Över 130 butiker i Norden
Delbetalning med Klarna
Fri frakt över 500 kr

http://www.teknikmagasinet.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 28 år sedan
(data från 2017-07-23)
Detaljerad information Teknikmagasinet har fått betyget (7.87)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning
    Bra service o snabbt svar om betalnings önskemål Toppen
  • Perfekt
    Beställning
    Varan kom tidigare än utlovat
  • Perfekt
    Toppen bra pris snabb leverans, rekommenderas varmt .
    4 dagar sedan
  • Usel
    They made good price for Harman Kardon Go+Play Wireless. Just in 1 minute since notification I checked the item, there were NO such item at their store anymore. Neither online, neither physical shops. Why to adjust the price for product you are not going to deliver anymore?
    9 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Smidigt och ett konkurrenskraftigt pris. Jag är nöjd.
  • Perfekt
    Beställning
    Bra pris, fri och snabb frakt på min vara!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    rimlig fraktavgift och leveransalternativ,väldigt bra betalningsmetod
  • Bra
    Beställning Leverans
    Dyr frakt förhållande till postens porto
    Fick inte varan i tid
  • Utmärkt
    Beställning
    Det finns allt jag behöver.
  • Acceptabel
    Beställning
    Det är första gång som jag gör inköp
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Lätt och tryggt
  • Dålig
    Teknikmagasinet är en mysig butik med många irritationsmoment. Lagerstatusar stämmer sällan och man blir ofta runtskickad till olika butiker för att produkten ska finnas i lager där, men när man sedan kommer fram är det ofta en snobbig kassörska som står och meddelar att "produkten inte alls finns i lager". Detta TROTS att man vart i kontakt med butiken och de lovat att lägga undan den. Jag har bränt säkert 2-3 tusenlappar bara på att åka mellan olika butiker för att få detta beskedet gång på gång. Självklart vägrar de ge mig en kompensation för detta, de bara tittar trött på mig och föreslår att jag ska köpa en sämre, dyrare produkt istället. Om du vill spara pengar bör du undvika Teknikmagasinet så långt som möjligt....
    1 mån sedan ( Uppdaterat: 23 dagar sedan )
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt att beställa.
  • Perfekt
    Beställning
    Ett mycket bra och informativt bemötande. Bra kundservice
  • Utmärkt
    Bra info för ev. förändringar på leveranstiden. Välpackad försändelse.
    Allt löpte OK.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    KINGELING
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Bra priser,utmärkt betalningsmetod.
  • Utmärkt
    Beställning
    enkelt köp
  • Acceptabel
    Beställning
    Det hade vart bättre om frakten va gratis om man hämtar i närmaste butik.
  • Perfekt
    Beställning
    Just easy
  • Bra
    Beställning Leverans
    Om "köp fraktfritt" gränsen hade varit lägre hade det blivit fullpott!
  • Usel
    Beställning
    Man bekräftar en leveranstid vid beställning, som efter orderbekräftelse flyttas fram på obestämd tid, ynkligt och dåligt.
    Jag har sagt upp min prenumeration på nyhetsbrevet och kommer att leta upp en annan, mer tillförlitlig leverantör för bråttomleveranser
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Beställningen fungerade bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    bra pris
  • Usel
    Riktigt dåligt... Köpte ett par Sony Ericsson MH1C och fick ett par Sony MH1 i förpackningen, som ej är kompatibla med min telefon. Förpackningen var dessutom i riktigt dåligt skick, vilket jag inte fick någon rabatt för. Hur som helst, när jag kom hem och upptäckte att jag fått fel hörlurar vände jag mig till Teknikmagasinet i Jakobsberg, den lokala butiken som ligger närmast där jag bor. Butiksbiträdet ber mig att återkomma en annan dag och lovar att han ska lösa problemet tills dess, de hade nämligen inga av hörlurarna i lager. När jag väl återkommer en annan dag bemöts jag i stället av butikschefen, som otrevligt ber mig att gå till den Teknikmagasinet jag köpt hörlurarna från. Om inte alla Teknikmagasinets butiker gemensamt representerar samma varumärke, varför delar de då samma namn? Räknas det ens som en butikskedja om garantiärenden och kundservice avvisas på detta sätt, trots uppvisande av kvitto?
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    super bra
  • Mycket bra
    Beställning
    smidigt och bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket lätt att navigera sig på hemsidan.
  • Mycket bra
    Beställning
    Lätt att hitta rätt produkt.
  • Utmärkt
    Beställning
    Snabb betalning bra webb sida
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Rätt pris och leverans
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hej!
    Lätt och överskådligt!
  • Utmärkt
    Beställning
    lätt att handla
  • Utmärkt
    Beställning
    Enkelt
  • Hej,

