Över 130 butiker i Norden
Delbetalning med Klarna
Fri frakt över 500 kr

http://www.teknikmagasinet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 29 år sedan
(data från 2018-07-15)
Detaljerad information Teknikmagasinet har fått betyget (8.35)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    1 dag sedan
    Teknikmagasinet står listade som att sälja den billigaste Philips Hue motion sensorn.
    De har inte den i nån butik i Malmö så man får beställa online, men lustigt nog går det bara att beställa 1 så man måste beställa nåt annat också för att få det fraktfritt annars blir den såklart dyrare, lurendrejeri.
  • Mycket bra
    1 dag sedan
    Beställning
    I do not know yet how I will receive the ordered items
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag får mail på direkten
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Beställning
    För att ni ska kunna vetta vad kunderna tycker
  • Utmärkt
    12 dagar sedan
    Beställning
    Klart - Lett - Oproblematiskt
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Hittade snabbt det jag letade efter och det var lätt att slutföra köpet.
  • Usel
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    Hej!
    Jag vill lämna dem tillbaka.
    Jag köpte dem som present till mina brorsbarn och jag har varit med när dem öppnade o sen provade dem. En av de har bara en motor som funkar och den andra urfuktion. Den andra funkar men den avbryter ibland själv en sekund sen förätter.
    Jag vill gärna lämna dem tillbaka o få mina pengar.
  • Hej,

    Tack för att du hörde av dig. Jag beklagar att ni haft problem med produkterna ni köpt. Kontakta vår kundtjänst på kundservice@teknikmagasinet.com eller 08-445 10 20 så hjälper vi dig.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, smidigt
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Hej!
    Jag är nöjd, tack.
    Men jag har gjort ett fel när jag använder att hämta varor i bostbaket.
    Jag vill gärna att hämta varorna i butiken,tack.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    100 kr lägre pris än annat företag på samma vara.
  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Skulle köpa en produkt som dom efter två dygn meddelade att dom hade saldofel på så dom hade inga i lager. Försökte köpa en liknande dyrare produkt till ett av mig rabatterat pris med dom ville bara ge mig 7% i rabatt vilket iaf jag tycker är riktigt dåligt med tanke på deras egna fel från början. Fick en missnöjd son pga detta.
  • Acceptabel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Har ej fått varan ännu.
  • Hej!

    Kontakta vår orderavdelning på order@teknikmagasinet.com så ska vi hjälpa dig.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris enkelt att köpa
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    stor valfrihet och smidigt
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Laddaren var ojämn i uttaget vilket gjorde att laddningsporten förstördes på en gång. Ingen garanti då dom ansåg att det var oaktsamhet..
  • Hej,

    Jag är ledsen för att du stött på problem med din produkt. Vi vill gärna få möjligheten att titta lite närmare på detta. Kontakta vår kundtjänst på kundservice@teknikmagasinet.com så börjar vi där.

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det gick snabbt och bra och även en bra kvalitetsvara som man också får, mycket bra saker för liten penning.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Enkelt, mycket enkelt
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra säljaren
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra webbsida mycket enkelt att beställa mina varor. Ni har bra och roliga produkter.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Personalen vänlig och hjälpsam. Ingen stress utan man kan fråga kanske "fåniga" frågor och man blir ändå korrekt bemött. Heder åt "min" personal på Väla, Helsingborg.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt. Bra med Faktura.
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Blev väldigt besviken när jag öppnade paketet, och hittar en helt annan vara och följesedel med ett helt annat ordernummer!
  • Hej!

    Ja, det kan inte beskrivas som någonting annat än ett misslyckande från vår sida. Jag ber verkligen om ursäkt om missödet. Förhoppningsvis kan vi lösa det illa kvickt åt dig.

    Tack för din feedback!

    Vänligen,
    Nils

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det var mycket bra service i kundservicen.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    bra snabb leverans
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Väl fungerande logistikkedja där allt fungerat 100% Dessutom finns Klarna faktura som betalalternativ vilket är ett krav för att jag överhuvudtaget väljer att handla på nätet.
  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Beställning
    Hade gärna kunnat få uppgiften om antalet artikeln i relevanta affären direkt på internet.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde en drönare på onsdagkvällen & den kom på fredagen med 4 trasiga motorer, vilket inte är
    butikens fel. Så jag lämnade in den & fick en ny direkt, bra garanti, snabb frakt & enkelt.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, hållbar fraktavgift, okomplicerad betalning och bred sortiment av varor.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Allt är bara bar
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Lätt att beställa funkade direkt
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det verkar bra.Fantastiskt bra att ni kunde fixa ett batteri till min uråldriga mobil.Jag har försökt hos flera mobilförsäljare,men alltid bemötts med ett hånleende.Heders åt er på TEKNIKMAGASINET:
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning
    Enkelt och snabbt
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    TM bra o riskfritt att handla med, öppet köp
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning
    Super enkelt:)
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    Terrible product. It's such fragile/weak/cheap plastic. Broke within minutes of handling. Nice details and all but my goodness, what a rip-off. Thought it would be a bit sturdier.
  • Hi,

    Thank you for your feedback! I'm very sorry to hear you've encountered problems with your purchase. Could you please contact our customer service department so that we can look into the details? You can reach them at info@teknikmagasinet.com

