Väldigt dålig upplevelse att handla via webben och vara i kontakt med kundtjänsten. Väntar fortfarande på min order som snart är 2 veckor försenad från förväntat leveransdatum och har fortfarande inte fått bekräftat leveransdatum. Ringt kundtjänst flera gånger som inte kan säga något om status och att de ska höra av sig när de kontaktat leverantören och vet mer, men inte fått något svar. Inte heller någon form av kompensation. Fick tillslut ett autogenererat mail att ordern ska vara skickad och en knapp att spåra - men som inte visar något utan säger "Dina leveransdetaljer kommer inom kort" och samma beräknade leveransdatum som när jag lade ordern, som var för 10 dagar sen. Det gör mig bara mer irriterad att få ett sånt mail! Sitter och väntar 40min+ för att komma fram till kundtjänst under vad de på deras hemsida säger är gröna tider med mindre telefonkö... Valde dem bl a pga leveransdatumet men kommer med största sannolikhet välja konkurrenter framöver.