    Kul att du blev nöjd med din köpupplevelse, och hoppas att du är nöjd med dina prylar! Om det uppstår något krångel eller om vi kan hjälpa till på minsta vis kan du kontakta oss via vår kontaktsida på webben: https://www.teknikmagasinet.se/start/kundservice. Ha en fortsatt trevlig vecka och sommar!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem, allt var bra.
  • Hej!

    Fantastiskt roligt att du blev nöjd med ditt köp! Finns det något vi kan hjälpa till med så tveka inte att kontakta oss via vår hemsida på https://www.teknikmagasinet.se. Ha en bra dag!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Ganska dålig
    Det blev inga lurar.

    Beställde ett par hörlurar av sorten Koss Porta Pro Speak Easy, utgående modell från Koss men som TM ändå hade i lager. Antal i lager stod inte på hemsidan, bara grön bra status.

    En timme senare får jag veta att det enda (1) exemplaret de hade i lager var transportskadat och omedelbart kasserat.

    Eftersom jag brukar köpa fyndvaror frågade jag hur pass skadad varan var, och fick veta att den var väldigt skadad. Jag försökte föra konversationen vidare och nämnde att Koss brukar ha reservdelar och livstids garanti samt frågade om man kunde reparera lurarna via Koss.

    Men då var det stopp, det enda svar jag fick var "Tyvärr är lurarna redan kasserade och kommer inte kunna levereras till dig."

    Och nu ligger den texten här på Prisjakt. För nu är jag en missnöjd kund som inte fick det jag beställde.
    2 mån sedan
  • Hej dotpointer,

    Tråkigt att höra om din upplevelse, och att omständigheter gjorde att du inte kunde köpa lurarna. Som jag förstår det i det här fallet så har det enda exemplar som fanns kvar i saldo (därav den gröna statusen) inte varit i skick att skickas ut till dig som kund och kasserats vid upptäckt av detta, vilket är en rutin vi följer som standard.
    Vi har full förståelse för hur tråkigt detta kan upplevas från ett kundperspektiv, men rutinen är alltså att inga skadade eller obrukbara prylar ska säljas av oss, detta så att vi kan säkerställa hög kvalitet och att våra kunder alltid får nya och fräscha produkter i hand när de handlar av oss.

    Hoppas att vi får möjlighet att vinna ditt förtroende igen i framtiden, och tack för dina synpunkter - det hjälper oss att ständigt se över våra rutiner och bli bättre.

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hittills är det bra, men jag har inte fått någon vara ännu...

    Nu har jag fått varan och allt har fungerat utmärkt!
  • Hej,

    Kul att höra om er positiva erfarenhet och att ni är nöjda med prylen! Uppstår några problem eller frågor är det bara att höra av er till oss så löser vi problemet. :)

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Vänligen,
    Fredrik

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Ni hade produkten jag sökte och det tog verkligt lång tid innan ni fick fram den och jag hade köpt de annanstans om jag fått den tidigare
  • Hej,

    Tråkigt att vår leverans till er tog lite längre än normalt! Ibland blir det strul med postgången, något vi tyvärr inte kan styra över då den sköts av Postnord, men vi hoppas att ni är nöjda med prylen och att nästa leverans från oss når er fortare. Ha det bra!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Mycket nöjd. Extremt snabb leverans och bra info om ev retur. Fick även med en påse godis. Tack!
    3 mån sedan
  • Hej "Niklas1332",

