Prisjakt

Omdömen(16 242)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 dagar sedan*
Via butik
Det fungerade bra kommer att handla mer hos er !
*Redigerades en dag sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
13 dagar sedan*
Via butik
Väldigt trevligt bemötande när den beställda varan var slut,blev erbjuden en annan likvärdig vara.
*Redigerades 12 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
14 dagar sedan*
Via butik
Snabb, enkelt och bra pris.
*Redigerades 13 dagar sedan
Utmärkt
14 dagar sedan*
Utmärkt bemötande av deras kundtjänst! Hade en strulig leverans då jag skulle byta adress/flytta mitt i. Men deras kundtjänst har varit tålmodig och proffsig. Tack!
*Redigerades 14 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
16 dagar sedan*
Via butik
Vi är mycket nöjda med hela köpet, från beställning till leveransen, allt fungerade perfekt. Och nu har vi en jättefin frys i lagom storlek!
*Redigerades 14 dagar sedan
Usel
16 dagar sedan
Tretti.se fungerar bra så länge det man köper är helt, får man en defekt produkt är de tyvärr fullständigt hopplösa att ha att göra med. Jag köpte en kaffebryggare (inte speciellt märkvärdig), som visade sig läcka som ett såll - vattnet från behållaren rann direkt rakt igenom maskinen och ut på köksbänken. Det kan man ju tycka är ett ganska glasklart fel - men nejdå: det tog två veckor innan Tretti.se kunde bestämma sig för att jag skulle få en ny, sedan en vecka innan den kom, så jag fick vara utan kaffebryggare tre veckor längre än det borde ha tagit. Till råga på allt överlämnar de sedan åt mig att skrota den trasiga maskinen - det är alltså jag som ska ta mig till en återvinningscentral. Fullständigt oacceptabelt alltihop. Definitivt sista gången jag handlar av dem.
Tretti svarar:2021-09-10
Hej, Beklagar att höra om det inträffade. Förstår missnöjet i att det tog tid. Vi som återförsäljare använder oss av leverantörens reklamationsrutiner, i detta fall Melitta. Första kontrollen låg i att kontrollera om man trodde att byte av delar var möjligt men beslutet togs att hela bör bytas ut. Ser att vi informerade om att vi tagit kontakt med leverantören 19 augusti och 9 arbetsdagar senare meddelade vi att den skulle bytas ut. Jag håller med dig om att det är några dagar för mycket och beklagar väntan, under semestermånaderna är det ibland lite längre hanteringstider. Angående kasseringen av den gamla, ser att vi informerat om att du inte behöver skicka den tillbaka utan att den kunde kasseras, men ser inte att du nämnt att det skulle innebära problem eller svårigheter för dig. Vi trodde att vi erbjöd dig den bästa möjliga lösningen när vi sa att den kunde kasseras istället för att lämnas i retur. Många lägenhetshus brukar ha en återvinning i soprummet för småel och då är det smidigt. Fungerar inte den lösningen så återkom till oss på det senaste mejlet så kikar vi på en alternativ lösning. Önskar dig en fin fredag! /Tretti.se
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan*
Via butik
Bra sortiment. Snabb leverans men fullständigt inkompetent och nonchalant kundservice.
*Redigerades 17 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan*
Via butik
Trevligt bemötande av kundtjänst. Varorna kom snabbt hem till mig.
*Redigerades 19 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
OK
25 dagar sedan
Hyfsat snabb leverans men realtids-spårningen på hemsidan kan man bortse från. Utsatt tid från 12.05 till 16.15 då varan kom. Chauffören visste att min vara låg sist på turen så det var inte fråga om okunskap, bara ett skitsystem som verkar vara designat för att göra en förbannad. Chauffören visste av erfarenhet att det inte brukar vara att lita på.
Tretti svarar:2021-09-10
Hej, Beklagar att estimeringen blev dålig. Vi har nyligen bytt speditör och det är en inbyggd AI som ska estimera tiden på leveransdagen, det är just nu en startperiod där det kan diffa en del men vi märker att den blir bättre och bättre ju mer den får jobba och ju mer den får till sin historik. Vi tackar för din feedback! Önskar dig en fin fredag. /Tretti.se
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
Snabb leverans och lätt att komma kontakt mef
*Redigerades en månad sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
Allt fungerar perfekt! Snabb leverans, vid retur (jag beställt fel) inget problem utan allt gick smidigt!
*Redigerades en månad sedan
t
tege17

11 omdömen

OK
en månad sedan*
Vi han handlat en handfull gånger och det har fungerat väldigt bra de flesta gångerna. Till skillnad från andra butiker satsar Tretti på att vara kontaktbara. Inte bara det, de vi har varit i kontakt med har varit kompetenta och allmänt vettiga. Senast försökte vi köpa en induktionsspis som de har i lager. Men de specificerar inte om spisen går på en fas eller 3 faser. Därför ringde jag (de föredrar tydligen telefon framför epost) för att fråga. Killen jag pratade med var vettig, men kunde inte ge besked direkt. Men han lovade återkomma följande dag. Men sedan har jag inte hört något, trots påstötningar (via epost). Vi kan inte köpa en spis som vi inte vet att den passar vårt elsystem, så det blev inget köp. Det är ofta otroligt trassligt att webbhandla i vårt land. Företagen tycks ofta vara lata.
*Redigerades en månad sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
mycket nöjd bra vara och snabb leverans
*Redigerades en månad sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan*
Via butik
Mitt köp var ganska OK och Kundtjänsten då ganska bra. Vad det gälla leveransen då har de behandlat mig mycket dåligt. 1 dagen där den skulle levereras, hade jag leverans mellan 12-17:00, de kom aldrig och ringde inte heller, jag tog ledig från jobbet i onödan. Andra dagen fick jag bekräftat 13:40 och de ändrade den hela tiden allt mellan 13:40 till 16:30. Det verkar att de har väldigt dåligt kommunikation mellan varandra. Leveransföretag är opålitligt, Jag hoppas de byta företaget. Jag kommer inte handla mer hos de. ingen rekommendation. Det gällde KYL/FRYS
*Redigerades en månad sedan
Tretti svarar:2021-08-16
Hej, beklagar att du inte är nöjd med leveransen. Vi håller just nu på att se över hela vår logistikkedja för att kunna erbjuda snabbare och punktligare leveranser för våra kunder. Jag hoppas att du trots denna dåliga upplevelse kan ge oss en chans till att bevisa oss. MVH, Tretti.se
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan*
Via butik
Snabb leverans...trevlig kundservic
*Redigerades en månad sedan
Sida 1
Betyg köpupplevelse
4.3Utmärkt
494 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(339)
(83)
(7)
(8)
(47)