
Bra, personligt, lokalt och inte som de stora kundovönlig el giganterna.
VARNING! Köp inte ens om den är gratis. Trots spartanskt möblerat hem har den inte klarat av att städa hemmet en enda gång. Trots sensorer så försöker den göra allt för att köra in i väggar och andra fasta möbler på golvet. Stannar av sig själv mitt på en öppen yta och starar om sig själv. Tappar bort sig själv trots inlärda kartor. APPen är inte ens värd att nämna. Sämsta jag varit med om. Nej, det är ingen idé att reklamera. Både produkt och app är inte gjord för att kunna använda. Det går fortare att ta fram en klassisk dammsugare 10 gånger i veckan och städa, än att använda denna. Electrolux lever bara på sitt varumärke.