
Extremt missnöjd. Beställt varan för drygt 3 v sedan mwed ber lev 16/6, inte ord förrn jag började fråga efter den. Fick svar efter 3 förfrågningar att den inte kommer förrän 26/6. Då är hela grejen förbi med just den varan som vi skulle ha till midsommar. hmmmm återkoppling hade varit på sin plats.