Över 130 butiker i Norden
Delbetalning med Klarna
Fri frakt över 500 kr

http://www.teknikmagasinet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 27 år sedan
(data från 2017-05-25)
Detaljerad information Teknikmagasinet har fått betyget (7.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning
    Gick ju snabbt att beställa, återkommer när vara har kommit hem :)
    Allt gick perfekt...så snabbt levererat..kan inte bli bättre
    18 timmar ifrån beställning till att varan var hemma.😊
  • Utmärkt
    Beställning
    Enkelt
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem, allt var bra.
  • Ganska dålig
    Det blev inga lurar.

    Beställde ett par hörlurar av sorten Koss Porta Pro Speak Easy, utgående modell från Koss men som TM ändå hade i lager. Antal i lager stod inte på hemsidan, bara grön bra status.

    En timme senare får jag veta att det enda (1) exemplaret de hade i lager var transportskadat och omedelbart kasserat.

    Eftersom jag brukar köpa fyndvaror frågade jag hur pass skadad varan var, och fick veta att den var väldigt skadad. Jag försökte föra konversationen vidare och nämnde att Koss brukar ha reservdelar och livstids garanti samt frågade om man kunde reparera lurarna via Koss.

    Men då var det stopp, det enda svar jag fick var "Tyvärr är lurarna redan kasserade och kommer inte kunna levereras till dig."

    Och nu ligger den texten här på Prisjakt. För nu är jag en missnöjd kund som inte fick det jag beställde.
    21 dagar sedan
  • Hej dotpointer,

    Tråkigt att höra om din upplevelse, och att omständigheter gjorde att du inte kunde köpa lurarna. Som jag förstår det i det här fallet så har det enda exemplar som fanns kvar i saldo (därav den gröna statusen) inte varit i skick att skickas ut till dig som kund och kasserats vid upptäckt av detta, vilket är en rutin vi följer som standard.
    Vi har full förståelse för hur tråkigt detta kan upplevas från ett kundperspektiv, men rutinen är alltså att inga skadade eller obrukbara prylar ska säljas av oss, detta så att vi kan säkerställa hög kvalitet och att våra kunder alltid får nya och fräscha produkter i hand när de handlar av oss.

    Hoppas att vi får möjlighet att vinna ditt förtroende igen i framtiden, och tack för dina synpunkter - det hjälper oss att ständigt se över våra rutiner och bli bättre.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hittills är det bra, men jag har inte fått någon vara ännu...

    Nu har jag fått varan och allt har fungerat utmärkt!
  • Hej,

    Kul att höra om er positiva erfarenhet och att ni är nöjda med prylen! Uppstår några problem eller frågor är det bara att höra av er till oss så löser vi problemet. :)

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Vänligen,
    Fredrik

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Ni hade produkten jag sökte och det tog verkligt lång tid innan ni fick fram den och jag hade köpt de annanstans om jag fått den tidigare
  • Hej,

    Tråkigt att vår leverans till er tog lite längre än normalt! Ibland blir det strul med postgången, något vi tyvärr inte kan styra över då den sköts av Postnord, men vi hoppas att ni är nöjda med prylen och att nästa leverans från oss når er fortare. Ha det bra!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Mycket nöjd. Extremt snabb leverans och bra info om ev retur. Fick även med en påse godis. Tack!
    1 mån sedan
  • Hej "Niklas1332",

    Tack för det fina omdömet. Hoppas du blir nöjd med dina prylar och att godiset smakade! :)

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning
    Great jobb
  • Usel
    Blev grymt besviken när jag öppnade paketet från Teknikmagasinet och såg att ni skickat en använd/öppnad hårddisk. Om jag vill köpa beg, så handlar jag på Blocket eller Tradera, inte Teknikmagasinet och till fullt pris. Tyvärr är detta inte första gången detta inträffar. Sen kan man ju dra sina egna slutsatser om detta är systematiskt eller ej. Hur som haver är det nog dags för TM att sätta upp lite granskningsrutiner kring paketering och utskick.

    Q. Är varan öppnad, skadad, retur eller använd?
    A: Sälj inte varan som ny, utan lägg den i fyndlådan, eller sälj den som beg. Då vi annars riskerar att få missnöjda kunder.