    Best regards,
    Nils

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    lätt att handla
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra sortiment men tror att priset är väl högt.
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Sökfunktionen är bra, man hittar snabbt det man söker.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att hitta, beställa och betala
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Köpte hörlurar (iEar Z-120) på Teknikmagasinet i Västra Frölunda. Första gången jag använde dem upptäckte jag att ena öronsnäckan knastar när man rör sig eller sätter in/tar ut den. Teknikmagasinet vill inte byta dem eftersom de påstår att de inte kan höra något fel och att det kan vara fel på min telefon (som fungerar utmärkt med andra hörlurar).
  • Hej "cL0Gz",

    Vad tråkigt att du stött på problem med dina nya hörlurar. Det stämmer av att vi alltid vill testa och bekräfta fel på produkter som inte fungerar som de ska. Kontakta vår serviceavdelning med en beskrivning av felet, artikelnummer och när varan är köpt så tar vi gärna en extra titt på det. Du når dem enklast på service@teknikmagasinet.com.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt,enkelt,billigt
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra hantering vid beställning och betalning.
    Saknas ofta produkter i butik, speciellt butiken i Växjö.
    Finns ofta i andra butiker (Teknikmagasinet)
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Smidigt och generöst med fri frakt
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Det här gäller endast leverans ,en order ,mindre saker , fått den uppdelad i 5 paket (stora paket ,ex en lampa stort paket liten lampa , så en ny sak att hämta ut varje dag , sjukt drygt , varför inte skicka allt i samma order ? eller är det nåt sjukt skämt ?:P
  • Hej "bananer1",

    Ja, det låter ju lite galet det där. Ibland så dellevererar vi beställningar från olika lager för att snabbare få iväg beställningen, vilket gör att man kan få fler än en försändelse (så klart till ingen extra kostnad). Ditt fall låter som ett riktigt extremfall och jag beklagar att du behövt gå till till ombud så många gånger. Hoppas du ändå blir nöjd med det du har köpt!

    Hör gärna av dig till vår kundtjänst på info@teknikmagasinet.com eller 08-445 10 20 om vi kan hjälpa till med något.

    Allt gott,
    Nils

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Snabbt och enkelt
  • Acceptabel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Köpte ett par bluetooth-högtalare för ca 1500 kr som jag var väldigt nöjd med. Dom var rebrandade och såldes på annan plats under annat namn för betydligt mer, så det var en bra affär. Fick efter ett tag lite problem med diskanten på den ena högtalaren, men hade tur då det hände inom garantitiden. Lämnade in högtalaren för reparation, vilket gick smidigt. Mindre smidigt gick det dock när jag efter några veckor det blev meddelad av butiken att man hade lyckats kasta min högtalare. Antagligen hade man gjort bedömningen att det var billigare att bara ge mig en ny än att försöka laga den, men man hade inte bemödat sig att kolla upp att den utgått ur sortimentet, dvs det fanns ingen högtalare att ersätta den med. Istället skulle jag nu få pengarna tillbaka, vilket jag så klart inte var intresserad av, jag vill ju ha en fungerande högtalare. Något alternativ, som att tex täcka mellanskillnaden för ett par likvärdiga högtalare, var inte aktuellt, det vara bara att tacka för besväret och ta pengarna tillbaka som om det var det mest naturliga i världen. I slutändan har det kostat mig ett par arbetsdagar och strax över 1000 kr, dels för att deala med Teknikmagasinet, dels för att hitta nya högtalare. Tack för den liksom.

    Har själv stått i butik, ca 10 år, och sålt elektronik och både jag och mina kollegor har naturligtvis också lyckats ställa till det för en och annan kund, det är oundvikligt i längden. Dock kan jag lugnt lova att vi också alltid löst det till kundens fördel. Det finns inte en chans att vi skulle kasta något en kund lämnat och sen inte sett till att ordna det på ett snyggt sätt. Hur man sköter sånt här säger allt om vilken typ av företag man är intresserad av att vara, och det man sagt just nu är "vi skiter i hur vi framstår och vi skiter i kunden, hos oss är det bäst om du bara köper billigt skräp, saker av värde kan du handla hos någon annan".
  • Hej Fredrik,

    Jag kan inte svara för exakt vad som gått fel i hanteringen, men det låter onekligen som att vi inte riktigt lyckats med ditt ärende. Det ligger självklart inte i vårt intresse att du ska lämna oss med upplevelsen av att vi inte vill ta hand om våra kunder när de får problem. Vi skulle uppskatta om du ville höra av dig till vår serviceavdelning så vi kan få lite fler detaljer och undersöka saken närmare. Du når dem på 08-522 335 55 eller service@teknikmagasinet.com.

    Vänligen,
    Nils

  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    väldigt nöjd med er sida. lätt att förstå. avvaktar betyg till vi sett om postnord sköter sitt.
  • Hej,

    Jag ser att du givit 1/10 på din beställning. Kontakta gärna oss på info@teknikmagasinet.com så kan vi undersöka vad som gått fel och lära oss hur vi kan bli bättre.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt o snabbt!!
  • Acceptabel
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Nätköpet funkar bra, men butiken i Borlänge är inte servicevänlig, de kan inte ens bistå med hjälp hur man får hem produkter, inte per sms meddela när den kommit hem och ännu värre har inte en uppdaterad lagersida på nätet. Det håller inte, man går till Kjell & Co istället som har full koll på läget och ger konkreta besked med en artig och servicevänlig attityd. Tragiskt att en butik ska göra attityden negativ till teknikmagasinet.
  • Hej,

    Tack för din feedback! Det låter som att vi gör vissa saker rätt, medan vi inte når hela vägen med hela upplevelsen. Jag kommer skicka vidare det du har skrivit internt så vi kan jobba vidare med det.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Nils