Prisjakt

nadimpenser

Medlem sen 2026-06-25
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
CDON
OK
(500+)
n
nadimpenser
1 omdöme
OK4 timmar sedan

Enkelt att handla. Leverans dock inte bra. Speditören lämnade varor sen bad direkt skriva under. Märkte då skyltet på godsen att måste inspektera innan skriver under. Såg förstörningar på förpackningen och sprang ut till speditörn att flagga behöva inspektera. Han direkt ointresserad - "du har skrivit under, hej då", sen åkte iväg. Dåligt!