Prisjakt

mats_andersson

Medlem sen 2025-08-19
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Refurbed
Bra
(272)
m
Usel4 dagar sedan

Fruktansvärt missnöjd med servicen. Köpte en mobil i början på juni. Den tog inte laddning vid leverans så jag ringde kundtjänst. Där ombads jag att returnera den och beställa en ny. Gjorde så och har sedan dess inte blivit av med fakturan för den första mobilen. Den skickades tillbaka till mig efter att jag fått och betalt den nya. Så jag har fått returnera den igen. Första gången fick jag ingen returettikett utan fick betal returen själv. Den "återbetalning" jag fått är att det dragits av pengar från fakturan på telefonen jag returnerat. Massa mail och samtal, men ingen hjälp. Bara att jag skall göra det, eller vänta på det osv. Ingen som håller i ärendet, slussas runt och skall samtidigt ha kontakt med Klarna och försöka förklara varför jag inte betalar faktura till dem. Katastrof!