Prisjakt

jonnynelson

Medlem sen 2026-06-24
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
CDON
OK
(500+)
j
jonnynelson
1 omdöme
Usel16 timmar sedan

Jag är fruktansvärt besviken på den här butiken. Jag beställde en grill för över en månad sen. Den har inte kommit än. Dom svarar inte på mina mail längre. Men dom har skickat en faktura. Är så trött på detta nu!