
Att Postnord inte lyckas leverera paketet hem till mig utan levererar det till postombud ca. 6mil bort är inte Ert fel. Men när jag ringer kundtjänst (1tim, 42min i telefonkö) blir jag uppmanad att hämta paketet 6mil bort med ett prisavdrag. Jag frågar om paketet ligger kvar, så att det inte gått i retur. Svaret är att det ligger kvar.. Väl på plats hos postombudet så är ju paketet visst returnerat. Så 12mil och drygt 2 timmar i bil helt i onödan. Kommer aldrig mer att handla hos Er