Jag är supernöjd med köpet hos Proshop. Kaffebryggaren jag beställde var mycket fin och köpet hos Proshop var alldeles galant. Allt gick så fort, vart nästan förvånad och glad såklart. Rekommenderar verkligen denna sida. Mvh Vasvi