    Ska bli mycket intressant och se hur TM hanterar detta när jag kommer in i butiken idag. Utgången och ert bemötande kommer att avgöra om jag kommer att fortsätta och handla hos er i framtiden eller inte.

    /HP
    1 mån sedan
  • Hej Hönspappan,

    Vi beklagar att du fått en pryl från oss som verkar använd. Detta ska självklart inte hända och är inte förenligt med det handlesmannaskap som Teknikmagasinet står för. Vi har inga systematiska problem i detta avseende, men när enstaka incidenter som denna uppstår vill vi så klart hjälpa våra kunder att lösa problemet. Hör gärna av dig till vår kundservice på kundservice@teknikmagasinet.com eller till mig personligen på fredrik@teknikmagasinet.com om det uppstår några problem i bytet eller returen av prylen, så ser vi till att lösa det. Hoppas allt gått rätt till och att vi får möjlighet att vinna ditt förtroende åter i framtiden!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Mycket enkel
  • Och dessa ord gjorde oss mycket glada! Vi hoppas du blir nöjd med dina prylar, och skulle det uppstå minsta problem med dem så finns vi här för dig. Tack, och välkommen åter!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt snabbt leverans
  • Finare ord kan man nog inte få! Vi tackar och hoppas att vi får dig som kund återigen! :)

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Man har prissatt Huawei Honor 8 (svart och vit) lägst på Prisjakt, 2699:-. Problemet är bara att den är slut i webblager, säljs enbart på nätet och kommer inte in i lager mer. Man uppmanas ändå kolla lagersaldo i sin "favoritbutik" (de kanske inte menar någon av Teknikmagasinets butiker), trots att den bara säljs via hemsidan. Den blå har de av någon anledning på hyllorna - och som av ett rent under kostar den 4190:- istället. Bra, rak och ärlig marknadsföring... eller så inte.
    1 mån sedan
  • Hej Deacon,

    Anledningen till att vissa modeller av t.ex. mobiltelefoner just nu är slut eller har olika priser beror på att vi under gårdagen och idag kör igång en större rea där många prylar har fått sina priser kraftigt sänkta - något som också gör att de kan ta slut i lager väldigt snabbt. Så är alltså fallet med Huawei Honor 8, som då är en webbprodukt som tyvärr nu sålt slut i våra lager. Vi förstår att det kan verka förvirrande när olika modeller av telefoner har olika priser, men så är alltså den bakomliggande orsaken. Vi hoppas att du hittar någon modell som passar dig, och att du får en fortsatt trevlig vecka!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Personalen hos er vid Begrvik sköter sig bra. Inga problem!!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    okej allt fungerade bra!
  • Perfekt
    Snabb leverans, inget att klaga på.
    3 mån sedan
  • Utmärkt
    Gott om butiker runt om i landet. Enkelt att kolla lagret på hemsidan före köp. Man är välsorterade i många udda produktkategorier. Trevlig personal.
    3 mån sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    vara jag nu beställt online skulle enligt saldot finnas i butiken i birsta (sundsvall) men det gjorde den ej då tycker jag att ni borde skicka vara fraktfritt i stället
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Motsvarade inte exakt det som visades på bilden, men fungerar ok ändå.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    helt 100%
  • Perfekt
    Jag gillar Teknikmagasinet, de har kunnig personal som är mycket villiga att hjälpa till. Det handlar inte bara om att kränga prylar utan de hjälper dig verkligen till det du vill ha.
    4 mån sedan
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Produktet var opplyst å være på lager. 3 dager etter fikk beskjed om at de var utsolgt.
  • Hej,

    Vårt saldo uppdateras ständigt och är nästan alltid korrekt från start, men ibland kan det uppstå lite glapp i systemet då en vara inventeras eller visar sig ha ett felaktigt saldo på huvudlagret. Vi jobbar ständigt på att bli bättre i den här aspekten, och vi beklagar att ni fick hamna i kläm den här gången. Hoppas veckan fortsätter i bättre regi, och trevlig helg!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Mycket bra
    Bra butik men tog lite lång tid att få hem det jag beställde
    4 mån sedan
  • Utmärkt
    Inte alltid de billigaste men alltid helt fantastisk service. Köpt hörlurar där flera gånger i olika butiker och varje gång är de någon som verkligen tagit sig tid och plockat fram så jag får prova, känna och klämma :) detta utan att vara för påstridiga. Och att lämna tillbaka har aldrig varit något problem.
    4 mån sedan
  • Hej Mackmaan,

