Prisjakt
User profile avatar

tobias_zobban_johansson

Medlem sen 2026-06-23
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
CDON
OK
(500+)
t
Usel10 timmar sedan

Det var nog den uteslutande sämsta köpupplevelsen jag varit med om de senaste 10 åren. Trodde vi kommit längre än såhär. Fick aldrig min beställning > kontaktar KS > blir informerad i en rad att den avbrutits > frågar om tidsintervall för återbetalning > får en rad där man säger att man ska hantera ärendet > väntar 2 veckor > skickar ny förfrågan om pengarna > får inget svar. Fick göra en anmälan om bedrägeri via Swedbank och förhoppningsvis går det att lösa den vägen. Missade nya telefonen till både skolavslutningen då det var tänkt och sen födelsedag. Bedrövlig kundservice som inte ens svarar på frågor och använder max 7 ord när de väl svarar.