
Sämsta skiten jag varit med om! Fick en orderbekräftelse på mail. Inget om leveranstid eller liknande. Har väntat i över en vecka, nu kom det. Dina varor är påväg, jaha, vart? När ? Nej inget ställe jag köper ifrån igen. Får ”hoppas” att de dyker upp!