
Jo visst dom e ok , om man vet vad man vill ha en sak är däremot helt sinessjukt när det inte fungerar får man ett h.. o byta dåligt koll på teknik kuskap när det gäller personal , men väldigt trevliga stänger alltid , 2 min i ,, tycks ha en egeg klocka att gå efter ...hmmm
Jag gar kopplat detta med en usb dongle ,ERDIMAX klass 1 så ca 150 meter desutom har media paden en tvf panel om jag nu skulle vilja se i sovrummet vilken låt jaghar uppe eller vill byta till
Ja det e ju bara o stämma in i övriga kören , jag bytte fläkten till nochua 92mm det kommer med klämmor till detta kan tycka att shythe kunnde lika gärna satt på en av sina lite vassare fläktar men ok, de vackra i toppen är bara dekoration fyller vad jag fattar inget syfte och det går att dra av dem, om nu någon vill spara några mm 7mm för att vara exakt ,, men obs! det är vad jag tror !
Jag gillar den, så kanske man skall säga: nu är den på utgående fördelen är att den är liten naktelen är att den är trång , och bara har 80mm fläktar men det skall jag änndå byta och med annat ,, jag fick in en mini ninja med viss modifiering back till , en riktigt bra grej är att man kan välja sida på den som man vill att slade ,, skall åka ut på den är alltså modulär , du ha en slade som åker på varsin sida ,, mm, mm får den som vill ha en liten burk på u ATX kort , och är villig att modda till det som man själv vill älskar designen ,, alla säger det som ser wow , vilken cool burk ,, sen är jag så trött på Antec varianten på HTPC.. jag köpte ett passivt , nätagg till den, EJ modulär då det inte finns passiva modulära ???? för mig en gåta den tillverkare som gör det nu tar hela HTPC marknaden, men ok ,, Men jag skulle reka ett helt modulärt tyst aggregat ,, till burken då den behöver all luft gennom strömning den kan få ; me lika very much annars ! ha det gott Halfleader
jo ja nej den strular och varför gör dom inte en med blåtand ,,100meter så man kan styra sina grejor var man än är, var man ställer skärmen , men det kommer väl! s¨skall man lägga en ny 1000 lapp
Jag har haft mina i 5-6 år jag bara älskar dem , skall nu köpa ett nutt par då jag byggt i mina gammla i mina hörselkåpor som jag har på jobbet ,, och det funger grymt bra ,, då kostade dom runt 500 kr ,,
Mycket bra ! kan bli lite strul med gammla ide diskar och dvd spelare i ide , men det kan ha varit tillfälligheter i mitt fall ,men ett tips kör sata hela vägen ,, det finns 6st kontakter för detta ..på moder kortet en av dessa är extern , så om du vill kan man bara koppla på vad man vill där ,, ljudkortet kanon , ! även om jag själv kommer använda ett annat ljudkort Xonar asus d2 vilket givet vis ger en dimension till, så mer komplett än detta kan det inte bli ,, tack, Bara att lyfta på hatten ,, Gigabyte ,,om du skall spela upp dvd filmer , så provade jag bara med k-lite media codec pack ,,gratis program , på nätet,, kanon bild , bästa dvd spelare jag haft ,, helt grymt ,! har ej testat blueray ännu.. jag la en 9 men säger som understående , bedömmare ,, kanske skulle det ha en tia ,, men jag vill testa allt först...
The sun of a "bitch" is glowing red...
HP va ska man säga ännu ett låg märke , då drivrutinerna till ljudkortet strular i spdif , dåligiga specifikationer vad det är för hårdvara egentligen i datorn HDMI version ???? .. mycket krångel för mycket pengar sen limited version ,, rena bluffen dom släpper denna model i vilken version som helst snart ,, !! tack och adjö
För de pengarna helt grym, men subben på bilden är glossy varianten för 2990 plus frakt så det blir 3200 ca , men vilket ljud ,, har den i ett rum på 40 m2 med över 2,5 meter i takhöjd,, så det blir över 100 kubik det för 3200 sek det sitter samma slutsteg i som 12 tummaren men den drar mer luft vilket egentigen innbär att du får en större låda med mindre drag i bara att räkna där me ,,