    Kul att du tycker det! Vi ger alltid kunden möjlighet att känna, klämma och testa så långt det är möjligt - det leder till ett säkrare köp för kunden och allmänt att alla blir nöjdare och gladare. :)

    Ha en fortsatt fantastisk vecka, och allt gott!
    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Beställning
    Varan beställd 2016-12-20 innan klockan 15, framgick på hemsidan "Beställ senast 2016-12-20 innan klockan 15 och få varan levererad innan Jul". På orderbekräftelse "Tack för din beställning! Beräknad leveranstid Total beräknad leveranstid 1-3 dagar.". Idag är det den 10/1-17 och fortfarande lyser min beställning med sin frånvaro. Det är lätt att beställa men att få det man beställt är inte lika lätt.
  • Hej,

    Vi beklagar naturligtvis att det blev struligt med leveransen av er vara i juletiden som var. Vi anger alltid ett sista leveransdatum i samförstånd med vårt huvudlager som i princip alltid gör att leveransen hinner färdigt innan jul. Tyvärr kan det ändå uppstå problem på vägen, och under jul är det som bekant ett rekordstort antal leveranser som skall iväg.

    Även dessa enskilda fall är definitivt något vi ska bli bättre på, och vi beklagar att ni fick erfara en service och leverans som inte är förenlig med vår standard. Hoppas att prylen kommit fram till slut i gott skick, och att vi får möjlighet att vinna ert förtroende igen i framtiden!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Ganska dålig
    Varan levererades i icke fungerande skick. Mobiltelefonen som jag köpte gick inte att starta. Vid personligt besök till teknikmagasinet vägrade personal att byta varan trots att varan var i helt nyskick och inom 14 dagers garantitid. Jag har blivit erbjuden att lämna varan för reparation med väntetid uppskattningsvis på 3-4 veckor!" Det krävdes ett lång "kund rättighets"-samtal med personal i butiken, samtal med chefen och ytterligare ett personlig besök till varan har blivit utbytt till ett nytt/fungerande. Sånt mottagande av kund kan knappt accepteras, Teknikmagasinet står helt enkelt inte för det de lovar i sina garantier enligt distansköp via nätet
    5 mån sedan
  • Hej "tafendik",

    Det finns inte mycket ledsammare både för oss och för dig när det blir fel redan från början. Jag beklagar verkligen att din nyköpta mobiltelefon inte fungerade och att du stötte på patrull när du ville reklamera den. Vad jag förstått är ärendet åtminstone löst nu och jag hoppas att din telefon fungerar felfritt från och med nu.

    Tack för att du hörde av dig!

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt nöjd! :D
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Kanon
  • Mycket bra
    Beställning
    Allt OK
  • Usel
    Min fru köpte en digital fotoram tänkt som 75-årspresent. När vi tittade närmare såg vi tydligt att kartongen varit öppnad. Innehållet var slarvigt nedpackat och plastskyddet var borttaget från skärmen som var full av fingeravtryck. Det var uppenbart en begagnad produkt såld som ny, inte så kul att ge bort som present. Om den var visad för en kund eller stått i ett skyltfönster i ett år var omöjligt för oss att veta.

    Då tog hon sig till affären igen och de erkände att det var en demoprodukt. Hon fick pengarna tillbaka men ingen ursäkt, tvärtom en ganska otrevlig behandling.

    Det är helt okej att märka något som demoprodukt och sälja den med rabatt men att hoppas att kunden inte märker något och sälja till fullpris är rena bluffen. Det blir inga fler köp där, vi kommer inte att lita på Teknikmagasinet i fortsättningen.
    7 mån sedan
  • Hej Stefan,

    För det första vill jag be om ursäkt för det bemötande ni fått, såväl i kontakt med butiken som själva hanteringen av produkten. Även om utförsäljning av demoprodukter och utgående prylar kan ske i våra butiker skall detta alltid vara tydligt kommunicerat vid köp, vilket det uppenbarligen inte varit i det här fallet.
    Utöver det går mottagandet ni fått strikt emot den service vi ska leverera, och det handelsmannaskap som alla ska kunna förvänta sig av Teknikmagasinet.