    Tack för det fina omdömet. Hoppas du blir nöjd med dina prylar och att godiset smakade! :)

    Vänligen,
    Nils

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Min dotter gillar dom vi ska anstället mer
  • Perfekt
    Beställning
    Great jobb
  • Usel
    Blev grymt besviken när jag öppnade paketet från Teknikmagasinet och såg att ni skickat en använd/öppnad hårddisk. Om jag vill köpa beg, så handlar jag på Blocket eller Tradera, inte Teknikmagasinet och till fullt pris. Tyvärr är detta inte första gången detta inträffar. Sen kan man ju dra sina egna slutsatser om detta är systematiskt eller ej. Hur som haver är det nog dags för TM att sätta upp lite granskningsrutiner kring paketering och utskick.

    Q. Är varan öppnad, skadad, retur eller använd?
    A: Sälj inte varan som ny, utan lägg den i fyndlådan, eller sälj den som beg. Då vi annars riskerar att få missnöjda kunder.

    Ska bli mycket intressant och se hur TM hanterar detta när jag kommer in i butiken idag. Utgången och ert bemötande kommer att avgöra om jag kommer att fortsätta och handla hos er i framtiden eller inte.

    /HP
    3 mån sedan
  • Hej Hönspappan,

    Vi beklagar att du fått en pryl från oss som verkar använd. Detta ska självklart inte hända och är inte förenligt med det handlesmannaskap som Teknikmagasinet står för. Vi har inga systematiska problem i detta avseende, men när enstaka incidenter som denna uppstår vill vi så klart hjälpa våra kunder att lösa problemet. Hör gärna av dig till vår kundservice på kundservice@teknikmagasinet.com eller till mig personligen på fredrik@teknikmagasinet.com om det uppstår några problem i bytet eller returen av prylen, så ser vi till att lösa det. Hoppas allt gått rätt till och att vi får möjlighet att vinna ditt förtroende åter i framtiden!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Mycket enkel
  • Och dessa ord gjorde oss mycket glada! Vi hoppas du blir nöjd med dina prylar, och skulle det uppstå minsta problem med dem så finns vi här för dig. Tack, och välkommen åter!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt snabbt leverans
  • Finare ord kan man nog inte få! Vi tackar och hoppas att vi får dig som kund återigen! :)

    Vänligen,
    Fredrik

  • Usel
    Man har prissatt Huawei Honor 8 (svart och vit) lägst på Prisjakt, 2699:-. Problemet är bara att den är slut i webblager, säljs enbart på nätet och kommer inte in i lager mer. Man uppmanas ändå kolla lagersaldo i sin "favoritbutik" (de kanske inte menar någon av Teknikmagasinets butiker), trots att den bara säljs via hemsidan. Den blå har de av någon anledning på hyllorna - och som av ett rent under kostar den 4190:- istället. Bra, rak och ärlig marknadsföring... eller så inte.
    3 mån sedan
  • Hej Deacon,

    Anledningen till att vissa modeller av t.ex. mobiltelefoner just nu är slut eller har olika priser beror på att vi under gårdagen och idag kör igång en större rea där många prylar har fått sina priser kraftigt sänkta - något som också gör att de kan ta slut i lager väldigt snabbt. Så är alltså fallet med Huawei Honor 8, som då är en webbprodukt som tyvärr nu sålt slut i våra lager. Vi förstår att det kan verka förvirrande när olika modeller av telefoner har olika priser, men så är alltså den bakomliggande orsaken. Vi hoppas att du hittar någon modell som passar dig, och att du får en fortsatt trevlig vecka!

    Vänligen,
    Fredrik

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Personalen hos er vid Begrvik sköter sig bra. Inga problem!!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    okej allt fungerade bra!
  • Perfekt
    Snabb leverans, inget att klaga på.
    5 mån sedan
  • Utmärkt
    Gott om butiker runt om i landet. Enkelt att kolla lagret på hemsidan före köp. Man är välsorterade i många udda produktkategorier. Trevlig personal.
    5 mån sedan