Mycket bra telefon som jag var tveksam till i början. Har ägt samsung s8 och iphone x som de två senaste. Jag har alltid varit nöjd med mina val med mobiler. Dock har det alltid kommer till en fråga om batteritid. Jag har sällan varit nöjd nöjd med det. Denna telefon har allt som premium telefoner har idag men är en av få som har en bra batteritid. Jag klarar mig två dagar med 7-8 timmar skärmtid. Lyssnar mycket på Spotify, youtube och netflix. Tråkigt bara den utveckling som har skett senaste tiden med svartlist. Telefonen i sig är väldigt bra. För att inte glömma kameran...
Hade en Electrolux tidigare av modellen ultraone. Denna dammsugare är mycket lättare att dammsuga med och dammsugningen går snabbare. Rekommenderas starkt!