    Hoppas vi kan få möjlighet att återvinna ert förtroende i framtiden, och skulle några frågetecken uppstå, nu eller framöver, tveka inte att kontakta mig via fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Jag köpte ett par hörlurar som rekommenderades till mig i butiken, kom hem och testade dem och de visade sig inte fungera till min telefonmodell. Gick tillbaka till butik dagen efter och fick (ganska otrevligt) förklarat att de inte gör retur på hörlurar. Hon ville inte heller lämna in dem på lagning "för om det inte är något fel på dem så kommer det gå ut över mig, och sedan över dig".

    Efter lite bråk och några citat från konsumentköplagen fick jag returnera varan några dagar senare.

    Frågan är varför det ska vara så krångligt när man så uppenbart har rätt att lämna igen varan, och varför hon hotar mig med att det ska gå ut över mig i förlängningen?
    7 mån sedan
  • Hej Petterkon,

    Supertråkigt att höra om krånglet som uppstått kring hörlurarna. Självfallet omfattas garanti och returrätt/reklamation av alla produkter, så även hörlurar. Säljarens påstående är (som du påpekade) helt felaktigt och inte förenligt med vårt handelsmannaskap och den service vi ska leverera. Vi förstår din frustration till 100% och kan bara be om ursäkt för att det blivit så tokigt i det här fallet.

    Hoppas att din syn på oss inte tagit alltför stor skada, och att vi kan göra vårt bästa för att vinna ditt förtroende även i framtiden. Skulle några frågetecken uppstå i framtida köp eller det fall som skett så tveka inte att kontakta mig direkt på fredrik@teknikmagasinet.com, så löser vi det. Ha en bra start på veckan!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Jag köpte ett par bluetoothhörlurar (JBL Reflect Mini BT, 990kr) den 28:e Juli som har strulat från dag 1. Bluetoothen hackar ibland när man har telefonen ner än 1,5 meter från lurarna. Speciellt när man sprungit en löprunda på 30-45 minuter och lägger telefonen 2 meter ifrån sig för att stretcha (utomhus).

    Butiken anser i nuläget att eftersom de inte kan återskapa detta problem i butiken så kan de heller inte byta ut lurarna.

    Detta problem finns väldokumenterat på Amazon där mpnga användare rapporterat just detta fel.

    Vad ska man som konsument göra? Bara acceptera att butiken inte vill byta ut en felaktig vara? Bara känna sig lurad. Jag har inte råd att köpa lurar för 1000 kr varannan månad...

    Jag kan säga att jag ska aldrig mer handla något hos Teknikmagasinet. Sämsta kundservice jag varit med om.

    >>> Tre timmar efter detta inlägg ringer butiken och säger att de inte hittar något fel på lurarna och undrar om jag vill att de skickar lurarna på service eller om jag vill ha tillbaks dem. Jag sa att det är upp till butiken att bestämma om det behövs. Krävs det för att hitta felet så får de väl göra det då. De säger att de ska göra det.

    Ytterligare en timme senare ringer de och säger att de byter ut lurarna mot nya.
    Sjukt mycket cirkus bara för att få det man har rätt till.
    8 mån sedan
  • Hej Krusty4president,

    Supertråkigt att det strulat för dig, och att du fått en inledande respons från oss i det här ärendet som inte är i linje med hur vi ska hantera service och reklamationer. Även om jag inte har insyn i just detta fall siktar vi alltid på att lösa våra kunders problem, och att behöva vänta så som du gjort är inte förenligt med vår policy. Hoppas ärendet flyter på bra och enligt konstens alla regler härifrån; skulle något krångla så tveka inte att kontakta mig på fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    / Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställt en vara jag har haft tidigare, mycket bra pris !
  • Detta omdöme är under utredning
    9 mån sedan
  • Bra
    Beställning Leverans
    Extrem långsam leverans drar ner slutbetyget.
  • Hej,

    Tack för er respons! Vi ber självfallet om ursäkt för att leveransen tog längre tid än väntat. Hoppas att ni ändå var nöjda med beställningen och produkterna i övrigt. Skulle några problem eller frågor kring er beställning uppstå så tveka inte att kontakta oss via kundservice@teknikmagasinet.com eller 08-445 10 20, så gör vi allt vi kan för att lösa problemet.

