älskar detta chassit har redan en NSK 1300 som jag redan är nöjd med.
Så bra som det kan bli? Gigabit, strömsnål, snygg.
Rätt impad på basen, men den är helt värdelös om man ska lyssna på musik brummar på som i en hemmabio ;P väldigt klara satteliter inget brus lr så. basen gör inte hellre ngra spännings missljud lr så. +Snygg design +Go hemmabio känsla +THX Certiferad -Basen brummar vid musik -Få inputs
Fin dosa, gör sitt jobb, känns något plastig då den gör ljud av sig när man trycker på knapparna! +Snygg design (matchar Z-5500) +Funkar till allla mina saker +Extremt smidig att ha -Något Plastig -"Activities" känns klumpigt
Riktigt bra multimedia spelare, skulle varit nästintill värdelös utan chip och xbmc!
schysst spel konsol, dock saknar vissa typer av spel
Välldigt klar bild, utmärkt att spela 360 på! använder min som datorskärm lite usla upplösningar i vissa pc spel men funkar utmärkt att kolla på filmer o anime!