Jag är mycket nöjd med hela hanteringen från beställning till leverans. Även supernöjd med produkten! Alltid trevligt när man får skriva positiva omdömen. Företaget kan rekommenderas!
Helt värdelöst! Förhalar ångerrätten! Vad hände med gamla CDon 😡