    Ha en fortsatt bra vecka och allt gott!
    Vänligen,
    / Fredrik

  • Ganska bra
    Helt okej i pris. Lite för tomt utbud på datorkomponenter.
    9 mån sedan
  • Perfekt
    Beställde en radiostyrd bil via mobilen, då blev jag störd av barnen och när jag skulle fortsätta hittade jag inte ordern. Så jag började om. Sen när jag tittade i mailen såg jag att det låg två orderberkräftelser. Eftersom detta var på söndag eftermiddag mailade jag direkt och avbeställde den ena. Kollade även upp supporten för jag tänkte att det är bäst att ringa med så jag slipper skicka tillbaka den ena. Supporten öppnade kl 10 på måndagen. När jag kollade mailen på måndag morgon hade teknikmagasinet redan mailar tillbaka och cancelerat ordern och den andra bilen var redan på väg. Kan bara varmt rekommendera teknikmagasinet pga den smidiga servicen när det egentligen var jag som hade strulat.
    10 mån sedan
  • Hej Joww,

    Fantastiskt roligt att höra om hur smidigt det löste sig, och att du uppskattar vår service! Vi gör alltid vårt bästa för att lösa problem som kan uppstå, och hoppas att vi kan hjälpa dig med dina prylar även i framtiden. :)

    Allt gott, och skulle några problem uppstå i framtiden så hör av er, så löser vi biffen!
    Vänligen,
    / Fredrik

  • Ganska dålig
    Köpte en Microsoft Designer Bluetooth Desktop i Skärholmen. När jag kom hem upptäcte jag att varan var öppnad, och batterier saknades. Själva tangentbordet verkade vara lätt använt, och hade smuts på sig, och när man betalar fullt pris väntar man sig bättre än begagnade varor med ofullständiga tillbehör.
    10 mån sedan
  • Hej TheManko,

    Supertråkigt att höra om detta fall, och vi ber naturligtvis om ursäkt. Att få begagnade produkter när man köper nytt är oacceptabelt och inte förenligt med vårt handelsmannaskap.

    Eftersom det är svårt för mig att se skicket på varan härifrån skulle jag råda dig att ta med produkt, förpackning och kvitto till någon av våra butiker, alternativt kontakta vår kundtjänst på kundservice@teknikmagasinet.com eller via telefon 08-445 10 20, så att vi kan ta en extra titt på fallet och lösa problemet. Uppstår några problem eller krusiduller på vägen kontakta mig direkt på fredrik@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Sämsta butik! Man köper tangentbord och mus och sedan märker man att tangentbordet är repad på nedre vänstra hörnet. Och "W" gråa tangenten låter något konstigt, M65 Pro RGB scroll hjulet låter konstigt när man ska scrolla uppåt. Har skickat mejl till er och även varit hos er på butiken, visade er allt och ni svarade "Vi byter inte ut tangentbordet" Då sa ni att jag använt den i 1 månad???

    Och då kan det uppstå att den blir repad? Vafan e detta för skit? Den vart så när jag fick den.... Musen skulle ni kolla upp med Servicen om... Ni kollade upp en annan mus där hos er den lät inte samma sak och då skulle ni fråga er service om det är inom "garanti" Ni är det sämsta jag varit med om!

    Komplett byter ut till ny produkt om det uppstår något fel direkt...
    11 mån sedan
  • Hej "JustGamer",

    Jag får verkligen beklaga att du haft problem med tangentbordet och musen du köpt hos oss. Det är inte möjligt för mig att säga något om problem utan att ha sett dem själv. Hade du redan kontakt vår kundtjänst? Hör gärna av dig hur som helst så ska vi ta en extra titt på saken. Kom ihåg att bifoga felbeskrivning, kvittonummer och liknande som kan underlätta.

