Väldigt knepig affärsidé som uppenbarligen inte fungerar fullt ut! Beställde en dockningsstation, ett skal och en mobilhållare för bilen. Varorna kom och fungerade förutom mobilhållaren där en del var trasig vid leverans. Jag kontaktade Fyndiq som i sin tur kontaktade företaget som skickat varorna. Denna procedur har pågått två gånger och varje gång har jag fått hem FEL del _trots_ att jag skickat bild och skickat ett mejl i punktform för att inga missuppfattningar ska vara möjliga. Nu har jag alltså tre stycken plattor som mobilen ska ligga i, och en trasig hållare! I skrivande stund verkar ytligare ett paket vara skickat så vi får se ifall det blir en fjärde. ALLA (!) seriösa företag har ett telefonnummer dit man kan ringa och att skylla detta på en kostnad verkar ännu oseriösare. En Nokia-mobil för 300:- och ett kontantkort räcker gott! Jag tog idag reda på vilket företag det handlade om som hela tiden skickade fel del. Företaget heter "Webbhandlaren i Sverige AB och HAR faktiskt ett nummer och telefontid från 14:00. Men när jag idag ringde mellan 14:00-15:00 fanns det ingen som svarade, förutom telefonsvararen som sa att det inte var telefontid!? Däremot svarade de på mejl, men slutade när jag skrev att jag ville ta det per telefon. Till Fyndiq, vill ni nu driva seriösa företag, så börja med att skaffa en telefon. Uppenbarligen fungerar inte er "mejl-policy" om svar inom 24h om man läser lite kommentarer här. Uppenbarligen fungerar inte heller läsförståelsen hos er eller företagen ni säljer åt. Betala fullpris för originaldelar på tex Elgiganten lönar sig i längden!