
Jag är mycket missnöjd med CDON. Jag fick ingen information om min leverans och det har varit i princip omöjligt att få hjälp. Kundtjänsten är mycket dålig och jag har inte fått någon återkoppling trots att jag kontaktat dem flera gånger. På hemsidan står det att de svarar i telefon två gånger i veckan, men det stämmer inte med min erfarenhet. Jag har försökt nå dem utan framgång, vilket känns som ren bluff. Som kund förväntar jag mig bättre service, tydligare information och snabbare återkoppling. Jag kan tyvärr inte rekommendera CDON baserat på min upplevelse