    Vänligen,
    Nils

  • Ganska bra
    Jag har hört många klagomål angående Teknikmagasinet, både när det gäller priserna och när det gäller garanti, osv. Själv tycker jag att de gör ett bra jobb att leverera bra service och humor till sina konsumenter, men det finns visst något som Teknikmagasinet måste jobba på, och här är några av de:

    För det första: Teknikmagasinet vill tjäna pengar. Nästan alla av deras produkter har mycket högre priser jämfört med andra köpställen, som till exempel Elgiganten. Och med detta blir det många konsumenter som istället går och köper deras produkter i en annan butik. Så fort en produkt säljer bra så höjer de priset bara för att tjäna på sina kunder, vilket bara äcklar mig när jag tänker på det.

    De har också högre pris på vissa produkter i nätbutiken än i fysisk butik, vilket kan vara irriterande. Fattar inte varför det är så.

    För det andra så vill jag säga att jag och många andra som jag vet är mycket fundersam och frustrerad över deras lagerstatus. Har varit flera gånger förut i en närliggande butik och letat efter en produkt som de har påstått att de har i lager. När jag väl gick dit och skulle köpa den så sa de att de inte hade den i lager. Helt sjukt. Det är en stor besvikelse med att inte ens veta vilka produkter man har i lager och vilka man saknar i lager. Så mitt förslag till er konsumenter är att först ringa till den butik som ni ska handla i för att säkerhetsställa eran produkts tillgänglighet.

    Hoppas att Teknikmagasinet inte har glömt vad deras måtto är, att det är kunden som är anledningen till varför de har sina jobb, och att de inte istället väljer att sätta pengar framför sina kunder. Dessa var anledningarna varför Teknikmagasinet får 6/10 av mig som kund.
    11 mån sedan
  • Halloj "Tech_Hunter",

    Tack för din konstruktiva feedback. Du har många bra poänger och vi håller helt med i mycket av det du säger. Jag har skickat det vidare till berörda kollegor som får titta närmare och se vad vi kan förbättra.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils

  • Usel
    Världens sämsta butik? Var och köpte en GoPro i Uppsala City butiken. När jag skulle använda den så visade det sig att batteriet var trasigt och att den inte går att använda. Gick tillbaka till butiken som vägrade ersätta den och istället ville skicka den på reparation som kan ta upp till 4! veckor. PINSAMT dåligt att de vägrar byta en trasig produkt från fabrik så att jag som konsument ska behöva vänta upp till 4 veckor på att få vad jag betalat för. Avråder alla från att handla från denna skitbutik.
    11 mån sedan
  • Hej "bralls",

    Tyvärr är det vissa produkter som inte kan bytas direkt över disk utan måste skickas in på reparation. Det är leverantören som ställer de kraven på oss, men vi försöker självklart minimera hur det påverkar dig som kund. Förhoppningsvis är reparationen klar mycket tidigare än fyra veckor så du kan börja filma med din riktigt grymma kamera.

    Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har fler frågor. Du når dem på kundservice@teknikmagasinet.com eller telefon 08-445 10 20.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Mycket bra support från personalen i butik.
    11 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Meget fin service helt igennem
  • Utmärkt
    Här finns allt för alla tekniknördar, önskade dock snabbare leverans.
    12 mån sedan
  • 2016-05-26 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Mycket bra service
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Bra service i era butiker.
    1 år sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Den skulle ha varit en tiopoängare om aktivitetsarmbandet varit kompatibel till Iphone 4 som den gör reklam för. Dock ska ingen skugga falla på TeknikMagasinet utan Garmin
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jätte bra och snabb leverans !
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Det var väldigt smidigt att handla hos Teknikmagasinet.
    Snabb leverans.
  • Usel
    Att ta dyrare pris i fysisk butik än på nätet är så 2004. Jag förstår varför, men det är fortfarande frustrerande och något som t.ex. webhallen och andra butiker, som finns på nätet och som även fysiska butker, inte gör. Dåligt.

    Tänkte köpa FitBit Charge HR för 1390:-, men får då reda på att den kostar 1490:- i fysiska butiken. Den är alltså 7% dyrare att handla i butik.
    1 år sedan
  • Hej "bugiam",

    Tack för din feedback! Den skickats vidare till mina kollegor. Hoppas du var nöjd i övrigt och kontakta oss gärna igen om vi kan hjälpa dig med någonting annat.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fick min beställning levererad till postombudet 2016-02-22, så allt fungerade perfekt.