Vilket skämt. Beställde enligt hemsidan ORGINAL Samsung produkt, fick en tredjepart kina kopia av usel kvalitet som dessutom var skadad, knäckt ram, böjt hölje etc. och en bit av fästramen saknades. Detta var inte fraktskadat då den låg i förseglad/limmad antistat påse och de avbrutna delarna fanns inte där heller. Åtekopplade för reklamation, vilket dom va tvunga att kontakta sin leverantör först för. Svaret från Mobilmarket: "Jag återkommer med besked i och med problemet är av teknisk karaktär som måste bekräftas av en viss leverantör." (Bland de mest korkade jag någonsin hört) 7 dagar senare: Jag har nu fått bekräftelse via ansvarig leverantör för reservdelen det gäller: 1st Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Periskop Telefoto Kamera Original (Artikelnr: 4895225843893) Deras beslut innebär för dig att vår ekonomiansvarig har nu rätt att kreditera dig för reservdelen - i och med du endast behåller (Samsung Galaxy S23 Ultra Självhäftande tejp för Baksida) Du kommer även kunna se krediteringen när den är genomförd via Klarna. Den defekta reservdelen behöver alltså inte returneras men rekommenderar att du behåller den någonstans. Nu 21 dagar senare. Fortfarande ingen kreditering på klarna eller svar på de sista två mailen under senaste 7 dagarna.... Gick istället in och rapporterade problemet själv till klarna direkt. Går bra att sälja tredjepart skitprodukter som sägs vara orginal, men ta ansvar för när de blir påkomna är en helt annan femma. Rekommenderar verkligen inte någon att handla av dessa skojjare.