Prisjakt

erik_lindblom

Medlem sen 2026-06-11
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
m.nu
OK
(500+)
e
erik_lindblom
1 omdöme
Usel11 dagar sedan

Beställde en vattenmätare samt en Shelly 1PM gen4 för snart två veckor sedan. Varor i lager stod det. I tisdags morse fick jag ett märkligt utskick från M PUNKT NU där dom hoppades jag hade fått produkterna och var nöjd…? Annars skulle man kontakta någon snubbe på en annan e-postadress. Alltså, MAN VET om produkterna blivit blivit levererade år 2026! Inser att jag blivit blåst på nästan 3000:- Svarar inte på e-post… Varning! Hädanefter blir det Amazon även om detta företag är ”skit”, men man får varorna man förskottsbetalat…