Prisjakt

Omdömen(56)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
19 dagar sedan
Oprofessionellt och ointresserad personal, chefer och kundservice. Rekommenderar inte Jysk!
Hampurilias
Hampurilias

66 omdömen

Utmärkt
2 månader sedan
Kan bara basera mitt omdöme på de fysiska butikerna, men kan inte tänka mig att de skulle vara sämre på nätet. Man vet aldrig hur bra ett företag är förrän man ska göra en retur. Jysk skötte min reklamation exemplariskt då det räckte med att jag tog varan till butiken och förklarade att det saknades delar till den. De erbjöd en ny vara direkt men jag valde att få pengarna tillbaka istället, vilket inte var några problem alls.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Är så himla besviken på hur jysk hanterar beställningar. Vi beställde en madrass den 27 juni och skulle få vänta 1-2 veckor på den. I måndags kontaktade jag kundtjänst för att kolla hur det går, då svarade dem att den skulle komma till butiken idag! (15 juli) Idag (15 juli) får vi ett sms om att ”Tyvärr så har gold s25 slutsåld och vi får ej in fler.” Hur kan de inte veta detta i måndags? Eller ännu hellre, att inte lägga beställningar på slutsålda varor. Här står vi med en tom säng utan madrass som vi väntat på helt i onödan!
Usel
3 månader sedan
De sålde vara som ej fanns. Efter veckor ringer de och berättar att de ej kan leverera. Men de kan ej häva köpet via kundservice utan jag tvingades att besöka butik. Butiken kunde ej hjälpa pga olika data och kassa system för varje Jysk, var tvungen att besöka butiken där varan beställdes ifrån. Tog timmar innan jag kom ut ur denna bytik då personalen ej viste vad de skulle göra och kundservice som de tar hjälp utav hade stängt för dagen.
U
Uffe75

9 omdömen

Usel
4 månader sedan
Beställde en möbel för två veckor sedan och har sedan inte hört något. Stod ”Finns i lager” så räknade med snabb leverans. Går inte få tag på kundservice för tillfället. Svarar inte på email, telefon eller chat.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Beställde utemöbler för hämtning i butik i mars. På angivet leveransdatum ett par veckor senare kom sms om att leveransen blir försenad. Någon vecka senare kommer sms om att produkten utgått och att det inte blir någon leverans. Kollar med butik ett par gånger och varje gång ber de oss återkomma någon dag senare för möjlig leverans. Har inte heller fått pengar tillbaka. Vi köpte på kampanj och trodde vi gjort ett bra köp men antagligen är det anledningen till att vår order inte är prioriterad. Varorna såldes veckorna efter vi beställt till högre pris. Hade vi vetat hade vi köpt liknade varor på annat ställe.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Kundtjänst är oseriösa och oprofessionella. Inte måna om kunder, duckar ansvar och svarar inte på frågor. Försöker inte lösa problemen de orsakat själva, antagligen för att det är uppenbart att det är de som brister. Skulle ge 0 i betyg om det gick.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Sämstq jävla skiten någonsin. Väntat en månad på min vara pch noll info . Och fick ett mail idag om att de skulle dröja ännu en månad. Aldrig mera Jysk! Någonsin!
c
cyberwiz

25 omdömen

Usel
5 månader sedan
Dynlådan jag köpt gick inte att montera pga fabrikationsfel. Jag fick själv åka tillbaka med den.
e
elly22

2 omdömen

Dålig
5 månader sedan
Inte nöjd,,,, har beställt en bäddsoffa den 5e april, än idag den 22a kommit. Har sovit på golvet under denna tid, kvinna 60 år. Skulle du anställd på Jysk bli arg om din morsa sover i 3v på golvet???? Ingen fungerande live kundtjänst De använder ditt konto, efter du betalat, sätter de pengarna tillbaka på kontot för att sedan dra av de vid leverans För lång leveranstid Hoppas soffan kommer en vacker dag, hel utan defekt så kan sova mänskligt,,,,
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan*
Chockad över nivån på kundservice. Håll er borta!
*Redigerades 5 månader sedan
S
Sandras

3 omdömen

Usel
ett år sedan*
Det här köpet (som inte blev av) slog nya rekord i dålig service Vi går in på Jysk med målet att köpa en ny bäddmadrass. Eftersom vi är lite osäker på vilken modell att välja och vad som passar oss vänder vi oss till personalen. Får svar "Du har madrasserna där borta och så pekar de vagt mot. Då jag påpekar att madrassen jag var intresserad av inte verkar finnas där och det är svårt att välja så kommer personalen lunkandes lite surt efter. Får förklaring "du vill ändå inte ha den madrassen för alla lämnar igen den" Lite häpen över det här bemötandet men trots det lite tacksam för inkompetens kanske räddar mig från att göra ett köp jag måste återlämna väljer jag en annan madrass Denna madrass måste tyvärr beställas och jag betalar i förskott. Får besked att madrassen ska komma inom 2 veckor och att då den kommer till lagret ska det skickas ut ett sms. Det går 4 veckor och ingen madrass har dykt upp, inga meddelanden och därför åker vi till jysk och begär att de återbetalar beloppet. Lite surt ser jag att de dessutom har sänkt priset ytterligare. Personen i kassan säger att vi kan ändå boka till det nya priset utan att betala i förväg och jag går med på det. Vill verkligen inte ligga ute med pengar åt Jysk nå mer eftersom mitt förtroende för dem är nu rejält lågt. Efter ytterligare 2 veckor får vi ett sms men vi hade inte möjlighet att hämta produkten då. Skickar min sambo för att hämta den med det kvitto vi har och han får betala i kassan. Så vi tror historien ska vara slut där? Nejdå . Det visar sig att Jysk inte klarar av att hitta produkten på lagret. Här blir det åter ett återköp eftersom de har sålt mig en vara som inte existerar. Så jag varnar folk från att ligga ut med pengar till Jysk då de inte klarar av att levera en produkt på över en och en halv månad.
*Redigerades ett år sedan
z
zappee

157 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Allt funkade bra och bra produkt!
Usel
2 år sedan
Jysk på storheden i Luleå har fruktansvärd dålig ordning på lagret. Står i deras dator att det skulle finnas många stolar men det fanns två. Dom beställde hem mer, fick två sms om att dom fått hem stolarna, som vi tingat, några dagar senare men det fanns inga stolar alls. Vi hade kört 16mil i onödan. Till slut fick vi tag på stolarna genom jysk i Piteå istället. Kommer då aldrig köpa nått där igen.
b
bjornla86

46 omdömen

Usel
2 år sedan
Tar en evighet att få sakerna hemskickade
Sida 1
Betyg köpupplevelse
1.5Dålig
11 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(1)
(9)