Prisjakt

darlingleif

Medlem sen 2026-06-26
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
CDON
OK
(500+)
d
darlingleif
1 omdöme
Usel9 timmar sedan

Att Postnord inte lyckas leverera paketet hem till mig utan levererar det till postombud ca. 6mil bort är inte Ert fel. Men när jag ringer kundtjänst (1tim, 42min i telefonkö) blir jag uppmanad att hämta paketet 6mil bort med ett prisavdrag. Jag frågar om paketet ligger kvar, så att det inte gått i retur. Svaret är att det ligger kvar.. Väl på plats hos postombudet så är ju paketet visst returnerat. Så 12mil och drygt 2 timmar i bil helt i onödan. Kommer aldrig mer att handla hos Er