Helt jävla sjukt. Vi köpte en ny diskmaskin från Epoq för ca 10 000:- och efter 7 månader får vi felkod som inte går att rätta till. Support på distans försökte hjälpa efter ca 2 veckor och servicetekniker kom ut efter ytterligare någon vecka. Han bytte någon del eller två som han var ombedd att byta och lämnade sedan. När vi kom hem flaggade diskmaskinen för samma fel och vi blev ombedda att göra supportprocessen igen. Ytterligare 1.5 vecka går och jag ringer idag och frågar vad som händer och får svaret att supportbegäran precis har skickats vidare och det kan ta ytterligare två veckor. Är det ett skämt att det ska ta 6-7 veckor+ att få den nya diskmaskinen lagad? Av de senaste 9 månaderna sedan nyköpet så har den gått att bruka 7.5 månad. Helt ofattbart
Katastrof. Jag har ägt x antal gamingheadsets genom åren, allt ifrån Razer, Turtle Beach, HyperX, och aldrig varit med om något liknande. Brukar byta headset ca varannat år för att uppleva ny teknik, och efter att inte kört Steelseries sedan Siberia-varianterna så tänkte jag att det var dags. Så här har mina första 4 månader varit: -stänger av sig spontant och går ej att starta på ca 20-30 sekunder. Främst vid batterinivå under hälften. -skippar helt att varna om att batteriet är lågt utan plötsligt dö. -stänga av mikrofon tills headsetet startats om -stänga av ljudet tills headsetet startats om -vid för många parallella ljud skära ljudet -vid för hög bas (bara justerats i deras Steelseries GG) skära ljudet -vid särskilda fall varna om lågt batteri vid frånkoppling av kabel efter att ha suttit i laddning 3-6 timmar Har aldrig varit med om något liknande. Skulle gissa på att jag fått ett måndagsexemplar, men vid kontakt med Elgiganten fick jag svaret att jag måste åka till närmaste kommun och be personal där "testa headsetet för att eventuellt hitta fel". Inte bra.