Prisjakt

alsaffer2005

Medlem sen 2026-06-25
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
CDON
OK
(500+)
a
alsaffer2005
1 omdöme
Utmärkt2 dagar sedan

Mycket nöjd med den här ryggsäcken! Den rymmer förvånansvärt mycket tack vare kompressionsfunktionen med pump, vilket gör att man får plats med mer packning. Storleken accepteras som Ryanairs fria lilla kabinväska (under sätet), vilket var en stor fördel för mig. Materialet känns slitstarkt och av bra kvalitet. Perfekt för weekendresor och kortare resor. Rekommenderas varmt!