Omdömen(4 070)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 dagar sedan

Aldrig mer. Dåligt service. Hänvisar alla till att bevaka via mejl, sedan SMYGER ni ut den helt random på er sajt utan att skicka ut något mejl och nu svarar ni inte på kommentarerna här. Hade tänkt försöka köpa en, och inser nu att jag är glad att jag misslyckades då jag pga hur dåligt detta skötts kommer bojkotta Lyko. Tack för mig.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 dagar sedan

Bra, smidigt orkar ijnte skriva mer men det var bra och det gick snabbt

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 dagar sedan

Lyko.se förtjänar inte ens en stjärna, jag kommer aldrig någonsin handla där igen. Köpte en produkt som det vart fel på, lämnade mitt hår i en stank av avlopp och nu efter 3 veckor sitter stanken fortfarande i. Har provat allt och när jag vill ha hjälp från lyko, får jag 300kr tillbaka för produkterna och ingen hjälp med mitt hår som bokstavligen stinker. Tänker anmäla dem samt sprida min upplevelse hos dem överallt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
9 dagar sedan

Bra priser, bra kampanjer, snabba leveranser och aldrig några fel produkter som beställs vs vad som levereras. Jag rekommenderar Lyko varmt!

Lyko svarar:2022-09-29
Hejsan! Wow, tack snälla för ditt superfina omdöme! 😍 Det känns jättebra att höra att du gillar både våra priser och kampanjer samt att din leveranser kommer fram i ilfart när du handlar hos oss. 📦💨 Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
19 dagar sedan

Jag fick rabattkod på 15 procent som jag efter flera försök inte kunde registrera .

Lyko svarar:2022-09-19
Hejsan! Nämen, det verkar ju lite märkligt att du inte kunnat använda din rabattkod när du försökt göra en beställning. 😱 Jag skulle rekommendera dig att ta kontakt med vår kundsupport, så de får möjlighet att kika närmare på detta och hjälpa dig vidare med ditt ärende. Du kan chatta med dem direkt via hemsidan, ringa eller maila in. 📞 0281 - 714 90 💌 [email protected] Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
23 dagar sedan

Jag gillar att handla på lyko för att dom har alla produkter jag använder och ännu mer, dom har ett bra sortiment och en hemsida som är enkel att hitta i. Dom är service inriktade och finns där om man behöver hjälp. Va nyligen i kontakt med dom och fick svar under samma dag på Mail och länkat med produkter som skulle passa mig. Det kändes lätt att be om hjälp och som att som verkligen ville hjälpa. Leveransens är alltid snabba och produkterna är bra paketerade så dom intendent runt i lådan, som tejpar även igen lock och pumpar så att det inte ska hända några olyckor på vägen.

Lyko svarar:2022-09-15
Hejhej! Nämen jösses, tack så oerhört mycket för ett så fint omdöme! 😍 Vad härligt att höra att du hittar det du söker i vårt sortiment (och ännu lite mer, till och med! 😉) samt att du inte stött på några bekymmer med dina beställningar och leveranser. Vill även tacka för de fina orden om vår kundsupport, det värmer lite extra i mitt och mina kollegors LYKO-hjärta. 💗 Ha det bäst! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Jätte bra produkter bra pris

Lyko svarar:2022-09-05
Hejsan! Stort tack för ditt superfina omdöme! 😍 Ha det bäst! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
OK
en månad sedan

Smidigt att handla på Lyko. Stort sortiment, Ett rejält stort minus för att man måste betala innan leverans för att undvika extra avgifter ☹️

Lyko svarar:2022-09-05
Hejhej! Tack snälla för ditt omdöme! Vad härligt att du gillar sortimentet och att du tycker det är smidigt att handla hos oss. 😍 I hopp om att alla ska kunna hitta ett betalsätt som passar har vi i kassan en rad olika alternativ att välja bland. Fakturaalternativet (Qliro) är det enda som är belagt med en avgift men väljer du att betala innan leverans tillkommer ingen extra avgift. Jag ska naturligtvis se till att ta detta vidare så får vi hålla tummarna att vi i framtiden kan erbjuda även faktura utan någon extra kostnad. 🤞🏻 Ha det bäst! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
2 månader sedan

Kunde vara fraktfritt

Lyko svarar:2022-07-29
Hejsan! Tack för ett fint omdöme! Vi erbjuder fri frakt med ekonomifrakten om du handlar för över 200kr🚛💨 Allt gott! / Petra, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Jäkligt irriterad. Valde leverans till butik - INTE Instabox. Det står ingenstans att det handlar om Instabox över huvud taget. Sen ska jag behöva legitimera mig med Bank ID via ett telefonnummer, som jag inte vet var det går, för att få mina varor. Riktigt jävla dåligt. Såg också att det fuskas med recensioner på hemsidan. Sista gången jag handlar här.

