Prisjakt

bernle_freja

Medlem sen 2025-09-18
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Samsung
Bra
(332)
b
bernle_freja
1 omdöme
Uselen månad sedan

Absolut värsta kundservice jag har varit med om. Beställer tvn, först blir den försenad, när den väl kommer så är den trasig. Blir lovad av dem att de ska ta ner den trasiga och sätta upp den nya. Kort därefter ångrar dem sig och påstår att de inte kan hjälpa till med det alls. Vi måste ta ner och sätta up. Varav de även tvingar oss att ta av väggfästet och därav förstöra väggen. Efter EN MÅNADS konstant jagande av kundservice så får jag till slut genom att de ska sätta upp den nya och låta gamla väggfästet vara kvar för den nya att sitta på. SÅ mycket i kommunikationen har gått fel. Till en början så har jag behövt dra hela historian för varje samtal jag haft, vilket är 30+, för de påstår att de inte kan läsa sig fram till informationen. Jag har blivit utlovad respons på hur vi ska lösa olika problem flera gånger, med bestämd tidsram, som aldrig kommit. De skyller bort sig på sjuka medarbetare, att Bring inte svarar dem och så vidare. Blivit utlovad ersättningar de sen ångrar sig på. Kundservice som pratar i mun på mig. Det slutar med att de skickar ut tvn till Bring, utan att avstämma med dem. Så Bring har ingen information om att de ska sätta upp ev tv. Det tar 2 veckor för Samsung och Bring att komma överens om att de ska sätta upp den på väggen. När det väl är bestämt så bokar Samsung en hemleverans utan att ens informera mig som kund om dag och tid. Jag avråder STARKT från att beställa från deras egna hemsida.