
Vid beställning hade de varor klara för leverans. Dvs. 2-3 dagars leveranstid. Mail säger levererat efter 1 dag! Knapp i mail säger att man har inte ens packat varorna. Nu är det för sent. Efter 9 dagar ingen skymt av något paket eller avi. Nu vill jag ha pengar tillbaka.