fick testa produkten och mycket användbar tips. Tidigare fick även hjälp med en drönare jag inte hade köpt hos dom utan kostnad.
*Redigerades 9 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
9 månader sedan
Jag har både handlat och reparerat mina två drönare hos DJI Stockholm och fått utmärkt respons. I butiken finns det mesta som man behöver och personalen är kunniga och hjälpsamma.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
10 månader sedan
Jag är supernöjd med allt! Personalen är mycket hjälpsamma, ser behovet och säljer inte på en saker som man inte behöver. Jag är mycket nöjd! Kommer att handla alla mina tillbehör hos dem och även nästa drönare. Rekommenderas starkt! Det finns bara bra saker att säga, svårt med parkering bara men det är en annan femma ;)
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
10 månader sedan
Hjälpsam personal och bra produkter. Köpte en dji Osmo Action och jag är supernöjd!
E
E.W

1 omdöme

Usel
ett år sedan*
DJI Sthlm var ej hjälpsamma då jag för 2a gången fått en drönare utbytt. Istället för att hjälpa mig påpekar dom att AIR2 finns nu istället och du bör kika på den. Vill bara sälja sälja sälja, hade dessutom kvitto, garanti på min drönare jag ville ha hjälp med. Visa lite hjälp istället för att bara se dollartecken. Pinsamt, Bedrövöigt och inget intresse
*Redigerades ett år sedan
DJI Stockholm svarar:2020-07-28
Hej E.W Tråkigt att du hade en dålig upplevelse hos oss. Vårt mål är att ständigt utvecklas och förbättra vår service. Om du känner att du inte fick rätt service, var då god att kontakta oss så ska se vad vi kan göra.
M
Moon

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Väldigt trevlig och kunnig personal!
E
ExZONE

4 omdömen

Usel
ett år sedan*
Köpte DJI Care Refresh och det visade sig att jag missförstått aktiveringsprocessen för tjänsten. (För den som går i köpartankar, det är 48h från första påslagning inte första användande som gäller.) Så långt ligger felet hos mig, men: Då det på produktsidan stod: "Ej returrätt efter att du har aktiverat DJI Care", antog jag att det gick bra att ångra köpet, eftersom jag onekligen inte hade aktiverat produkten. Såhär långt har jag ingen anledning till det negativa betyget, det är jag som gjort fel. Nu skulle jag bara maila företaget och få mina pengar tillbaka. Men............. Jag mailade företaget och fick ett svar där jag upplevde att personen på andra sidan medvetet försökte undvika att svara på mina frågor och vara hjälpsam. Efter några mail fram och tillbaka skrev jag att jag ville nyttja min ångerrätt. Fick till svar att varan var personlig och att jag inte fick häva köpet. Jag svarade med ett urklipp från deras egna sida och refererade till vad jag skrivit ovan (ingen ångerrätt efter att produkten aktiverats). Nu var jag irriterad. Det är inga stora pengar (549 SEK), och DJI Stockholm hade nu möjlighet att göra rätt för sig och behålla en kund. Men, nu kommer det värsta. DJI Stockholm gick in på produktsidan och ändrade punkten jag refererat till i ett tidigare mail! Först stod det (ordagrant) "6. OBS! Ej returrätt efter att du har aktiverat DJI Care" och i skrivande stund står det: "6. OBS! DJI Care kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras." Det här är uselt. Vidare slutade kundtjänst svara på mail efter att jag påpekat att jag, enligt deras egna ord, hade rätt att ångra köpet. Jag gjorde dem varse om att jag sett att de ändrat formuleringen på deras produktsida, samt att jag har skärmdump av sidorna bredvid varandra. (Tur att jag inte stängt fliken.) Nu inväntar jag svar från dem, men det verkar som att jag antingen får se mina 549 SEK försvinna eller ta detta till ARN. EDIT: Butiken återkom, efter ytterligare korrespondens, och berättade att de kommer återbetala mig.
*Redigerades ett år sedan
Betyg köpupplevelse
4.4Utmärkt
11 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(9)
(1)
(0)
(0)
(0)