Prisjakt

Omdömen(199)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
19 dagar sedan
Dåligt leverans. Står felaktigt information om 1-2 dagar. Det tar mer en vecka.
boozt.com svarar:2021-10-12
Kära kund, Tack för din feedback! Vi beklagar om du har stött på förseningar med din beställning. Vårt lager expanderades och det var många beställningar som skulle skickas ut vilket gjorde att det tog lite längre tid än vanligt. Detta stod även på vår hemsida under fliken "Kundtjänst". Allt är som vanligt igen, och vi gör vårt yttersta för att få ut paketen så snabbt som möjligt. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Oskar, ditt Boozt.com team.
magpe824
magpe824

52 omdömen

Bra
2 månader sedan
Det ställe jag handlar mest av, när det gäller kläder. Stort utbud, lätt att navigera på sidan och att filtrera fram rätt produkter. Ofta bra priser. Att genomföra köp är enkelt och varorna skickas snabbt. Returhanteringen har alltid fungerat tillfredsställande. Det vi inte gillar är de bristfälliga produktbeskrivningarna. Ofta får man bara tvättråden och materialen. Är jackan för vinter eller höst? Vill man veta får man gå till nån annan handlare.
boozt.com svarar:2021-09-20
Kära Kund, Tack för din feedback, den är viktig för oss! Så härligt att du är nöjd med vår butik och gillar att handla hos oss! Vårt mål är att kunna leverera en fantastisk shoppingupplevelse och det är vi glada för att vi har lyckats med! Givetvis är det viktigt att produktbeskrivningen är fullständig och att du som kund får den information du behöver inför ditt köp. Därmed tar vi varmt vidare din feedback till berörd avdelning. Produktbeskrivningen uppdateras kontinuerligt men om det skulle saknas någon information för en produkt kan du alltid kontakta kundservice direkt så att vi kan hjälpa dig. Du hittar våra kontaktuppgifter här: https://www.boozt.com/r/customer-service Önskar dig en fin start på veckan! Med vänliga hälsningar, Kristina, ditt Boozt.com team.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
2 månader sedan
Det var betydligt bättre tidigare när Klarna var ett betalningsalternativ. Nu får man betala direkt eller deras egna faktura alternativ mot en extra kostnad. Det tar numera en otroligt lång tid att få tillbaka sina pengar efter en retur!
boozt.com svarar:2021-08-31
Kära kund, Tack för din feedback. Vi vill självklart att det ska vara enkelt och lätt att handla hos oss. Vi tar ut en avgift på 29 kronor när man väljer att betala med faktura, detta gjorde vi även tidigare när vi hade Klarna. Önskar du inte betala denna avgift har vi en rad andra avgiftsfria alternativ på hemsidan som du kan använda om du önskar. En returhantering kan ta upp emot 12 arbetsdagar, detta för att personalen på lagret behandlar alla returerna manuellt. Och det kan även bero lite på hur mycket returer det finns att gå igenom. Vi gör allt vi kan för att jobba på så snabbt vi kan så att vi kan så att du får din återbetalning. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Usel
2 månader sedan
Usel kundsupport om det strular! Kan inte rekommendera någon att handla här! Väl Zalando eller någon med bra och trevlig kundsupport!
boozt.com svarar:2021-08-31
Hej Patrik, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att du känner så! Vi vill att du ska känna dig nöjd som kund och vilja handla hos oss även i framtiden. Du får gärna återkomma till oss på kundtjänst om det finns något vi kan göra för dig, vi hjälper dig gärna! Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Dålig
2 månader sedan
Får nyhetsbrev dagligen efter att ha handlat en gång. Annars bra.
boozt.com svarar:2021-08-23
Kära kund, Tack för din feedback. Vänligen kontakta oss via kundtjänst med din mejladress så kan vi självklart hjälpa dig att avregistrera din mejl om du önskar. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Utmärkt
3 månader sedan
Super godt tilfreds. Har altid oplevet hurtig levering, samt god og effektiv service når jeg i sjældne tilfælde har brug for det
boozt.com svarar:2021-07-29
Kære Alexander Mange tak for din fine anmeldese af vores service! Det glæder os at du er fuld tilfreds med den service vi tilbyder. Din tilfredshed som kunde er meget vigtig for os. Vi byder dig varmt velkommen tilbage og ser frem til at kunne tilbyde dig en bedre shoppingoplevelse for hver gang du handler hos os! Jeg ønsker dig en rigtig god dag. Mange venlige hilsener, Joe, dit Boozt.com team.
d
doomus