Lyko svarar:2022-07-26
Hejsan! Det är så att leveransalternativet "hämta i butik" går med instabox då själva instaboxen står inne i butiken.💌 All info om detta finns att läsa vidare om i våra köpvillkor. https://lyko.com/sv/info/kopvillkor Gällande legitimeringen av bank-id så är det en extra säkerhet för både oss och kund vi har lagt in på våra sändningar med instabox. Detta för att vi ska vara helt säkra att det är rätt person som hämtar ut paketet och som kund att ingen annan kan hämta ut paketet som du eller någon annan kund har beställt. Detta eftersom att skåpet är obemannat och ingen kontrollerar på plats vem som hämtar paketet.📦 Jag förstår att det kan vara förvirrande att smset om legitimeringen kommer från ett vanligt mobilnummer, detta beror på att man ska kunna svara på smset för att chatta med Instabox.📲 Recensioner som vår personal skriver på hemsidan och de betyg som sätts på recensionerna räknas inte med i helhetsbetyget utan det är endast kundernas omdöme som räknas in i det betyget. Så helhetsbetyget är helt baserat på våra kunders recensioner.⭐ Allt gott! / Petra, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

varorna är bra ,snabb leverans, men den här gången har Ni bytt utlämningsställe, har inte bil ,tidigare kunde jag hämta på min gata

Lyko svarar:2022-07-11
Hejsan! Stort tack för ditt finfina omdöme! Så härligt att höra att du gillar våra produkter och att dina beställningar kommer fram så snabbt. 😍 Om ditt paket kommit till ett utlämningsställe som ligger en bit ifrån där du bor skulle jag rekommendera att du tar kontakt med vår kundsupport, så de kan kika närmare på det ifall det är något som gått snett någonstans på vägen. Du kan chatta direkt via hemsidan, maila eller ringa in till dem. 💌 [email protected] 📞 0281-714 90 Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Snabba leveranser och bra utbud 😊

Lyko svarar:2022-06-07
Hejsan! Stort tack för det fina omdömet. 😍 Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Bra utbud, fint bemötande, snabba på att svara. Om problem uppstår löses det snabbt. Under alla år som jag shoppat på nätet så sticker Lyko ut. De verkar ha någon typ av krav på vilka de anställer (inte självklart inom annan online shopping kundservice) då ALLA jag kommer i kontakt med verkar veta vad de sysslar med och är sjukt trevliga. Keep up the good work!

Lyko svarar:2022-06-02
Hej! Nämen wow! Vilket fantastiskt omdöme - tusen tack! 😍 Vad härligt att du har haft en bra erfarenhet av vår kundsupport, så himla roligt att höra. Det värmer lite extra i alla våra LYKO-hjärtan. 💗 Ha det bäst! / Bea, LYKO Customer Relations
l
lgrothenstam

1 omdöme

OK
Redigerades 5 månader sedan

Lyko har under flera år varit min favorit butik mest pga bra system för recensioner, bra återkoppling på frågor och snabbast frakt. MEN..nu har jag vid tre beställningar betalat extra för snabb frakt och vid alla tre har leveransen blivit framflyttad pga lyko inte skickat iväg paketet till leverantören i tid. Trist😞

Lyko svarar:2022-05-13
Hejsan lgrothenstam! Tusen tack för att dina fina ord och att vi varit din favoritbutik i flera år. 😍 Det låter ju däremot lite tokigt att du stött på förseningar på dina senaste leveranser. Så typiskt! Skulle du stöta på några konstigheter eller har funderingar om dina beställningar är du varmt välkommen att kontakta vår kundsupport så de kan kika närmare på vad som kan ha gått snett. De hjälper mer än gärna till! 💗 💌 [email protected] 📞 0281-714 90 Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations
B
Bihac

57 omdömen

Utmärkt
Redigerades 5 månader sedan

Otroligt snabb leverans till butik och där möts man av vänlig personal. Handlar gärna igen så längre priserna är vettiga.

Lyko svarar:2022-04-27
Hejhej Bihac! Vad skönt att höra att dina leveranser kommit fram så snabbt och att du får ett så bra bemötande i fysisk butik. Stort tack för ett superfint omdöme. 🥰 Allt gott! / Moa, LYKO Customer Relations

Betyg köpupplevelse

3.9Bra
35 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(22)
(2)
(4)
(1)
(6)