
Generelt okej, men jag ville gärna beställa allt och få det skicka TILL butiken (även om allt inte fanns i den lokala butiken när jag beställde, allt fanns dock i weblager). Enbart en av varona fanns i butik och dom andra 2 inte, så jag blev tvingad att hämta på postombud och betala 39kr frakt... Hade velat ha ett "skicka allt till butiken" alternativ. Annars var det helt ok.