5 omdömen

OK
3 månader sedan*
Beställde, av allt att döma, ett tvåpack av en produkt men fick endast en vara. Kundtjänsten ignorerar de frågor jag ställde kring misstaget och ger mig istället en rabattkod på 10% som jag kan använda till mitt nästa köp. Allt tyder på att det är ett tvåpack. Produktinformation, färgval, pris och bilder visar på två kombinerade produkter. Om så inte är fallet borde de uppdaterat produktsidan efter min återkoppling. Det är bara småpengar, så det handlar enbart om princip ... Men det förändrar inte att deras webb är undermålig och att deras kundtjänst på ett närmast automatiserat sätt skickar ut rabattkoder istället för att lösa problem. "Vi beklagar verkligen det inträffade och som kompensation vill vi ge dig en rabattkod som du kan använda vid ditt nästa köp, den ger dig 10% rabatt." "Gäller även på reavaror, men inte på presentkort eller välgörenhetsmärken. Minimibelopp är 199 kr och maxbelopp är 10 000 kr. Koden kan ej kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden. Giltig till och med 2022-09-15" Uppdatering: De läste mitt tredje mejl och verifierade att produkten var felaktig och uppdaterade därefter deras webb. Tyvärr lider många kundtjänster av det här fenomenet. Alltså att de gör snabbade antaganden och skickar ut klipp-och-klistra-svar.
*Redigerades 3 månader sedan
boozt.com svarar:2021-07-29
Kära kund, Tack för din feedback. Beklagar att du har haft den här upplevelsen hos oss. Då jag inte kan se vilken specifik order detta gäller, så får du mer än gärna höra av dig till vår kundtjänst så vill vi mer än gärna hjälpa dig vidare och se över det en gång till. Det ska självklart vara smidigt att handla hos oss, och vill gärna se över så att allting stämmer. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Dem har bannat mig från köpa på boozt. Om kläderna inte passar så passar dem ej
boozt.com svarar:2021-07-29
Kära kund, Tack för ditt meddelande. Du får gärna höra av dig till oss så att vi kan se över det här ytterligare till dig. Självklart kan det ibland vara svårt att veta vilken storlek man behöver, därför erbjuder vi alltid 30 dagars fri retur så att du som kund kan testa i lugn och ro hemma innan du väljer att returnera eller behålla varorna du beställt. Om vi kan hjälpa dig vidare så finner du våra kontaktuppgifter här: https://www.boozt.com/se/sv/kundtjanst Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
N
Ncolofsson

10 omdömen

Utmärkt
3 månader sedan
Beställde en axelväska en söndag 09.00, levererades måndag 14.00 dagen efter. Helt galet snabb leverans. Produkt bra skick och bra packat. Pris super bra 50%rabatt jämfört med vissa andra sidor.
boozt.com svarar:2021-07-29
Hej, Tack för att du har skrivit ett omdöme om oss. Så glada vi blir att göra att du är nöjd med vår leverans, det är en av våra högsta prioriteter att paketet ska komma fram till dig så snabbt som möjligt. Vi tar verkligen till oss din positiva upplevelse och feedback, och ser framemot att ha dig som kund hos oss många år framöver! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
S
Svennn

7 omdömen

Bra
4 månader sedan*
En uppdatering: Denna gången gick allt rätt så det finns ingenting att klaga för. Att betalningen misslyckades förra gången kan kanske vara webbläsarens fel. Kundtjänsten svarade via epost men via telefon gick det inte. Jag är nöjd nu. Tidigare: VARNING! Försökte köpa Ecco skor men det blev fel vid betalningen. Dagen efter visades samma låga priset som blev fullpris när man lade dem i varukorgen! Vilka skojare!
*Redigerades 3 månader sedan
boozt.com svarar:2021-06-18
Hej, Tack för att du har skrivit ett omdöme. Vi strävar alltid att leverera en fantastisk upplevelse till våra kunder och därmed vill vi självklart att det ska vara enkelt och smidigt att handla hos oss. 
 Vi har olika kampanjer och erbjudanden varje vecka och därmed kan de rabatterade priserna variera, däremot ändras inte ordinarie pris. Om du upplever problem vid betalningen kan du enkelt kontakta kundservice så hjälper vid dig och ser till så att du får ta del av det aktuella erbjudandet. Önskar dig en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Kristina, ditt Boozt.com team
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan*
Värdelösa! Beställde kläder för över 10 dagar sedan och det har inte lämnat dom. Ringer kundtjänst som påstår att paketet är hos Instabox, vilket det inte visar sig vara.. så inte nog med att dom har slarvat bort mitt paket, så ljuger dom även för kunden(mig). Jag tog kontakt med dom för en vecka sedan och inget har hänt. Varken pengar tillbaka eller någon återkoppling över huvudtaget..! Avråder ALLA att handla hos dom
*Redigerades 4 månader sedan
boozt.com svarar:2021-07-14
Kära kund, Tack för ditt omdöme. 95% av alla våra beställningar levereras inom den utlovade leveranstiden men ibland, väldigt sällan, inträffar saker som försvårar detta. Det är därför väldigt tråkigt att läsa att din beställning inte levererats till dig ännu. Om paketet inte har levererats inom den förväntade leveranstiden skapar vi alltid ett spårningsärende för att undersöka vad som hänt. Skulle paketet ha försvunnit på vägen så genomför vi självklart en full återbetalning. Jag kan inte se att du har uppgett något ordernummer i ditt omdöme så jag ber dig därför vänligen att ta kontakt med vår kundtjänst om du fortfarande inte mottagit ditt paket eller en återbetalning, så ska vi hjälpa dig vidare. Du kan hitta vår kontaktinformation här: https://www.boozt.com/r/customer-service Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Linnéa, ditt Boozt.com team
A
Andhi

