
Var och köpte en ny tv då den gamla gott sönder! Säljare pratade varmt om märket TCL då den var lite extra;) köpte då en TCL 43" QLED780L 4K QLED TV (2026) bytte tv:n som hänger på väggfäste med högtalarlimpa under. har hög förväntan på en fantastisk bild men den är grynigare än en tv från 80-talet:( vet inte vad jag skall göra nu har man ju slängt kartong och bara vill slänga den och köpa ny:(