25 omdömen

Dålig
4 månader sedan
Skyltar med 1-2 dagars leverans. Detta stämde förut. Men senare tid är det längre leveranstider. Först tar det över 24h innan man får ett mejl att varorna skickats. Sen nu såhär 36h efter det mejlet har Instabox fortfarande inte tagit del av paketet.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Dålig service, dålig kommunikation. Kundservicen är otydlig och saknar professionellt bemötande där service är A OCH O.
boozt.com svarar:2021-07-01
Hej, Tack för din feedback. Det är av yttersta vikt att våra kunder får en fantastisk service och ett proffsigt bemötande i kontakt med oss. Med anledning av detta arbetar vi väldigt mycket med att säkerställa att vår service är hundraprocentig. Det är tråkigt att höra om din upplevelse och vi vill gärna höra mer om det inträffade. Kontakta oss på [email protected], du kan referera till mig, så hjälper jag dig vidare! Önskar dig en härlig dag! Med vänliga hälsningar, Lisa, ditt Boozt.com team
H
Heli84

3 omdömen

Usel
5 månader sedan
VARNING! Har beställt flera gånger tidigare men nu är det slut med det. Trots att man är inloggad på sin profil och betalar med faktura (samt legitimerar sig med bankID) så skickar man ordern till ett annat namn än den som beställt. I mitt fall har man lyckats ställa ut en order till min son på 3 år. Paketet går alltså inte att hämta ut, och det hela gör ju att man funderar på hur säkert det är att lägga beställningar hos Boozt, när ordrar kan hamna på helt andra personer än de som lägger dem. Jag har varit i kontakt med kundtjänst flera gånger som lovat att åtgärda och återkomma men inget händer. Nu har man dessutom stängt ner sin kundtjänst på både mail och telefon resten av veckan på grund av hög belastning. Skandalöst dåligt och oseriöst!
boozt.com svarar:2021-06-11
Hej, Tack för att du har skrivit ett omdöme. För oss är säkerhet för våra kunder av största vikt. Här hos oss ska det kännas tryggt att handla, och av just denna anledning har vi ingen möjlighet att ändra några personuppgifter i en redan genomförd beställning. Vi kan inte heller genomföra en ny beställning i någon annans namn. Likaså, när du genomför en betalning med Booztpay krävs det, av säkerhetsskäl, att du legitimerar dig med BankID. Vi på kundservice finns såklart och hjälper dig även om vi för närvarande har högre tryck än vanligt. Om du fortfarande inte har fått svar på ditt ärende kan du skriva till oss på exempelvis Messenger eller chatten på vår hemsida, du kan referera till mig så hjälper jag dig vidare. Önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Lisa, ditt Boozt.com team
K
KingLeonidas

28 omdömen

Usel
5 månader sedan
Måste köpa varor för minst 200 kr. Tänkte beställa ett par badtofflor för 79. Fick inte göra en beställning. Haha vilket skämt till företag.
boozt.com svarar:2021-06-11
Hej, Tack för din feedback. Vad härligt att du har hittat ett par badtofflor hos oss! För att kunna erbjuda och upprätthålla en hållbar samt balanserad affärsmodell där vi kan erbjuda kvalitetsvaror till låga priser, snabb leverans och inte en minst en fantastisk kundservice har vi valt att ha ett minimibelopp på 199 kr på hemsidan. Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Lisa, ditt Boozt.com team.
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.2OK
32 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(6)
(3)
(2)
(3)
(18)